Автор |
Съобщение |
kronos
|
|
Сря Сеп 30, 2020 8:05 pm |
|
|
kronos
|
Днес ми изгоря предна крушка на габарит и по сайтовете излиза същия като за задните - W21/5W. Малко глупав въпрос имам, но наистина ли е това правилната крушка за преден габарит, защото тази крушка е с две жички?
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 7:19 pm |
|
|
iion
|
За лампата в горната част на фара ли става въпрос?
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 8:13 pm |
|
|
kronos
|
iion написа: За лампата в горната част на фара ли става въпрос? Да, над ксеноновата крушка и крушката за дългите.
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 8:21 pm |
|
|
iion
|
Аз смених нажежаемите лампи с LED - старите при мен бяха с една жичка. Новите работят без проблем, избирани са по старите като цокъл и маркировка. Мисля, че е ОК да се довериш на ръководството, освен ако при теб има режим, в който реално ползваш и двете жички на сегашната лампа.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 10:23 pm |
|
|
Alxx
|
Моделите за скандинавските държави са с 21/5 безцокълни крушки - дневни светлини(21) превключващи на 5, когато сте на фарове/габарити. За останалите пазари е W5W.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 08, 2020 10:54 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Моделите за скандинавските държави са с 21/5 безцокълни крушки - дневни светлини(21) превключващи на 5, когато сте на фарове/габарити. За останалите пазари е W5W. Много благодаря
|
|
|
Пет Окт 09, 2020 7:42 am |
|
|
kronos
|
Просто за информация да споделя, че крушката не е W21/5W, както излиза по сайтовете, а е W5W, както писа Алекс Добре, че като сменях крушките на задния номер ми бяха останали такива Осрам, защото и там са W5W. iion написа: Аз смених нажежаемите лампи с LED - старите при мен бяха с една жичка. Новите работят без проблем, избирани са по старите като цокъл и маркировка. Мисля, че е ОК да се довериш на ръководството, освен ако при теб има режим, в който реално ползваш и двете жички на сегашната лампа. Гледах ги тези LED, но видях, че все още не били сертифицирани за движение по пътната мрежа, а не са и евтини и за това не рискувах.
|
|
|
Пет Окт 09, 2020 12:16 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ......... Гледах ги тези LED, но видях, че все още не били сертифицирани за движение по пътната мрежа, а не са и евтини и за това не рискувах. За пръв път чувам, но и да е вярно - да не ти пука , понеже не заслепяват и не пречат на другите шофьори, и не спират за тях на пътя. Много са готини - вече трета година почти карам и аз с тях, и то с по-мощните(1W) на Osram. Не са ме спирали за светлини никъде. За габарити няма кой да те спре, за разлика от фаровете за мъгла, които вече дразнят в нормално време и за тях нормално да вдигат палката.
|
|
|
Пет Окт 09, 2020 4:41 pm |
|
|
Alxx
|
Аз си купих 3W-ови китайци(осветителна мощ около 9 при жичка) преди година и половина от али-то и досега се е предала само една още първата седмица. Набил съм и в Маздата такива където може - много доволен. Струваха около 40-50 цента при партида 20бр. Оттогава карам само на габарити денем и никой, никога за нищо.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Окт 09, 2020 5:46 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ......... Гледах ги тези LED, но видях, че все още не били сертифицирани за движение по пътната мрежа, а не са и евтини и за това не рискувах. За пръв път чувам, но и да е вярно - да не ти пука , понеже не заслепяват и не пречат на другите шофьори, и не спират за тях на пътя. Много са готини - вече трета година почти карам и аз с тях, и то с по-мощните(1W) на Osram. Не са ме спирали за светлини никъде. За габарити няма кой да те спре, за разлика от фаровете за мъгла, които вече дразнят в нормално време и за тях нормално да вдигат палката. Спирането у нас хич не ме притеснява Притеснява ме ако например изляза до Гърция, дали няма да направят проблем там. Alxx написа: Аз си купих 3W-ови китайци(осветителна мощ около 9 при жичка) преди година и половина от али-то и досега се е предала само една още първата седмица. Набил съм и в Маздата такива където може - много доволен. Струваха около 40-50 цента при партида 20бр. Оттогава карам само на габарити денем и никой, никога за нищо. Не е лошо - LED-а си е LED При мен е направено така, че като съм на къси, сами се палят и гасят при запалване и изгасяне на колата, докато на габарити, трябва всеки път да ръчкам ключа. А и както казах, намерих 2 крушки с жичка Осрам в запасите си и веднага я смених
|
|
|
Пет Окт 09, 2020 6:23 pm |
|
|
kichev
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm Постове: 60 Рейтинг: 30
|
Някой сменял ли е тонколонките на Форко? Дайте работещо решение, че мойте се разтропаха вече, а ми се ще да си слушам музика
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Ное 08, 2020 6:18 pm |
|
|
Vmax
|
kichev написа: Някой сменял ли е тонколонките на Форко? Дайте работещо решение, че мойте се разтропаха вече, а ми се ще да си слушам музика Решението е над 1к лв. Предна линия влиза 160-165см, задна 130, нормално дълбоки ( не слим версии ), без фланци. Качествена предна и задна са от 400лв нагоре. За да свирне се иска плеър, стоковия не става, така че там са мин 500 за двоен дин и тн. А, трябваше и някаква джаджа за да работят копчетата от волана, та и там 100 кинта. Ползвах Авал за покупка и монтаж на плеър и задна камера. Работят чисто и във срок. Колоните си ги купих от Авител и монтажа беше в Дек.бг После ще искаш шумоизолация на вратите и етс. Мисля че имаше тема за озвучаване - потърси и там
|
|
|
Нед Ное 08, 2020 9:57 pm |
|
|
bobby_yo
Регистриран на: Вто Апр 21, 2020 8:55 pm Постове: 5 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Пичове, наскоро се сдобих с този красавец и съм мега доволен. Няма много ръжда, добре работи мотора. Има треперене в купето от двигателя, но разбрах, че било нормално за боксера, но все пак ще го разгледам по-подробно скоро. Изчаках да мина 1-2к км и всичко е топ, та се чудя какви са плюсовете и минусите да му сложа газова? Засега харчи между 11 и 12л/100км при г.д спокойно каране. Какви мислите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Ное 09, 2020 1:38 pm |
|
|
Alxx
|
Цитат: Има треперене в купето от двигателя, но разбрах, че било нормално за боксера Разбрал си най-тъпия виц в историята. Боксерите са мотори с конструктивно най-ниски вибрации. Н6 е най-балансираната двигателна конструкция в света. Имаш проблем, например затегнали клапани P.S. Газта е индивидуално решение, в добрия случай базирано на проучени факти и примиряване с редица особенности. Ако искаш да я плющиш на газ как си му е ред, може да стане само с течна фаза. С газова фаза забравяш над 4к да ползваш газта, при условие, че си цениш двигателя. Vmax доскоро щавеше такъв "леко" пипан Фоз и може да сподели доста по темата.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Ное 09, 2020 6:58 pm |
|
|
Vmax
|
Има си тема за газ - нека почете колегата. За тази кола течна фаза не е нужна ( моята кола не е имала драми заради газта, а е далеч над стокова )- клапаните са по здрави от атмосферните мотори на Субару, но иска читав газаджия, a във форума има такъв човек Като гледам снимката може би ще е добре да приоритизира кое първо да прави - задно окачване или газ Тресене дори и малко не трябва да има, но не е драма и не е нужно да е от клапани.
Нека не оспамваме темата с дискутирани неща
|
|
|
Пон Ное 09, 2020 8:24 pm |
|
|
rmelgnub
Регистриран на: Сря Юли 24, 2019 1:25 pm Постове: 35 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 20
|
Пичове, малко помощ. Изринах нета и никъде не успях да намеря дали 17 oem джанти на Forester XT 06 покриват четирибутални апарати от WRX? Джантата е тази
|
|
|
Сря Ное 11, 2020 12:32 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Да пробвано е при мен ги покрива и минава на милиметър , ако е от значение апарата ми е от врх 2002.
|
15
|
|
Сря Ное 11, 2020 3:20 pm |
|
|
rmelgnub
Регистриран на: Сря Юли 24, 2019 1:25 pm Постове: 35 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 20
|
|
Чет Ное 12, 2020 10:10 am |
|
|
iion
|
Колеги, имам един проблем с предния капак - да потърся съвет/решение, че е специфичен за тази тема.
Сложих по-голям интеркулер от STI и освен това прекроих ламарините и уплътних луфтовете под въздухозаборника да паснат сравнително точно на площта на придобивката. Страничня отвор за охлаждане на турбната е запазен, а между въздухопровода и кулера има около 1 см. междина. Предния капак пасва точно по линиите на страничните панели, обаче при скорост от 110-120-на км/ч и повече се забелязва леко огъване нагоре на около 1/3-та от дължината на капака откъм фаровете. Имал съм случаи при 150-160 и силен насрещен вятър да трябва да намалявам скоростта, понеже капака започва да вибрира.
Каквото имате като идеи за справяне с тези проблеми - моля да споделите...
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
12
|
|
Вто Ное 24, 2020 1:42 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|