Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:52 pm



Отговори на тема  [ 460 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Следваща
 Forester II 2,5 XT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за отговора Vmax, това е ясно, гледам сте споменали в предни теми за човек който внася употребявани субарута който се ползва с доверие, може ли малко повече инфо като линк за него, а относно ориентацията ми за ръчка, какво е твоето мнение, и при правилна поддръжка каквато си споменал ти, не би трябвало да имам проблем с двигателя или греша?
Благодаря, предварително :)

Сря Мар 27, 2019 4:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sashky_ave написа:
Благодаря за отговора Vmax, това е ясно, гледам сте споменали в предни теми за човек който внася употребявани субарута който се ползва с доверие, може ли малко повече инфо като линк за него, а относно ориентацията ми за ръчка, какво е твоето мнение, и при правилна поддръжка каквато си споменал ти, не би трябвало да имам проблем с двигателя или греша?
Благодаря, предварително :)

До сега не съм чул някой да се оплаква от архаичния и дуракоустойчив 4-скоростен автомат - https://www.ams.bg/upotrebyavani/subaru/forester Лично аз за София никога повече не бих избрал ръчка. По принцип съм чел, че съединителя се сменя на 30-50 000 км, а ESP има само за автоматиците.
Иначе всичко е на късмет, но си мисля, че дори и да ти се наложи да правиш ремонт на двигател и скоростна кутия, пак ще ти излезе по-евтино от поддръжка на Е500 (предполагам имаш W211/212).


Последна промяна kronos на Сря Мар 27, 2019 7:25 pm, променена общо 1 път


Сря Мар 27, 2019 6:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1249
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Брех вярно ли форко няма vdc(esp) ако е с ръчка . Че мислех дали няма да ми е опция хладилника...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сря Мар 27, 2019 7:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ела да ти направя един тест драйв с моя пършинг хладилник и ще забравиш за другите опции :D

Сря Мар 27, 2019 7:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ръчката няма да ,аз го разбрах след покупката ;) .Иначе никога няма гаранция - купуваш перфектен на следващия ден чупи хобота и мотора на масата.

Сря Мар 27, 2019 7:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен :D едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин.

Сря Мар 27, 2019 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За едни е минус, за други плюс. Ценя автомата заради удобството(от Бенц съм мнооого доволен), но турбо Субару не бих купил различно от МТ.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Мар 27, 2019 9:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sashky_ave написа:
А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен :D едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин.


Ще е добре да прочетеш още форума, а и да покараш едно две субара с мт и ат, защото опит не се предава с писаници.
Ако колата е здрава, автоматичната кутия ще надживее двигателя. Приказките че била мудна и тн, хубаво карайте ръчка.
5ЕАТ на Суби с турбо двигател е достатъчно пъргава кола, който има мераци за повече е добре дошъл в тъмната страна на тунинг манията.
Единственият минус от моя гледна точка за Фоз 2.5хт с ръчка е съединителя и начина по който се усеща в ежедневието - за мен това е много гадно, въпреки че кутията като числа беше нагласена добре за динамика и разход до 140кмч.

За кандидат колегата с въпросите - всеки който си купува 2.5хт трябва да е готов за ремонт на двг рано или късно. Хубавото е, че става за газ, върви с малко натискане и разликата от цената на горивата избива доволно всички разходи.
Определено това не е кола която се купува за да се кара 1 година.

Хубаво е да се чете форума и старите теми - има много ценна инфо и опит от хора с доста знания и похарчени пари. Не прави добро впечатление всеки нов член да задава едни и същи въпроси и да очаква адекватна информация. В западните форуми в подобен момент всички знаещи спират да отговарят.

Направете си услуга - четете, за ваше добро е.

Сря Мар 27, 2019 10:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за съвета Vmax, извинявам се, че задавам вече задавани въпроси,просто четейки заглавията на темите ми се стори, че тук е само мястото конкретно за този модел. :)

Сря Мар 27, 2019 10:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
sashky_ave написа:
А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен :D едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин.

Ако сменяш съединител на 20-30 000 км, кое според теб ще е по-евтино?
И това за мудността са някакви митове. Ела покарай моята напълно стокова на режим sport да видиш дали е мудна.
Пък ако искаш да контролираш нещата, включваш на ръчно превключване на предавките и си ти. Аз за две години така и не го ползвах този режим на кутията, защото просто за мен е излишно да се опитвам да контролирам предавката.

Сря Мар 27, 2019 10:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук :)
Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй :giggle: , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри.
Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно. :) :beer:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Мар 28, 2019 10:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук :)
Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй :giggle: , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри.
Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно. :) :beer:

Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта.
А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка.
Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт.
А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове.

Чет Мар 28, 2019 12:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта.
А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка.
Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт.
А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове.


И аз като Ицо да почна с това, че поста ми не е с цел заяждане. От всичките ти постове по различните теми е ясно, че си голям фен на автомата - няма нищо лошо в това, напротив. Автоматът наистина е излючително удобен и си има своите предимства, но и ръчната кутия за много шофьори си има своя чар и недей да пишеш такива неща като че съединителят при Subaru се сменя на 20-30 000 км, за да излезе колко по-добре е автомат. Вярно е, че при Subaru съединителят е по-слабо звено(твърд, тежък педал с малък ход на отлепяне, по-бързо се износва и т.н.), както е вярно, че при турбо моторите се кара по-агресивно, което също спомага за по-бързо износване, ама не всички турбо мотори се драгват всеки ден с въртене на гуми на 2-ра :D, за да ги изтъкваш като масов случай. Мен лично не ме кефи ръчният режим на смяна при автомата, защото си ми липсва целият процес по смяна при ръчката - комбинацията от работа със съединителя и скоростния лост.
Само за протокола - въпреки, че съм си фен на ръчката, следващото ми Subaru със сигурност ще е със CVT, но само заради жената и X-modе-а. Жена ми така и не успя да свикне с твърдия и тежък съединител на Subaru, както и това "изстрелване", или по-скоро бих го нарекъл "подскачане", на 1-ва скорост при потегляне, заради по-ниското и рязко отлепяне, което трудно се контролира в комбинация с твърд и тежък педал на съединителя. Мен си ме кефи, но за нея е голям тормоз.
Просто всичко си е строго субективно и въпрос на лична гледна точка, и сега не подкарвай спор за CVT - знам, че си върл противник и на него :), но за мен ще си е ок, защото аз не ползвам Subaru-то за off-road изпълнения.

Чет Мар 28, 2019 1:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди да се оспами тази тема - моля придържайте се към конкретният модел и тематика. :giggle:

Чет Мар 28, 2019 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук :)
Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй :giggle: , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри.
Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно. :) :beer:


Сток му е :D Искаш ли файла, с който е в момента? :) "Човека на който има доверие" ти го казва.

Чет Мар 28, 2019 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good:
Да минавам на Форестър II, че моята ич не върви.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Мар 28, 2019 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта.
А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка.
Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт.
А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове.


И аз като Ицо да почна с това, че поста ми не е с цел заяждане. От всичките ти постове по различните теми е ясно, че си голям фен на автомата - няма нищо лошо в това, напротив. Автоматът наистина е излючително удобен и си има своите предимства, но и ръчната кутия за много шофьори си има своя чар и недей да пишеш такива неща като че съединителят при Subaru се сменя на 20-30 000 км, за да излезе колко по-добре е автомат. Вярно е, че при Subaru съединителят е по-слабо звено(твърд, тежък педал с малък ход на отлепяне, по-бързо се износва и т.н.), както е вярно, че при турбо моторите се кара по-агресивно, което също спомага за по-бързо износване, ама не всички турбо мотори се драгват всеки ден с въртене на гуми на 2-ра :D, за да ги изтъкваш като масов случай. Мен лично не ме кефи ръчният режим на смяна при автомата, защото си ми липсва целият процес по смяна при ръчката - комбинацията от работа със съединителя и скоростния лост.
Само за протокола - въпреки, че съм си фен на ръчката, следващото ми Subaru със сигурност ще е със CVT, но само заради жената и X-modе-а. Жена ми така и не успя да свикне с твърдия и тежък съединител на Subaru, както и това "изстрелване", или по-скоро бих го нарекъл "подскачане", на 1-ва скорост при потегляне, заради по-ниското и рязко отлепяне, което трудно се контролира в комбинация с твърд и тежък педал на съединителя. Мен си ме кефи, но за нея е голям тормоз.
Просто всичко си е строго субективно и въпрос на лична гледна точка, и сега не подкарвай спор за CVT - знам, че си върл противник и на него :), но за мен ще си е ок, защото аз не ползвам Subaru-то за off-road изпълнения.

Всъщност си прозвуча точно като заяждане. Излиза, че където и да пиша, е само за автоматът и едва ли не си продавам колата и гледам да я хваля само. Ами нито я продавам, нито този автомат е ултимативен.
Първо, писах в темата за CVT поради същата причина поради, която писах и тук сега - споменаване на някакви митове за мудност на 4-степенния автомат. И не съм казвал, че не харесвам CVT, но да си купиш нова колата с тази кутия.
Второ, тук отново дадох мнение, защото имам преки наблюдения над ръчка и то като твоя модел - ами ще си спестя мнението, че пак някой ще вземе да се обиди.
Едно е човек да каже, че харесва повече ръчката, защото го кефи - тогава съм съгласен. Обаче да се самонавива някой, като си измисля неверни неща. ме мога да го приема. За това обяснявам на колегата, който се колебае какво реално е положението, както и че ръчката няма ESP. Неговото притеснение е единствено откъм надеждност, защото се е напатил и все пак той ще си реши какво да си купи.
И аз като имах ръчка говорех подобни неща и сега разбирам колко съм грешал. За това пък вече никой не прави ръчки.
ico_tech написа:
:good:
Да минавам на Форестър II, че моята ич не върви.

Сарказмът в случая едва ли е много уместен. Нали не си забравил, че се коментира разликата между ръчка и автомат на стоково 2,5 ХТ? Аз споделям моя 2-годишен опит, пък кой в каквото иска да си вярва.

Чет Мар 28, 2019 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма сарказъм. Аз съм автомат. 2.5 турбо.
Един глас за автомата.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Мар 28, 2019 6:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Няма сарказъм. Аз съм автомат. 2.5 турбо.
Един глас за автомата.

Твоята обаче е 265 к.с. нали? ;)
Човека ще си реши какво да купи, но задължително трябва да пробва и двата варианта. Освен ако не се е отказал заради нас ROFL

Чет Мар 28, 2019 6:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Още не съм ROFL , но се чудя доста, някой има ли идея колко път толкова е този съединител, и като цяло се чудя дали да е XT, че винаги започвайки да гледам даден модел кола, започвам с по нормалните и финално си го набивам с най - високите модели, та за това още не съм се спрял дали ще е ХТ, нормално без турбо, третата генерация(която много не ме кефи визуално колкото и да е странно) или аутбек но 2.5(гледам дори има в мобилето аутбек 2.5 турбо)
П.с. малко ме наплашихте с 2.5 турбо честно казано :)

Чет Мар 28, 2019 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 460 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор