Отговори на тема  [ 460 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Следваща
 Forester II 2,5 XT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 02, 2018 11:13 am
Мнения: 8
Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT AT 2006г.
Рейтинг: 2
Нов фен
Отговори с цитат
Юли, и при мен изглежда по същия начин, но моята е 06.2006г. автомат. :-~
 2

Вто Фев 26, 2019 10:19 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По рамата си излиза вариант с охлаждане на този радиатор - 45111SA151 за MT кутия

Изображение

Изображение
 17

Вто Фев 26, 2019 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm
Мнения: 35
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
EPC каталога не се отваря на Субару и не мога да видя :(
Инъче на снимката се виждат да.
Интересно къде отиват тези изводи?
Да не са към някой от дифовете среден или заден ? За кутията ме съмнява.
Все пак е 2.5 Турбо колата и разпределението е уникално не е като при 2.0 или 2.5.

Вто Фев 26, 2019 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този работи http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2 ... d36g063031

Вто Фев 26, 2019 8:45 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Едно момче от Финландия ми отговори във фейс групата на форестърите :D , каза че на неговия 05 ХТ го е шунтирал, като е свързал двата маркуча с преход нипел или както се нарича и я кара така по писти и няма проблем , но ми каза ако я надуя много , да и сложа охладител .Но при мен е дейли сток кола , та реших като постопли малко ще сложа алуминиевия с едно малко охладителче отпред за всеки случай , място бол и ще споделя снимки ,ако някой за в бъдеще го прави.

Сря Фев 27, 2019 8:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm
Мнения: 35
Рейтинг: -15
Кофти...
Отговори с цитат
Изводите на радиатора ли е шунтирал или е сложил радиатор без маслени изводи и е шумтирал маслената магистистрала?
По схемите на ЕPC не открих къде отива маслената магистрала че и ги гледам само на телефона в момента :(

Какво се оказа от скоростната кутия ли идва маслената магистрала или от дифовете ?
Пак ти казвам не е само охладител а и отоплител! Така че слагането само на маслен радиатор който само да охлажда за мен не е решение :)
Гъстотата и течливостта при примерно -10 градуса и при +30 градуса се променя на всяко масло ;)

Сря Фев 27, 2019 9:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По негови думи е за кутията , но аз нямам възможност да я кача на канал и да гледам къде отиват изводите , точно това ме притеснява , че е повече отоплител от колкото охладител :-~
и май остава само варианта да се отвори алуминиевия радиатор и да му се постави серпентина за маслото и да се завари отново

п.с. не я е шунтирал самата магистрала , а ги е свързал двата маркуча и магистралата си остава за циркулация , но не минава през радиатор
п.с.2 всички ли фейсови турбо форестъри с ръчни кутии ли са така или аз съм изтеглил късата клечка :pardon:

Сря Фев 27, 2019 9:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, мисля че ето тук се крие отговорът на загатката. Радиаторите на 2.0 и 2.5 турбо моторите са идентични (поне при SG), темперирането на маслото в кутията е наложително за нейната безпроблемна дълготрайна употреба. Студените стартове и дългите периоди под товар (на магистрала примерно) са двата екстремума за маслото, които тази система се стреми да свали до поносими граници. :good:
 17

Сря Фев 27, 2019 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
Останах с впечатлението ,че този от линка горе е с двата извода за подгряване на маслото на кутията, или бъркам.


Бъркаш. Сбърка по-точно.

Иначе като го "шунтираш" правиш няколко десетки бели на кутията си. Момчето от Финландия най-вероятно няма да види 30-40 градуса жега, каквато ти ще видиш в България.
Само да ти кажа, че с обикновеното охлаждане на кутията (през радиатора), на голямо натоварване, а не само надуване на двигателя, отива на над 100-110 градуса. Силно НЕПРЕПОРЪЧИТЕЛНО е да се минава такава температура при АТФ. Скъсяваш ужасно много живота на маслото. Да кажем, че като го прегрееш 2-3 пъти - отиваш на 5-10к интервал на смяна. Пише си го в менюълите на Субару. Даже съм виждал хора с на Мишимото серпентината, които на по-голяма жега вдигат над 110. Слагайте хубави радиатори и не се лъжете по на някой простотиите. Един freessm и ще видите колко отива маслото на места, където през по-голямата част от времето сте на 2-3 скорост.



@honda_niki, тогава си слагаш маслен радиатор, който е с променлива дебелина на ламелите и/или термостат :) Просто ще байпасира цялото масло до радиатора, докато не се стопли. Разликата е почти никаква в загряването на кутията. От опит ти го казвам. Може би е около минута каране докато се изравнят температурите. Мисля, че имах лог някъде, но лаптопа ми малко умря и трябва да ровя по дисковете.

Пет Мар 01, 2019 11:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Peshaka11 е с МТ

Пет Мар 01, 2019 11:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбрах. Въпроса е дали другите разбраха, че не се прави така на техните кутии :)

Пет Мар 01, 2019 12:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Разбрах. Въпроса е дали другите разбраха, че не се прави така на техните кутии :)


По-скоро трябва да се уточни дали тези Фозове с ръчни кутии са сейф да слагат радиатор без охлаждане.
В САЩ форумите масово слагат Мишимото на тези кутии и шунтират охлаждането, но тези хора не теглят каравани, лодки и т.н., а си тунинговат Фозовете за коне.

За АТ кутиите е повече от ясно

Пет Мар 01, 2019 2:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не дърпаш мисля, че няма как да я загрееш толкова, че да я убиеш. Можеш спокойно да сложиш някаква серпентина отпред пред радиатора също, през която да минава маслото. Както правят на хидравликата. Мисля, че ще е предостатъчно и радиатор няма да се налага. fin and tube говоря.

Пет Мар 01, 2019 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря на всички включили се , мисля да сложа радиаторче малко отпред зад решетката с емблемата (където някой слагат хелла Хорн) проблема на кутията явно е да не прегрее а не толкова да я загрява зимата , аз никога няма да тегля нищо с тази кола , но правя дълги трипчета по Гърция лятото , живот и здраве тази есен мога да я разходя до Нюрбургринг за няколко обиколки , та затова малко да пооправя охлаждането . Ще сложа снимков материал щом съм готов ,ако някой го прави да е полезно :)

Нед Мар 03, 2019 6:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледай да е tube тип радиатора, който слагаш заради равната проводимост. Същата каквато е на тръбите ти. Мисля, че така би било най-добре

Пон Мар 04, 2019 12:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нещо от този тип нали ?
Ако е подобно се монтира някъде долу ниско нали ?


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Мар 04, 2019 8:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е това е твърде тъпанарско, но ще стане.

https://www.streetmusclemag.com/tech-st ... d-coolers/

Тук има повече инфо. Спри се на сериозна фирма за да забравиш за грижи. Derale, mocal, tru-cool, hayden. Всичките са изпитани и са сериозни марки. hayden са евтини, но доста стабилни и ги има за смешни цени в rockauto.

Вто Мар 05, 2019 9:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много благодаря, ще разгледам.

Вто Мар 05, 2019 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am
Мнения: 14
Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, прочетох цялата тема дотук, но имам няколко питания, благодаря Ви предварително.
Имал съм Субару Аутбек 2002 2,5 АТ, но това беше преди има няма 6-7 години, в момента карам МБ Е500, но сериозно обмислям да започна огледите на 2,5ХТ 2006-2007, малко се стресирах в темата с ремонтите на двигателя, като цяло до момента със сегашната ми кола малко се по изнервих с постоянните болежки и средно месечен разход за ремонти от 450лв ( без нормалната поддръжка).
Към момента смятам да започна с огледи на автомобили с ръчна кутия, някак си ми омръзна от ремонтите автомати и скуката с тях,
в темата досега не видях колко горе долу струва съединителя предполагам е с демфер, Като цяло годишно карам малко 8-15 хил. Ориентирах се, че начално е добре да инвестирам 2-3 хил лева в ангренажен комплект ремъци, хобота, разпънки, радиатор по всяка вероятност и някои други неща които пропускам. Друго питане ми е при оглед на кола за какви болежки да гледам, които сам мога да доловя - (например че двигателят е за ремонт) за да видя дали има смисъл ако колата не е в София да разкарвам майстор, например по двигател и други. Като цяло ръчки ХТ няма много и варират от 7-10 хил. лв. , не държа много на мнението, че по скъпият вариант ще е по читавият, просто досега съм практикувал и двете и имам еднаква успеваемост. Смятате ли, ако на колата и се направи първоначално пълно обслужване, и след това се подържа както спомена VMAX на 5-6 хиляди км. ще имам проблеми с двигател и други. Газ начално не смятам да й слагам към момента в София с газ ми коства 30лв/100 извънградско 20лв/100( но все пак за инфо добро газово колко би струвало за модела).

Благодаря предварително на отзовалите се!!! :beer:

П.с. Малко се двоумя за стоково легаси 2,5 или форестер стоков 2,5 пак ръчки, просто се притеснявам да не вляза пак в сериая 5-6 хил. за ремонти годишно.

Сря Мар 27, 2019 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сам не можеш да хванеш дали ще е за ремонт, опитен майстор си трябва и пак няма гаранция.
Прочети темата за тайните на колите нов внос - всичко опира до финанси и подръжка. Кола с история има цена, тези с проблеми са доста по-евтини както е пазара у нас.

Сиренето е с пари

Сря Мар 27, 2019 3:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 460 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 47 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор