Автор |
Съобщение |
iion
|
Чудя се дали да пиша тук, че малко ми се губи какво точно се опитваме да систематизираме за тоя модел. Върти се разговора около дадени пари, обаче това е много субективно. Всеки има различна идея как и за какво да даде пари. Самата кола от друга страна е по-сложна технически и е нормално да изисква малко повече поддръжка.
Да дам пример - моята я взех за 12к и след това допълнително съм дал грубо още към 5-6к. В тези допълнителните освен всичко друго има 4 комплекта Pedders амове+пружини например а тръгнаха нещата от заминал заден амортисьор 1 бройка. Също всички тампони по окачването смених с полиуретан. За мен е оправдано, защото смятам да карам колата колкото може повече, и тези пари ще ги дам независимо дали наведнъж или на час по лъжичка. Обаче така ми е хем спокойно, хем кеф голям, до тук към 15к км.
Та всеки е луд колкото искаш, колко даваш и за какво особено за тоя модел е много индивидуално.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 5:55 pm |
|
|
chulio
Регистриран на: Чет Яну 12, 2017 4:54 pm Мнения: 34 Рейтинг: 1
|
kronos написа: chulio написа: Привет Моят Форко 2.5хт АТ е закупен за 15500лв. готов за каране и обслужен от Субаруленд с цяло гърне от Екстриим тунинг. За една година и приблизително 10хил. км. съм купил 7-8литра масло, греди за покрив, леген за багажник и едни пружинки за накладки , които така или иначе ми дойдоха без пари, щото търговеца ми върна парите и ми прати стоката !! Последва ремонт на двигател за около 3000 лв, със сменени глави от ВРХ, че мойте бяха повлекли разпр. валове и шлайфиста от Джуди каза ,че така не става! , основни и биелни лагери кинг рейсинг на първи ремонт, сегменти, гарнитури, семеринги , шлайф на всичко, един соленоид , ТПС датчик, филтри и масло , свещи, термостат и въздуховода за турбото. Всичко е купено от Лио и СТИ.бг. Останаха ми оригинални стандартни билени лагери от Лио.180лв! Сега колата върви на ужас, а още не е разработена! Супер доволен съм си от Форко и ми доставя голямо удоволствие да си го карам! Горе долу е това. 3000 лева не е чак толкова зле за основен ремонт, но интересно защо двигателя ти се е сдухал? Иначе последно смених двете биалетки, двете гарнитури на капаците на клапаните, спирачната течност DOT3 на Ravenol и хидравличното масло пак на Ravenol - всичко с труд, малко под 300 лева. Щото е карана без масло или кофти такова, и щото е била нов внос от Швейцария и е на 200к км. ЛАгерите бяха на месинг отвътре и мотора беше пред изтропване и тогава вече щеше да има бау! Интересно беше,че маслената помпа и хобота бяха сменяни та не се наложи да ги сменявам. Сегментите имаха толкова нагар , че се бяха удървили на кокал, а пък буталата си бяха просто перфектни, без никви следи от задиране и тн.
_________________ фори2,5хт
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 9:46 pm |
|
|
Vmax
|
Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло. Отделно ако е прегрявана става дюшеш.
Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB.
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 11:53 pm |
|
|
petko 69
|
Vmax написа: Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло. Отделно ако е прегрявана става дюшеш.
Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB. Много отдавна в една спорна тема за Форита , Агента беше обяснил за хобота , но уви малко майстори го знаят това.
|
|
|
Пет Дек 22, 2017 12:08 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Може ли снимка на този "хобот" как изглежда, че нещо не можах да го намеря как изглежда. Защо е наложителна смяната му и как изглежда този на killerB? Мерси!
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 9:19 am |
|
|
Valio
|
|
Вто Дек 26, 2017 11:10 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Много благодаря! Аз търсих с ключова дума"хобот" та затова нищо не ми излязло хах
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 11:15 pm |
|
|
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...??? Евала на такива теми и хората ,които споделят опит!
|
|
|
Сря Дек 27, 2017 11:43 pm |
|
|
vizor
|
Oil pickup tube по принцип е най-разпространеното. Потърси ако искаш subaru oil pickup tube failures и ще видиш за какво иде реч. Иначе killerb нямат дистрибутори тук. Имат в сайта им по цяла Европа.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:23 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
KONSTANTIN FOTEV написа: Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...??? Евала на такива теми и хората ,които споделят опит! Тук няма. В момента го издирвам и съм писал на два дистрибутора един във Франция, един в Германия. На едни от UK не им работи сайта в момента, но мисля и тях да ги преслушам, за да видим доставят ли колко пари и подобни. Намерих го и в ebay.co.uk на цена с директна доставка 203 паунда. Ако успея да го поръчам от някъде и дойде и/или поне кажат, че могат да го доставят ще пиша за повече инфо.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:36 am |
|
|
vizor
|
Има ДОСТА в Европа Прикачени файлове: storelocator.PNG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:48 am |
|
|
ico_tech
|
Абе хора, голяма суматоха се получи. Това е обикновена тръба с фланче. Не изпадайте в истерия. Не се чупи на всички коли. Слабо място е, но в повечето случаи се чупи ако си "засилите" мотора. Я прочетете тези хорър разкази и вижте колко от колите са сток. Намирате един заварчик и един стругар, купувате си тръба от Интерметал, фланче може и от вторични суровини. Накой с извадена такава тръба да и вземе рзмерите и готово. Запазете си парите за други по-високотехнологични чаркове.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:49 am |
|
|
vizor
|
Ице, не е точно така. Тръбата не се чупи от засилване на колите, а от вибрациите. В случая се чупи горе до фланеца точно. И да си купиш тръба .. единственото, което можеш да направиш е да си убиеш мотора. Доста знания и хидродинамика са вложени в тази "тръба" заедно с цедката, заварката, монтажа и всичко останало. Следих развитието на този пикъп от няколко фирми. Едната продаваше подсилен оригинален пикъп. Счупиха се няколко и спряха да ги произвеждат и продават. Не е "един фланец и една тръба от интерметал" точно Клирънс до картера, захвати, флоу на решетката.. още ДОСТА има, защото съм му гледал и всичките симулации къде има най-много жега, натоварване и нужда от подсилване. Имаше такива с "презаварена" тръба над оригиналната. И те се потрошиха. Недейте да омаловажавате труда на хората по този начин. Това си заслужава всяка една стотинка
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:53 am |
|
|
ico_tech
|
Тъй значи. Хидродинамика викаш. Я ми изпрати една стара счупена тръба ако имаш. От това, което аз виждам на снимките на Килър Б става въпрос за съвсем друг подход - the more the metal, the better. Както биха го направили някои народи на север от Украйна. То в описанието така си и пише.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:15 am |
|
|
vizor
|
Няма да споря. Ето ти "the more the better", което по-късно се счупи и то. Не е само това. Спирам с темата. С такива изказвания няма много файда. Първо беше това - счупи се Прикачени файлове: pickup0.jpg Втори опит - счупи се.. Прикачени файлове: pickup.jpg Аз лично предпочитам да си дам парите за нещо, което вече е тествано от хиляди по целия свят и няма грижи с него за да подсигуря двигателя си. И не.. the more the better не винаги е най-добрия вариант. Също като 12мм помпа, която 99% от хората слагат
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:31 am |
|
|
Vmax
|
Ице,
ОЕМ-ското хоботче е едно гадно тенеке недостойно и за ракиен казан. Хоботът на КилърБ е хеви дюти. Дали се чупи на засилени коли и т.н. не знам, на говедото сдаде багажа ново още преди 30к км а колата ми не е 400+ коня и не се кара нон стоп на заварка, да не кажа че е 90% си е цивилно каране.
И да, не е драма да се направи в БГ, сигурно и по добре може да стане, но в София не е толкова лесно и на финала ти е по бързо и лесно да го викнеш от ЮК, отколкото да търсиш кой да го направи, па да пасне, па да не е пиян заварчика и т.н. особености на тунинга по БГ.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:47 am |
|
|
ico_tech
|
Въобще не споря, че OEM тръбата е боклук - то си се вижда. И Иво, не омаловажавам труда на хората. Но предвид, че скоростта на маслото (нютонов флуид) за помпа 11-ка е до около 2 м/с@6000 об хидродинамично тази тръба е натоварена колкото тръбите на топлофикация. Има други елементи на натоварване с което съм съгласен. Но и в описаното на сайта им са показали кое е било водещо- да махнат шевната тръба, да сменят типа на заварката от газова (меден припой) на аргонова и да сложат подходяща корава опора. Тези неща не ги виждам в приложените снимки - по скоро някой е искал да ползва готовия смукател и е направил две ламаринки с никакъв принос за вкоравяване на детайла по отношение на вибрации. Не се обиждай. Дискусията е полезна. Наистина бих се радвал да погледна такава тръба, ако ви е на лесно да ми пратите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 2:33 am |
|
|
vizor
|
Ице знаеш.. не се обиждам. Напротив. Обичам дискусиите като цяло, но не и иронията на думите ми. Мисля, че достатъчно се старая да обясня това, кеото знам и съм чел и малко от малко да го събера в интересна информация. За заварката знаеш, че също трябва да се стараеш достатъчно много. Иначе за флоуа субару препоръчват 12.5 галона в минута при 5000 оборота Въобще даже не съм си правил и труда да го смятам кое и колко е. За снимките е ясно. Както знаеш и заварките са от значение. Точно как се правят, какъв материал, пуска ли се газ от вътрешната страна и всичко останало. За това аз лично не бих рискувал. Както споделих на Стани на лично ще го напиша и тук. След като го видяхме на живо не беше кой знае каква изработка, но си личеше, че е направено супер здраво и стабилно. Всеки може да го направи и тук стига да има знания и подходящите материали (и хубав дорник за да не правим излишни сгъвки на тръбата, което ще доведе до различни скорости и натоварвания на "мущука", и натоварвания на помпата. Все пак за да го направиш точно с правилния клирънс трябва да убиеш поне един картер за да видиш до къде стига оригинала и това, което ти си изработил. Та е доста хамалогия и изгубено време за толкова пари. Пак ще стане. Може да стане и по-добре, по-красиво и здраво. Това просто върши перфектна работа и няма грижи с него. И разбирам да го продавах аз да му правя реклама чак такава, но не П.П. тръбите на топлофикация най-вероятно нямат 1-2G страничен товар при завои на Калояново а до сега с мивката ми не съм влизал в дупка на пресечка на бул. Черни връх
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 2:44 am |
|
|
iion
|
Ей тука едно мнение с конкретика - http://www.5250performance.com/blog/sub ... e-failuresСпоред човека проблема е от остатъчен флюс при заварката на елементите на това хоботно чудо. Със сигурност е добра идея най-малкото да се прегледа в какво състояние е и при нужда да се смени, не само при нашия двигател. При ъпгрейд нагоре на маслената помпа добре да се помисли дали оригиналния хобот е OK за новия дебит. Още един линк за разкош със секция за oil pickup - http://www.superstreetonline.com/how-to ... -upgrades/
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 8:23 am |
|
|
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Дотук е сигурно, че хобота на, ,Пчелата, , е в списъка ми за покупки - търся варианти за доставка. Ако някой е минал по тази пътека да помага. Относно окачването, и по конкретно за ,,повдигането на автомобила,, - изчетох мненията за Peders - но искам да сменя цялото окачване и да повдигна колата с 2 " - гледах предложения от SUMO, BILSTEIN - дайте мнение по въпроса - искам да стане професионално
|
|
|
Вто Яну 02, 2018 5:00 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|