Автор |
Съобщение |
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
Be happy 1 написа: fixallot написа: Бодни едни ледове на габарите, да паснат на ксенона и ще стане още по яка фацата Безаварийно. Прикачам снимки на лед комплекта крушки за габаритите и даже за плафоните вътре. Не им знам точно модели за съжаление, та се надявам да се ориентираш по снимката Колега, може ли да ми кажете от къде взехте крушките за плафона. Изгорря ми, а не искам да слагам боклуци. Да е нещо читаво, да не свалям през два месеца да сменям. На задната седалка возя една фенка, която си щрака плафона постоянно. Ами тогава Стельо (satelling) ми ги прати от Варна някакво магазинче, но сигурно ги има и по София. Даже не знам точните модели, просто той си беше сложил и говорих да ми прати същите. Но честно казано не знам, колко изкарват, но надживяха двигателя - 2 пъти на въпросния форко на който ги сложих. Може и още да си бачкат, не знам
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Сря Яну 12, 2022 2:08 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Мнения: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Благодаря, ще пробвам по опаковката
|
|
|
Сря Яну 12, 2022 5:45 pm |
|
|
kronos
|
Миналия месец направих 5 години и започнах 6-та с Форко, а позитивите все повече се засилват Не съм имал толкова надеждна и мултифункционална кола, въпреки че ноември става на 17 години По принцип гледам да не карам повече от 5-6 години една кола, но на пазара сега нищо не ме грабва, въпреки че съм готов този път да дам 20-30 000 лева. Сега остава пак да сменя гарнитури на капаците на клапаните - явно е слабо място, но парите са някакви смешни и не е болка за умиране. Та реших да пусна този пост, не да се оплаквам от нещо, а за да изкажа задоволството си от стария боец
|
|
|
Пет Апр 22, 2022 10:15 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
И при мен е подобно положението. Почти 6 години при мен, и 100к километра. След подобаващо обслужване миналата година... Може би ще се наложи да се разделя скоро, че ми трябва по голяма кола и определено с по "магистрална" насоченост...
|
|
|
Съб Апр 23, 2022 5:13 pm |
|
|
kronos
|
delf написа: И при мен е подобно положението. Почти 6 години при мен, и 100к километра. След подобаващо обслужване миналата година... Може би ще се наложи да се разделя скоро, че ми трябва по голяма кола и определено с по "магистрална" насоченост... Или 3,6 Аутбек или друга марка. С изискванията, които имаш за магистрална насоченост и големина на СУВ, аз се сещам само за луксозния клас като Кайен Другия вариант е Олроуда. За София на мен ми е екстра като размер и бих взел нещо пак подобно, но то освен Х1 2,8, то друго няма
|
|
|
Пон Апр 25, 2022 7:48 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Ще търся нещо по евтино като разход на гориво. Заглеждам шкода октавия скаут, като компромисен вариант. Ще ми се суперб, но са доста пари читавите модели. Днес на връщане от Сърбия, за втори път установих какви ссапани горива ни продават тук. Имам предвид разлика от 100 километра преход при еднакви условия. Тръгвам от Бургас и след 250 километра бутилка от 45 литра газ я няма. Скоростта е 140 на темпомат. Същите условия, сръбска газ, 350 километра преход. Вече за втори път. Ти да видиш...
|
|
|
Пон Апр 25, 2022 9:51 pm |
|
|
kronos
|
Да, но определено Шкодата Скаут (VW) е съвсем различен клас автомобил. Доста малко харчи ако е дизел, но е и доста по-слаб като динамика и в същото време не е кой знае колко просторен от съпоставимото поколение на Форестър. Аз лично няма да се чувствам сигурен при магистрално каране ако колата ми е по-слаба от сегашната, просто защото съм свикнал да мога бързо да изпреваря някой камион и да се прибера в платното. Но всичко е субективно. Успех с новата кола, каквато и да е тя.
|
|
|
Вто Апр 26, 2022 8:35 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Близо 200 коня дизел си дърпат доволно добре. С тея цени на горивата, нещата излизат извън контрол. Форестъра е добре, но разхода му е убийствен. На бензин до 140 си харчи 13 бензин....
|
|
|
Вто Апр 26, 2022 9:38 am |
|
|
kronos
|
Абе 184 коня не са като 230 и редовно го показвам на разни пишлемета с А3-ки с този мотор. Но не това е проблема. Наистина ако караш много, дизела няма кой да го бие.
|
|
|
Вто Апр 26, 2022 10:14 am |
|
|
kronos
|
С напредването на възрастта на Форко, все повече ми се върти еретичната мисъл да му сложа газ, но пък не мога да го прежаля още Обаче направих първата стъпка с премахване на катализаторите. Оказаха се, че съвсем на време сме ги хванали и за това при максимално натоварване по магистрала е вдигала леко температурата. Подобащо беше да се сложи и спортен филтър, но кой знае каква разлика не усещам, защото колата си вървеше доволно добре и преди това. Поглезих Форко и с нови предни дискове АТЕ, че за 35 000 км предишните АТЕ бяха пътници. Сега чакам и новите уплътнения за предните врати, защото все пак за 17 години старите позаминаха. Но нека колегите с турбо форковците си следят катализаторите, че може голяма беля да направят на турбото ако се изтърве момента.
|
|
|
Нед Окт 30, 2022 8:51 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
А честито - ако си махнал катализаторите и си правил "читава" генерация(на мен ми я прави Дидо гущера) е време и да посетиш Калин(ZK) от Пловдив - няма да ти се вярва какво ще се получи след него. На мен лично след въпросната процедура колата взе да има едно леко забиване след 4к оборота - или поне така ми се струваше след намесата на Дидо, защото в ниските взе да дърпа доволно по-добре. Катализаторите ми бяха ок, но от двама души чух, че било по-добре без тях, особено на газ. Та на връщане от Пловдив се усетих, че вместо да се движа със 130-140 стигам доволно повече при едно и също положение на педала на газта, на равен пътен участък. Колата стана доста по-приятна за каране - само трябва да се внимава с дясното краче, че после много ще боли от камерите. Ако искаш звънни да ти разправям за какво иде реч..
|
15
|
|
Пон Окт 31, 2022 7:04 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Катализаторите ги махнах февруари миналата година, при ревизията на главите. Логично бяха заминали. От тогава съм минал над 40к километра и освен, че колата "диша" по добре, реве кат ДАФ на нагорнище. Днес сменихме и интейка, че оригиналния, разбираемо, за 17 години се беше разкиснал и скъсал. Само 270 лева е тая скапана пластмаса.
|
|
|
Чет Ное 03, 2022 8:48 pm |
|
|
kronos
|
Разходът логично падна. Сега в софийските задръствания и тестване с настъпване по светофарите, колата харчи точно 15. Преди това беше 16-17. По-нататък ще замерим ускорението от 0 до 100 км/ч, да видя стоков мотор на 17 години как се държи
|
|
|
Чет Ное 10, 2022 2:52 pm |
|
|
Ghostwheel
Регистриран на: Чет Сеп 01, 2022 11:58 pm Мнения: 70 Местоположение: София
Автомобил: Forester SH2.5XT AT, Panda 4x4
Рейтинг: 92
|
Това с ускорението и аз съм го замислил, но за момента нямам грам време за една тангента, а в София не ми се рискува. При мен разхода под 17/100 не мога да го сваля и то без настъпване - пенсионерско каране. Уж еднакви мотори и скоростни кутии, но може би по-голямото тегло, различни предавателни числа спрямо теб, или факта че вечер минавам 9 километра за между 40-55мин. си казват думата. Иначе на извън градско ако съм между 120-140 дава 10 - 10.5, но това рядко ми се случва - обикновено е към 11.7-12
|
|
|
Чет Ное 10, 2022 10:25 pm |
|
|
kronos
|
Еднакви са били по спецификации като са излизали от завода Сега при нашите коли не се знаят реалните ни километри, както кой, как и при какви атмосферни условия е експлоатирал колите, а и какво е действителното състояние на мотори, турбини и скоростни кутии и още куп други подробности през годините. Аз няма да правя експерименти с отваряне на мотор, защото нито ми харчи над литър масло на смяна, нито антифриза е мътен, нито ми харчи повече от 20 градско, нито мога да се оплача, че не върви прилично. Всъщност за почти 6 години експлоатация, този моя грозник, се оказа много здрава машинка Единствено не съм сменял горивния филър, но е много трудно да се намери на пазара, пък и е такъв, че може да изкара 300 000 км без проблем, стига да не караш все на резерва де
|
|
|
Чет Ное 10, 2022 11:18 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
20тина лв е , моят изглеждаше отвратително при смяната ,а колата е карана с швейцарски и после от мен с шел 100 бензин ,почти през цялото време .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 9:28 am |
|
|
kronos
|
От къде го поръча, че аз все греди удрям? И не цената е проблем, а че е в резервоара и като дойде време да го карам на сервиз, все няма. Сам няма да рискувам да го сменям А защо караш Фори с А-100, след като по каталог трябва да е с А-95? Доколкото знам не е препоръчително, защото моторът е сметнат за по-ниско октаново число. Зацапването идва от нашите горива, без значение октановото им число.
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 10:18 am |
|
|
Alxx
|
Къде пише, че трябва 95, хеле па нашия скапаняк? Субару турбо се кара с премиум бензин, че за капак японският е 108 октана по нашия метод на измерване...
Смени бензина, да видиш как и 15-те разход ще понамалеят осезаемо. Ти не усещаш разликата много, защото си спокоен водач и с автомат. Ама като причука моторът, ецу-то почва да връща аванса и разходът расте, но рискът от нок си остава.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 11:11 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
42072AE000 , му е номера , аз взех на джапанпартс , дойде си с двата о - пръстена вътре , всичко пасна без преправяне . А за горивата , със 100 октана се застраховам до колкото може от детонации и разхода пада с около литър , та все тая е в пари
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 1:28 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Къде пише, че трябва 95, хеле па нашия скапаняк? Субару турбо се кара с премиум бензин, че за капак японският е 108 октана по нашия метод на измерване...
Смени бензина, да видиш как и 15-те разход ще понамалеят осезаемо. Ти не усещаш разликата много, защото си спокоен водач и с автомат. Ама като причука моторът, ецу-то почва да връща аванса и разходът расте, но рискът от нок си остава. На 197-ма страница от ръководството: "Some gasoline contains an octane-enhancing additive called MMT (Methylcyclopentadienyl Manganese Tricarbonyl). If you use such fuels, your emission control system performance may deteriorate and the CHECK ENGINE warning light/Malfunction indicator lamp may turn on. If this happens, return to your authorized SUBARU Dealer for service. If it is determined that the condition is caused by the type of fuel used, repairs may not be covered by your warranty". И тъй като по нашите бензиностанции слагат какви ли не боклуци за добавки, рискът не си заслужава според мен. Пробвал съм и с 98 и с 100, но разлика не видях нито в разхода, нито във вървежа. peshaka11 написа: 42072AE000 , му е номера , аз взех на джапанпартс , дойде си с двата о - пръстена вътре , всичко пасна без преправяне . А за горивата , със 100 октана се застраховам до колкото може от детонации и разхода пада с около литър , та все тая е в пари Мерси, ще потърся
|
|
|
Пет Ное 11, 2022 3:37 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 48 госта |
|