Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:13 am



Отговори на тема  [ 460 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Следваща
 Forester II 2,5 XT 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чудя се дали да пиша тук, че малко ми се губи какво точно се опитваме да систематизираме за тоя модел. Върти се разговора около дадени пари, обаче това е много субективно. Всеки има различна идея как и за какво да даде пари. Самата кола от друга страна е по-сложна технически и е нормално да изисква малко повече поддръжка.

Да дам пример - моята я взех за 12к и след това допълнително съм дал грубо още към 5-6к. В тези допълнителните освен всичко друго има 4 комплекта Pedders амове+пружини например а тръгнаха нещата от заминал заден амортисьор 1 бройка. Също всички тампони по окачването смених с полиуретан. За мен е оправдано, защото смятам да карам колата колкото може повече, и тези пари ще ги дам независимо дали наведнъж или на час по лъжичка. Обаче така ми е хем спокойно, хем кеф голям, до тук към 15к км.

Та всеки е луд колкото искаш, колко даваш и за какво особено за тоя модел е много индивидуално.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Чет Дек 21, 2017 5:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Яну 12, 2017 4:54 pm
Мнения: 34
Рейтинг: 1
Нов фен
Отговори с цитат
kronos написа:
chulio написа:
Привет

Моят Форко 2.5хт АТ е закупен за 15500лв. готов за каране и обслужен от Субаруленд с цяло гърне от Екстриим тунинг. За една година и приблизително 10хил. км. съм купил 7-8литра масло, греди за покрив, леген за багажник и едни пружинки за накладки , които така или иначе ми дойдоха без пари, щото търговеца ми върна парите и ми прати стоката :D !!
Последва ремонт на двигател за около 3000 лв, със сменени глави от ВРХ, че мойте бяха повлекли разпр. валове и шлайфиста от Джуди каза ,че така не става! :-? , основни и биелни лагери кинг рейсинг на първи ремонт, сегменти, гарнитури, семеринги , шлайф на всичко, един соленоид , ТПС датчик, филтри и масло , свещи, термостат и въздуховода за турбото. Всичко е купено от Лио и СТИ.бг. Останаха ми оригинални стандартни билени лагери от Лио.180лв!
Сега колата върви на ужас, а още не е разработена! Супер доволен съм си от Форко и ми доставя голямо удоволствие да си го карам! Горе долу е това.

3000 лева не е чак толкова зле за основен ремонт, но интересно защо двигателя ти се е сдухал? :-?

Иначе последно смених двете биалетки, двете гарнитури на капаците на клапаните, спирачната течност DOT3 на Ravenol и хидравличното масло пак на Ravenol - всичко с труд, малко под 300 лева.



Щото е карана без масло или кофти такова, и щото е била нов внос от Швейцария и е на 200к км. ЛАгерите бяха на месинг отвътре и мотора беше пред изтропване и тогава вече щеше да има бау! Интересно беше,че маслената помпа и хобота бяха сменяни та не се наложи да ги сменявам. Сегментите имаха толкова нагар , че се бяха удървили на кокал, а пък буталата си бяха просто перфектни, без никви следи от задиране и тн.

_________________
фори2,5хт

Чет Дек 21, 2017 9:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло.
Отделно ако е прегрявана става дюшеш.

Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB.

Чет Дек 21, 2017 11:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло.
Отделно ако е прегрявана става дюшеш.

Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB.

Много отдавна в една спорна тема за Форита , Агента беше обяснил за хобота , но уви малко майстори го знаят това.

Пет Дек 22, 2017 12:08 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Може ли снимка на този "хобот" как изглежда, че нещо не можах да го намеря как изглежда. Защо е наложителна смяната му и как изглежда този на killerB?
Мерси!

Вто Дек 26, 2017 9:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ето една не е като на твоя мотор но ще добиеш представа:
http://www.killerbmotorsport.net/produc ... ickup.html

и малко четиво по темата..:
viewtopic.php?f=1&t=15636&start=0&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D1%85%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82

П.С. ето този трябва да е като твоя:
http://www.killerbmotorsport.net/ultima ... -ej25.html
 15

Вто Дек 26, 2017 11:10 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Много благодаря! Аз търсих с ключова дума"хобот" ROFL та затова нищо не ми излязло хах

Вто Дек 26, 2017 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...???
Евала на такива теми и хората ,които споделят опит!

Сря Дек 27, 2017 11:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Oil pickup tube по принцип е най-разпространеното. Потърси ако искаш subaru oil pickup tube failures и ще видиш за какво иде реч. Иначе killerb нямат дистрибутори тук. Имат в сайта им по цяла Европа.

Чет Дек 28, 2017 12:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm
Мнения: 632
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
KONSTANTIN FOTEV написа:
Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...???
Евала на такива теми и хората ,които споделят опит!


Тук няма. В момента го издирвам и съм писал на два дистрибутора един във Франция, един в Германия. На едни от UK не им работи сайта в момента, но мисля и тях да ги преслушам, за да видим доставят ли колко пари и подобни. Намерих го и в ebay.co.uk на цена с директна доставка 203 паунда.

Ако успея да го поръчам от някъде и дойде и/или поне кажат, че могат да го доставят ще пиша за повече инфо.

_________________
A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.

Чет Дек 28, 2017 12:36 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има ДОСТА в Европа :)

Прикачени файлове:
storelocator.PNG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Дек 28, 2017 12:48 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абе хора, голяма суматоха се получи. Това е обикновена тръба с фланче. Не изпадайте в истерия. Не се чупи на всички коли. Слабо място е, но в повечето случаи се чупи ако си "засилите" мотора. Я прочетете тези хорър разкази и вижте колко от колите са сток.
Намирате един заварчик и един стругар, купувате си тръба от Интерметал, фланче може и от вторични суровини.
Накой с извадена такава тръба да и вземе рзмерите и готово. Запазете си парите за други по-високотехнологични чаркове.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 28, 2017 12:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ице, не е точно така. Тръбата не се чупи от засилване на колите, а от вибрациите. В случая се чупи горе до фланеца точно. И да си купиш тръба .. единственото, което можеш да направиш е да си убиеш мотора. Доста знания и хидродинамика са вложени в тази "тръба" заедно с цедката, заварката, монтажа и всичко останало. Следих развитието на този пикъп от няколко фирми. Едната продаваше подсилен оригинален пикъп. Счупиха се няколко и спряха да ги произвеждат и продават. Не е "един фланец и една тръба от интерметал" точно :) Клирънс до картера, захвати, флоу на решетката.. още ДОСТА има, защото съм му гледал и всичките симулации къде има най-много жега, натоварване и нужда от подсилване. Имаше такива с "презаварена" тръба над оригиналната. И те се потрошиха. Недейте да омаловажавате труда на хората по този начин. Това си заслужава всяка една стотинка :)

Чет Дек 28, 2017 12:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тъй значи. Хидродинамика викаш. Я ми изпрати една стара счупена тръба ако имаш. От това, което аз виждам на снимките на Килър Б става въпрос за съвсем друг подход - the more the metal, the better. Както биха го направили някои народи на север от Украйна. То в описанието така си и пише.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 28, 2017 1:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма да споря. Ето ти "the more the better", което по-късно се счупи и то. Не е само това. Спирам с темата. С такива изказвания няма много файда.

Първо беше това - счупи се
Прикачени файлове:
pickup0.jpg


Втори опит - счупи се..
Прикачени файлове:
pickup.jpg



Аз лично предпочитам да си дам парите за нещо, което вече е тествано от хиляди по целия свят и няма грижи с него за да подсигуря двигателя си. И не.. the more the better не винаги е най-добрия вариант. Също като 12мм помпа, която 99% от хората слагат ROFL


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Дек 28, 2017 1:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ице,

ОЕМ-ското хоботче е едно гадно тенеке недостойно и за ракиен казан.
Хоботът на КилърБ е хеви дюти. Дали се чупи на засилени коли и т.н. не знам, на говедото сдаде багажа ново още преди 30к км а колата ми не е 400+ коня и не се кара нон стоп на заварка, да не кажа че е 90% си е цивилно каране.

И да, не е драма да се направи в БГ, сигурно и по добре може да стане, но в София не е толкова лесно и на финала ти е по бързо и лесно да го викнеш от ЮК, отколкото да търсиш кой да го направи, па да пасне, па да не е пиян заварчика и т.н. особености на тунинга по БГ.

Чет Дек 28, 2017 1:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Въобще не споря, че OEM тръбата е боклук - то си се вижда. И Иво, не омаловажавам труда на хората. Но предвид, че скоростта на маслото (нютонов флуид) за помпа 11-ка е до около 2 м/с@6000 об хидродинамично тази тръба е натоварена колкото тръбите на топлофикация. Има други елементи на натоварване с което съм съгласен. Но и в описаното на сайта им са показали кое е било водещо- да махнат шевната тръба, да сменят типа на заварката от газова (меден припой) на аргонова и да сложат подходяща корава опора. Тези неща не ги виждам в приложените снимки - по скоро някой е искал да ползва готовия смукател и е направил две ламаринки с никакъв принос за вкоравяване на детайла по отношение на вибрации. Не се обиждай. Дискусията е полезна. Наистина бих се радвал да погледна такава тръба, ако ви е на лесно да ми пратите.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 28, 2017 2:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ице знаеш.. не се обиждам. Напротив. Обичам дискусиите като цяло, но не и иронията на думите ми. Мисля, че достатъчно се старая да обясня това, кеото знам и съм чел и малко от малко да го събера в интересна информация.

За заварката знаеш, че също трябва да се стараеш достатъчно много. Иначе за флоуа субару препоръчват 12.5 галона в минута при 5000 оборота :D Въобще даже не съм си правил и труда да го смятам кое и колко е.

За снимките е ясно. Както знаеш и заварките са от значение. Точно как се правят, какъв материал, пуска ли се газ от вътрешната страна и всичко останало. За това аз лично не бих рискувал. Както споделих на Стани на лично ще го напиша и тук. След като го видяхме на живо не беше кой знае каква изработка, но си личеше, че е направено супер здраво и стабилно. Всеки може да го направи и тук стига да има знания и подходящите материали (и хубав дорник за да не правим излишни сгъвки на тръбата, което ще доведе до различни скорости и натоварвания на "мущука", и натоварвания на помпата. Все пак за да го направиш точно с правилния клирънс трябва да убиеш поне един картер за да видиш до къде стига оригинала и това, което ти си изработил. Та е доста хамалогия и изгубено време за толкова пари. Пак ще стане. Може да стане и по-добре, по-красиво и здраво. Това просто върши перфектна работа и няма грижи с него.

И разбирам да го продавах аз да му правя реклама чак такава, но не :D

П.П. тръбите на топлофикация най-вероятно нямат 1-2G страничен товар при завои на Калояново ROFL а до сега с мивката ми не съм влизал в дупка на пресечка на бул. Черни връх

Чет Дек 28, 2017 2:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ей тука едно мнение с конкретика - http://www.5250performance.com/blog/sub ... e-failures
Според човека проблема е от остатъчен флюс при заварката на елементите на това хоботно чудо. Със сигурност е добра идея най-малкото да се прегледа в какво състояние е и при нужда да се смени, не само при нашия двигател. При ъпгрейд нагоре на маслената помпа добре да се помисли дали оригиналния хобот е OK за новия дебит.

Още един линк за разкош със секция за oil pickup - http://www.superstreetonline.com/how-to ... -upgrades/

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Чет Дек 28, 2017 8:23 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am
Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Дотук е сигурно, че хобота на, ,Пчелата, , е в списъка ми за покупки - търся варианти за доставка. Ако някой е минал по тази пътека да помага.
Относно окачването, и по конкретно за ,,повдигането на автомобила,, - изчетох мненията за Peders - но искам да сменя цялото окачване и да повдигна колата с 2 " - гледах предложения от SUMO, BILSTEIN - дайте мнение по въпроса - искам да стане професионално

Вто Яну 02, 2018 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 460 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор