Автор |
Съобщение |
iion
|
Мерси за съветите - аз също мисля с тази насока. Филтъра го сменям на около 4 месеца, но не съм търсил нещо специално. Без да съм се задълбочил в дебит и т.н. филтъра ми изглежда малък за да храни тоя двигател. Освен това фабрично така се сменя, че никога не виждаш дали си затворил добре, само на опипване процедурно го намествам докато скобите се закопчаят нормално. Ще разглобя секцията на въздухопровода около филтъра и ще си поиграя с нея да видим дали няма проблем, който не виждам. Дългосрочно двигателя ще се работи че е почнал да издиша и покрай това със сигурност ще мисля за по-добро решение и за филтър.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 6:41 am |
|
|
Vmax
|
Ако се задръсти филтъра, мотора го засмуква и се издува, като почва да усуква и капака на кутията и отваря от едната страна. Действително затварянето е малко афиф и трябва да си поиграеш за да си сигурен че е ок. Другият вариант е да сменяш филтъра на всеки 5-6 000 км, което си е играчка ако караш много и в дългосрочен план е икономически неизгодно.
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 7:07 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Почти на едни километри сме , аз съм с перящ панелен HKS , доста бързо го цапа в София 3-4000км и почернява , но само той влиза точно в кутията защото е в пластмасова рамка , хартиените с полеуретанова рамка все ми се струва,че не лягат добре в кутията.
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 2:56 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , ако някой е монтирал алуминиев радиатор , може ли да каже как и къде е монтирал охладителя на скоростите , има ли нужда от удължаване на тръбите и има ли специфично място на което се слага за да не пречи на останалите радиатори ?
|
|
|
Пон Фев 18, 2019 4:55 pm |
|
|
vizor
|
Обикновено алуминиевите радиатори нямат вариант с охладител в тях. За това - външен радиатор, който е за скоростни кутии.
|
|
|
Чет Фев 21, 2019 3:19 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Да, именно дали може снимка как е монтиран при теб , че събирам мнения как да се направи най-културно и ефективно разбира се
|
|
|
Чет Фев 21, 2019 3:47 pm |
|
|
petko 69
|
peshaka11 написа: Здравейте , ако някой е монтирал алуминиев радиатор , може ли да каже как и къде е монтирал охладителя на скоростите , има ли нужда от удължаване на тръбите и има ли специфично място на което се слага за да не пречи на останалите радиатори ? Монтирал съм на Аутбека и съм качил темата във Форума . Маслен радиатор от Мерцедес С220 за охладител на АТ и алуминиев радиатор за охлаждане . При Фори ги има оригинални докато при Бека Н6 се налага преправяне .За повече инфо по тел.
|
|
|
Чет Фев 21, 2019 4:24 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Притеснява ме ,че при АТ серпентината във водния радиатор се води охладител, докато моятя е МТ , серпентината във водния май е по скоро е отоплител и ако го извадя външен дали няма да е вредно за трансмисията , да е постоянно със студено масло ?
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 10:45 am |
|
|
Vmax
|
peshaka11 написа: Притеснява ме ,че при АТ серпентината във водния радиатор се води охладител, докато моятя е МТ , серпентината във водния май е по скоро е отоплител и ако го извадя външен дали няма да е вредно за трансмисията , да е постоянно със студено масло ? Ти си с ръчна кутия и нямаш нужда от допълнителен радиатор за трансмисията. Излишно се тревожиш. Вземи си хубав алуминиев радиатор за антифриза - сега има много модели, само гледай да не е сделано в някой гараж Ако можеш - най-добре Мишимото.
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 10:58 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
А изводите ,които са сега в стандартния радиатор да ги 'шунтирам' и да ги свържа един в друг ли ?
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 11:13 am |
|
|
dancho
Регистриран на: Чет Авг 25, 2011 12:24 pm Мнения: 208
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 15
|
peshaka11 написа: А изводите ,които са сега в стандартния радиатор да ги 'шунтирам' и да ги свържа един в друг ли ? Няма нужда да шунтираш нищо....Мишимотото си има щуцери за кутията.На мой приятел с 211кс мотор(не фейса)му сложиха такъв радиатор в СТИ.бг.Поздрави
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 11:26 am |
|
|
Vmax
|
|
Съб Фев 23, 2019 11:36 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря , ще търся мишимото в сти.бг ми предложиха #Proto ,но е без изводи за кутията и ми предолжиха допълнителен маслен за нея .
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 11:49 am |
|
|
vizor
|
dancho написа: peshaka11 написа: А изводите ,които са сега в стандартния радиатор да ги 'шунтирам' и да ги свържа един в друг ли ? Няма нужда да шунтираш нищо....Мишимотото си има щуцери за кутията.На мой приятел с 211кс мотор(не фейса)му сложиха такъв радиатор в СТИ.бг.Поздрави Дай линк с мишимото с изводи за кутията. До сега не съм виждал такъв
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 2:27 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Останах с впечатлението ,че този от линка горе е с двата извода за подгряване на маслото на кутията, или бъркам.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 7:50 pm |
|
|
honda_niki
Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm Мнения: 35 Рейтинг: -15
|
peshaka11 написа: Останах с впечатлението ,че този от линка горе е с двата извода за подгряване на маслото на кутията, или бъркам. При автоматичните кутии има много повече масло от една обикновна ръчна....също се налага зимата да се топли, а лятото да се охлажда....поради факта че е хидротрансформаторна и няма феродов съединител и притискателен диск като при ръчката..... Какви са тея "различни" серпентини за отопление и охлаждане - няма такова животно? Ако си изнесеш отделен МАСЛЕН радиатор за \автоматична скоростна просто връзваш допълнителен маслен радиатор към извода- изход от водня радиатор където е маслената магистрала на автоматика! Ти последно си с ръчна и радиатора ти е с изводи за автоматик ли ? Нещо не мога да разбера.....
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 9:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
С ръчна кутия ,която има охлаждане/отопление през водния радиатор като автоматик.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 10:53 pm |
|
|
honda_niki
Регистриран на: Съб Ное 01, 2014 8:26 pm Мнения: 35 Рейтинг: -15
|
Стана интересно и къде влиза в кутията излиза маслената магистрала ? Дай един ВИН номер.
|
|
|
Пон Фев 25, 2019 11:28 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Ето вин-с ,утре на светло мога да снимам маслените пътища. jf1sg9ld36g063031
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 1:19 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Ето и снимката , от другата страна е същия ,но не беше удобно за снимка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 8:41 am |
|
|