Автор |
Съобщение |
sashky_ave
Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am Мнения: 14 Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
|
Благодаря за отговора Vmax, това е ясно, гледам сте споменали в предни теми за човек който внася употребявани субарута който се ползва с доверие, може ли малко повече инфо като линк за него, а относно ориентацията ми за ръчка, какво е твоето мнение, и при правилна поддръжка каквато си споменал ти, не би трябвало да имам проблем с двигателя или греша? Благодаря, предварително
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 4:15 pm |
|
|
kronos
|
sashky_ave написа: Благодаря за отговора Vmax, това е ясно, гледам сте споменали в предни теми за човек който внася употребявани субарута който се ползва с доверие, може ли малко повече инфо като линк за него, а относно ориентацията ми за ръчка, какво е твоето мнение, и при правилна поддръжка каквато си споменал ти, не би трябвало да имам проблем с двигателя или греша? Благодаря, предварително До сега не съм чул някой да се оплаква от архаичния и дуракоустойчив 4-скоростен автомат - https://www.ams.bg/upotrebyavani/subaru/forester Лично аз за София никога повече не бих избрал ръчка. По принцип съм чел, че съединителя се сменя на 30-50 000 км, а ESP има само за автоматиците. Иначе всичко е на късмет, но си мисля, че дори и да ти се наложи да правиш ремонт на двигател и скоростна кутия, пак ще ти излезе по-евтино от поддръжка на Е500 (предполагам имаш W211/212).
|
Последна промяна kronos на Сря Мар 27, 2019 7:25 pm, променена общо 1 път
|
|
Сря Мар 27, 2019 6:56 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Мнения: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Брех вярно ли форко няма vdc(esp) ако е с ръчка . Че мислех дали няма да ми е опция хладилника...
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 7:13 pm |
|
|
Vmax
|
Ела да ти направя един тест драйв с моя пършинг хладилник и ще забравиш за другите опции
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 7:18 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Ръчката няма да ,аз го разбрах след покупката .Иначе никога няма гаранция - купуваш перфектен на следващия ден чупи хобота и мотора на масата.
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 7:20 pm |
|
|
sashky_ave
Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am Мнения: 14 Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
|
А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин.
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 9:33 pm |
|
|
Alxx
|
За едни е минус, за други плюс. Ценя автомата заради удобството(от Бенц съм мнооого доволен), но турбо Субару не бих купил различно от МТ.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 9:38 pm |
|
|
Vmax
|
sashky_ave написа: А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин. Ще е добре да прочетеш още форума, а и да покараш едно две субара с мт и ат, защото опит не се предава с писаници. Ако колата е здрава, автоматичната кутия ще надживее двигателя. Приказките че била мудна и тн, хубаво карайте ръчка. 5ЕАТ на Суби с турбо двигател е достатъчно пъргава кола, който има мераци за повече е добре дошъл в тъмната страна на тунинг манията. Единственият минус от моя гледна точка за Фоз 2.5хт с ръчка е съединителя и начина по който се усеща в ежедневието - за мен това е много гадно, въпреки че кутията като числа беше нагласена добре за динамика и разход до 140кмч. За кандидат колегата с въпросите - всеки който си купува 2.5хт трябва да е готов за ремонт на двг рано или късно. Хубавото е, че става за газ, върви с малко натискане и разликата от цената на горивата избива доволно всички разходи. Определено това не е кола която се купува за да се кара 1 година. Хубаво е да се чете форума и старите теми - има много ценна инфо и опит от хора с доста знания и похарчени пари. Не прави добро впечатление всеки нов член да задава едни и същи въпроси и да очаква адекватна информация. В западните форуми в подобен момент всички знаещи спират да отговарят. Направете си услуга - четете, за ваше добро е.
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 10:07 pm |
|
|
sashky_ave
Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am Мнения: 14 Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
|
Благодаря за съвета Vmax, извинявам се, че задавам вече задавани въпроси,просто четейки заглавията на темите ми се стори, че тук е само мястото конкретно за този модел.
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 10:27 pm |
|
|
kronos
|
sashky_ave написа: А ако е ръчка минус ли е според Вас, на мен задръстванията не са ми проблем, просто колата за мен така ми доставя повече удоволствие, а и с 4 степения автомат ми е малко тромава, а и също са ми чупливи нещо атоматите, вече 3 счупих на 3 различни коли и все обслужвани от мен едната беше на аутбек, другата на мл третата на е500 която сега карам, все дуракоустойчиви, нещо са ми на карък май, а 90% от карането не съм душманин. Ако сменяш съединител на 20-30 000 км, кое според теб ще е по-евтино? И това за мудността са някакви митове. Ела покарай моята напълно стокова на режим sport да видиш дали е мудна. Пък ако искаш да контролираш нещата, включваш на ръчно превключване на предавките и си ти. Аз за две години така и не го ползвах този режим на кутията, защото просто за мен е излишно да се опитвам да контролирам предавката.
|
|
|
Сря Мар 27, 2019 10:51 pm |
|
|
ico_tech
|
Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри. Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 10:51 am |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри. Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно. Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта. А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка. Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт. А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове.
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 12:09 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта. А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка. Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт. А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове. И аз като Ицо да почна с това, че поста ми не е с цел заяждане. От всичките ти постове по различните теми е ясно, че си голям фен на автомата - няма нищо лошо в това, напротив. Автоматът наистина е излючително удобен и си има своите предимства, но и ръчната кутия за много шофьори си има своя чар и недей да пишеш такива неща като че съединителят при Subaru се сменя на 20-30 000 км, за да излезе колко по-добре е автомат. Вярно е, че при Subaru съединителят е по-слабо звено(твърд, тежък педал с малък ход на отлепяне, по-бързо се износва и т.н.), както е вярно, че при турбо моторите се кара по-агресивно, което също спомага за по-бързо износване, ама не всички турбо мотори се драгват всеки ден с въртене на гуми на 2-ра , за да ги изтъкваш като масов случай. Мен лично не ме кефи ръчният режим на смяна при автомата, защото си ми липсва целият процес по смяна при ръчката - комбинацията от работа със съединителя и скоростния лост. Само за протокола - въпреки, че съм си фен на ръчката, следващото ми Subaru със сигурност ще е със CVT, но само заради жената и X-modе-а. Жена ми така и не успя да свикне с твърдия и тежък съединител на Subaru, както и това "изстрелване", или по-скоро бих го нарекъл "подскачане", на 1-ва скорост при потегляне, заради по-ниското и рязко отлепяне, което трудно се контролира в комбинация с твърд и тежък педал на съединителя. Мен си ме кефи, но за нея е голям тормоз. Просто всичко си е строго субективно и въпрос на лична гледна точка, и сега не подкарвай спор за CVT - знам, че си върл противник и на него , но за мен ще си е ок, защото аз не ползвам Subaru-то за off-road изпълнения.
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 1:14 pm |
|
|
Vmax
|
Преди да се оспами тази тема - моля придържайте се към конкретният модел и тематика.
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 3:07 pm |
|
|
vizor
|
ico_tech написа: Извинявайте за офтопика колега kronos, но вие сигурен ли сте, че колата е “сток”. По вашите думи върви като STI, но без неприятния звук Питам от любопитство, дали сте разглеждали ЕКУ-то. Да не се окаже, че преден собственик е бутнал туй-онуй , а вие приемате, че това е общо за всички турбо Форестъри. Поста не е с цел заяждане, това са автомобили, с които доста собственици се заиграват рано или късно. Сток му е Искаш ли файла, с който е в момента? "Човека на който има доверие" ти го казва.
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 3:38 pm |
|
|
ico_tech
|
Да минавам на Форестър II, че моята ич не върви.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 5:34 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: Имам доверие на човека, който ми проверява колата и вярвам, че е стокова. Чак да върви като STI едва ли. Няколко пъти съм давал реалното ми измерване на 6,8 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч с около 150 кг товар в колата. Тогава ми беше мерак и даже не бях изключил ESP и не съм държал високи обороти преди старта. А в нета има стокови Форестъри като моя, които падат дори до 6,2 секунди, което си е ускорение само с 0,2 по-слабо от най-доброто с ръчка. Не хваля колата, а правя паралел с ръчката и твърдя, че мудност няма при старт. А удоволствието да караш автомат с ESP и hold режим на лед и сняг е голямо. Колата все едно е с гуми с шипове. И аз като Ицо да почна с това, че поста ми не е с цел заяждане. От всичките ти постове по различните теми е ясно, че си голям фен на автомата - няма нищо лошо в това, напротив. Автоматът наистина е излючително удобен и си има своите предимства, но и ръчната кутия за много шофьори си има своя чар и недей да пишеш такива неща като че съединителят при Subaru се сменя на 20-30 000 км, за да излезе колко по-добре е автомат. Вярно е, че при Subaru съединителят е по-слабо звено(твърд, тежък педал с малък ход на отлепяне, по-бързо се износва и т.н.), както е вярно, че при турбо моторите се кара по-агресивно, което също спомага за по-бързо износване, ама не всички турбо мотори се драгват всеки ден с въртене на гуми на 2-ра , за да ги изтъкваш като масов случай. Мен лично не ме кефи ръчният режим на смяна при автомата, защото си ми липсва целият процес по смяна при ръчката - комбинацията от работа със съединителя и скоростния лост. Само за протокола - въпреки, че съм си фен на ръчката, следващото ми Subaru със сигурност ще е със CVT, но само заради жената и X-modе-а. Жена ми така и не успя да свикне с твърдия и тежък съединител на Subaru, както и това "изстрелване", или по-скоро бих го нарекъл "подскачане", на 1-ва скорост при потегляне, заради по-ниското и рязко отлепяне, което трудно се контролира в комбинация с твърд и тежък педал на съединителя. Мен си ме кефи, но за нея е голям тормоз. Просто всичко си е строго субективно и въпрос на лична гледна точка, и сега не подкарвай спор за CVT - знам, че си върл противник и на него , но за мен ще си е ок, защото аз не ползвам Subaru-то за off-road изпълнения. Всъщност си прозвуча точно като заяждане. Излиза, че където и да пиша, е само за автоматът и едва ли не си продавам колата и гледам да я хваля само. Ами нито я продавам, нито този автомат е ултимативен. Първо, писах в темата за CVT поради същата причина поради, която писах и тук сега - споменаване на някакви митове за мудност на 4-степенния автомат. И не съм казвал, че не харесвам CVT, но да си купиш нова колата с тази кутия. Второ, тук отново дадох мнение, защото имам преки наблюдения над ръчка и то като твоя модел - ами ще си спестя мнението, че пак някой ще вземе да се обиди. Едно е човек да каже, че харесва повече ръчката, защото го кефи - тогава съм съгласен. Обаче да се самонавива някой, като си измисля неверни неща. ме мога да го приема. За това обяснявам на колегата, който се колебае какво реално е положението, както и че ръчката няма ESP. Неговото притеснение е единствено откъм надеждност, защото се е напатил и все пак той ще си реши какво да си купи. И аз като имах ръчка говорех подобни неща и сега разбирам колко съм грешал. За това пък вече никой не прави ръчки. ico_tech написа: :good: Да минавам на Форестър II, че моята ич не върви. Сарказмът в случая едва ли е много уместен. Нали не си забравил, че се коментира разликата между ръчка и автомат на стоково 2,5 ХТ? Аз споделям моя 2-годишен опит, пък кой в каквото иска да си вярва.
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 5:49 pm |
|
|
ico_tech
|
Няма сарказъм. Аз съм автомат. 2.5 турбо. Един глас за автомата.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 6:12 pm |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Няма сарказъм. Аз съм автомат. 2.5 турбо. Един глас за автомата. Твоята обаче е 265 к.с. нали? Човека ще си реши какво да купи, но задължително трябва да пробва и двата варианта. Освен ако не се е отказал заради нас
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 6:19 pm |
|
|
sashky_ave
Регистриран на: Пет Окт 14, 2011 10:39 am Мнения: 14 Местоположение: София
Skype: sashko882
Автомобил: mercedes E500
Телефон: 889711118
Рейтинг: 0
|
Още не съм , но се чудя доста, някой има ли идея колко път толкова е този съединител, и като цяло се чудя дали да е XT, че винаги започвайки да гледам даден модел кола, започвам с по нормалните и финално си го набивам с най - високите модели, та за това още не съм се спрял дали ще е ХТ, нормално без турбо, третата генерация(която много не ме кефи визуално колкото и да е странно) или аутбек но 2.5(гледам дори има в мобилето аутбек 2.5 турбо) П.с. малко ме наплашихте с 2.5 турбо честно казано
|
|
|
Чет Мар 28, 2019 7:26 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 46 госта |
|