Автор |
Съобщение |
iion
|
Чудя се дали да пиша тук, че малко ми се губи какво точно се опитваме да систематизираме за тоя модел. Върти се разговора около дадени пари, обаче това е много субективно. Всеки има различна идея как и за какво да даде пари. Самата кола от друга страна е по-сложна технически и е нормално да изисква малко повече поддръжка.
Да дам пример - моята я взех за 12к и след това допълнително съм дал грубо още към 5-6к. В тези допълнителните освен всичко друго има 4 комплекта Pedders амове+пружини например а тръгнаха нещата от заминал заден амортисьор 1 бройка. Също всички тампони по окачването смених с полиуретан. За мен е оправдано, защото смятам да карам колата колкото може повече, и тези пари ще ги дам независимо дали наведнъж или на час по лъжичка. Обаче така ми е хем спокойно, хем кеф голям, до тук към 15к км.
Та всеки е луд колкото искаш, колко даваш и за какво особено за тоя модел е много индивидуално.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 5:55 pm |
|
|
chulio
Регистриран на: Чет Яну 12, 2017 4:54 pm Мнения: 34 Рейтинг: 1
|
kronos написа: chulio написа: Привет Моят Форко 2.5хт АТ е закупен за 15500лв. готов за каране и обслужен от Субаруленд с цяло гърне от Екстриим тунинг. За една година и приблизително 10хил. км. съм купил 7-8литра масло, греди за покрив, леген за багажник и едни пружинки за накладки , които така или иначе ми дойдоха без пари, щото търговеца ми върна парите и ми прати стоката !! Последва ремонт на двигател за около 3000 лв, със сменени глави от ВРХ, че мойте бяха повлекли разпр. валове и шлайфиста от Джуди каза ,че така не става! , основни и биелни лагери кинг рейсинг на първи ремонт, сегменти, гарнитури, семеринги , шлайф на всичко, един соленоид , ТПС датчик, филтри и масло , свещи, термостат и въздуховода за турбото. Всичко е купено от Лио и СТИ.бг. Останаха ми оригинални стандартни билени лагери от Лио.180лв! Сега колата върви на ужас, а още не е разработена! Супер доволен съм си от Форко и ми доставя голямо удоволствие да си го карам! Горе долу е това. 3000 лева не е чак толкова зле за основен ремонт, но интересно защо двигателя ти се е сдухал? Иначе последно смених двете биалетки, двете гарнитури на капаците на клапаните, спирачната течност DOT3 на Ravenol и хидравличното масло пак на Ravenol - всичко с труд, малко под 300 лева. Щото е карана без масло или кофти такова, и щото е била нов внос от Швейцария и е на 200к км. ЛАгерите бяха на месинг отвътре и мотора беше пред изтропване и тогава вече щеше да има бау! Интересно беше,че маслената помпа и хобота бяха сменяни та не се наложи да ги сменявам. Сегментите имаха толкова нагар , че се бяха удървили на кокал, а пък буталата си бяха просто перфектни, без никви следи от задиране и тн.
_________________ фори2,5хт
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 9:46 pm |
|
|
Vmax
|
Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло. Отделно ако е прегрявана става дюшеш.
Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB.
|
|
|
Чет Дек 21, 2017 11:53 pm |
|
|
petko 69
|
Vmax написа: Това се получава от дълги интервали на смяна на маслото и калпаво масло. Отделно ако е прегрявана става дюшеш.
Хобота е една от ахилесовите пети на този мотор - сменя се не с ОЕМ а с такъв на killerB. Много отдавна в една спорна тема за Форита , Агента беше обяснил за хобота , но уви малко майстори го знаят това.
|
|
|
Пет Дек 22, 2017 12:08 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Здравейте, Може ли снимка на този "хобот" как изглежда, че нещо не можах да го намеря как изглежда. Защо е наложителна смяната му и как изглежда този на killerB? Мерси!
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 9:19 am |
|
|
Valio
|
|
Вто Дек 26, 2017 11:10 am |
|
|
pnikolaev
Напуснал форума
Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm Мнения: 338 Рейтинг: 20
|
Много благодаря! Аз търсих с ключова дума"хобот" та затова нищо не ми излязло хах
|
|
|
Вто Дек 26, 2017 11:15 pm |
|
|
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...??? Евала на такива теми и хората ,които споделят опит!
|
|
|
Сря Дек 27, 2017 11:43 pm |
|
|
vizor
|
Oil pickup tube по принцип е най-разпространеното. Потърси ако искаш subaru oil pickup tube failures и ще видиш за какво иде реч. Иначе killerb нямат дистрибутори тук. Имат в сайта им по цяла Европа.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:23 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
KONSTANTIN FOTEV написа: Въпросният , ,pick up,, и аз го издирвах под всякакви наименования, в менуала е, ,oil strainer,, От къде да си купя въпросният хобот - имаме ли човек който внася? В,сайта им видях че работят с магазин в Англия. Има ли нещо особено при смяната му? По книга видях, че на картера няма гарнитура, само силикон...??? Евала на такива теми и хората ,които споделят опит! Тук няма. В момента го издирвам и съм писал на два дистрибутора един във Франция, един в Германия. На едни от UK не им работи сайта в момента, но мисля и тях да ги преслушам, за да видим доставят ли колко пари и подобни. Намерих го и в ebay.co.uk на цена с директна доставка 203 паунда. Ако успея да го поръчам от някъде и дойде и/или поне кажат, че могат да го доставят ще пиша за повече инфо.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:36 am |
|
|
vizor
|
Има ДОСТА в Европа Прикачени файлове: storelocator.PNG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:48 am |
|
|
ico_tech
|
Абе хора, голяма суматоха се получи. Това е обикновена тръба с фланче. Не изпадайте в истерия. Не се чупи на всички коли. Слабо място е, но в повечето случаи се чупи ако си "засилите" мотора. Я прочетете тези хорър разкази и вижте колко от колите са сток. Намирате един заварчик и един стругар, купувате си тръба от Интерметал, фланче може и от вторични суровини. Накой с извадена такава тръба да и вземе рзмерите и готово. Запазете си парите за други по-високотехнологични чаркове.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:49 am |
|
|
vizor
|
Ице, не е точно така. Тръбата не се чупи от засилване на колите, а от вибрациите. В случая се чупи горе до фланеца точно. И да си купиш тръба .. единственото, което можеш да направиш е да си убиеш мотора. Доста знания и хидродинамика са вложени в тази "тръба" заедно с цедката, заварката, монтажа и всичко останало. Следих развитието на този пикъп от няколко фирми. Едната продаваше подсилен оригинален пикъп. Счупиха се няколко и спряха да ги произвеждат и продават. Не е "един фланец и една тръба от интерметал" точно Клирънс до картера, захвати, флоу на решетката.. още ДОСТА има, защото съм му гледал и всичките симулации къде има най-много жега, натоварване и нужда от подсилване. Имаше такива с "презаварена" тръба над оригиналната. И те се потрошиха. Недейте да омаловажавате труда на хората по този начин. Това си заслужава всяка една стотинка
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 12:53 am |
|
|
ico_tech
|
Тъй значи. Хидродинамика викаш. Я ми изпрати една стара счупена тръба ако имаш. От това, което аз виждам на снимките на Килър Б става въпрос за съвсем друг подход - the more the metal, the better. Както биха го направили някои народи на север от Украйна. То в описанието така си и пише.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:15 am |
|
|
vizor
|
Няма да споря. Ето ти "the more the better", което по-късно се счупи и то. Не е само това. Спирам с темата. С такива изказвания няма много файда. Първо беше това - счупи се Прикачени файлове: pickup0.jpg Втори опит - счупи се.. Прикачени файлове: pickup.jpg Аз лично предпочитам да си дам парите за нещо, което вече е тествано от хиляди по целия свят и няма грижи с него за да подсигуря двигателя си. И не.. the more the better не винаги е най-добрия вариант. Също като 12мм помпа, която 99% от хората слагат
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:31 am |
|
|
Vmax
|
Ице,
ОЕМ-ското хоботче е едно гадно тенеке недостойно и за ракиен казан. Хоботът на КилърБ е хеви дюти. Дали се чупи на засилени коли и т.н. не знам, на говедото сдаде багажа ново още преди 30к км а колата ми не е 400+ коня и не се кара нон стоп на заварка, да не кажа че е 90% си е цивилно каране.
И да, не е драма да се направи в БГ, сигурно и по добре може да стане, но в София не е толкова лесно и на финала ти е по бързо и лесно да го викнеш от ЮК, отколкото да търсиш кой да го направи, па да пасне, па да не е пиян заварчика и т.н. особености на тунинга по БГ.
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 1:47 am |
|
|
ico_tech
|
Въобще не споря, че OEM тръбата е боклук - то си се вижда. И Иво, не омаловажавам труда на хората. Но предвид, че скоростта на маслото (нютонов флуид) за помпа 11-ка е до около 2 м/с@6000 об хидродинамично тази тръба е натоварена колкото тръбите на топлофикация. Има други елементи на натоварване с което съм съгласен. Но и в описаното на сайта им са показали кое е било водещо- да махнат шевната тръба, да сменят типа на заварката от газова (меден припой) на аргонова и да сложат подходяща корава опора. Тези неща не ги виждам в приложените снимки - по скоро някой е искал да ползва готовия смукател и е направил две ламаринки с никакъв принос за вкоравяване на детайла по отношение на вибрации. Не се обиждай. Дискусията е полезна. Наистина бих се радвал да погледна такава тръба, ако ви е на лесно да ми пратите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 2:33 am |
|
|
vizor
|
Ице знаеш.. не се обиждам. Напротив. Обичам дискусиите като цяло, но не и иронията на думите ми. Мисля, че достатъчно се старая да обясня това, кеото знам и съм чел и малко от малко да го събера в интересна информация. За заварката знаеш, че също трябва да се стараеш достатъчно много. Иначе за флоуа субару препоръчват 12.5 галона в минута при 5000 оборота Въобще даже не съм си правил и труда да го смятам кое и колко е. За снимките е ясно. Както знаеш и заварките са от значение. Точно как се правят, какъв материал, пуска ли се газ от вътрешната страна и всичко останало. За това аз лично не бих рискувал. Както споделих на Стани на лично ще го напиша и тук. След като го видяхме на живо не беше кой знае каква изработка, но си личеше, че е направено супер здраво и стабилно. Всеки може да го направи и тук стига да има знания и подходящите материали (и хубав дорник за да не правим излишни сгъвки на тръбата, което ще доведе до различни скорости и натоварвания на "мущука", и натоварвания на помпата. Все пак за да го направиш точно с правилния клирънс трябва да убиеш поне един картер за да видиш до къде стига оригинала и това, което ти си изработил. Та е доста хамалогия и изгубено време за толкова пари. Пак ще стане. Може да стане и по-добре, по-красиво и здраво. Това просто върши перфектна работа и няма грижи с него. И разбирам да го продавах аз да му правя реклама чак такава, но не П.П. тръбите на топлофикация най-вероятно нямат 1-2G страничен товар при завои на Калояново а до сега с мивката ми не съм влизал в дупка на пресечка на бул. Черни връх
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 2:44 am |
|
|
iion
|
Ей тука едно мнение с конкретика - http://www.5250performance.com/blog/sub ... e-failuresСпоред човека проблема е от остатъчен флюс при заварката на елементите на това хоботно чудо. Със сигурност е добра идея най-малкото да се прегледа в какво състояние е и при нужда да се смени, не само при нашия двигател. При ъпгрейд нагоре на маслената помпа добре да се помисли дали оригиналния хобот е OK за новия дебит. Още един линк за разкош със секция за oil pickup - http://www.superstreetonline.com/how-to ... -upgrades/
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Чет Дек 28, 2017 8:23 am |
|
|
KONSTANTIN FOTEV
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2016 7:45 am Мнения: 22
Автомобил: Forester 2.5 XT
Рейтинг: 0
|
Дотук е сигурно, че хобота на, ,Пчелата, , е в списъка ми за покупки - търся варианти за доставка. Ако някой е минал по тази пътека да помага. Относно окачването, и по конкретно за ,,повдигането на автомобила,, - изчетох мненията за Peders - но искам да сменя цялото окачване и да повдигна колата с 2 " - гледах предложения от SUMO, BILSTEIN - дайте мнение по въпроса - искам да стане професионално
|
|
|
Вто Яну 02, 2018 5:00 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта |
|