Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
 Проблем с паленето - имобилайзер 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мразя излишната електроника в колите. Почитател съм на добрите механични решения. Това беше и една от причините да си взема Форестъра от 2004 година. Механична скоростна кутия, механична AWD система, минимално електроника. Но ето, че и малкото глупости, които има се чупят.
Закарах колата на сервиз при Тенчо. Още същия ден ми звънна, че тропането, което чувам е само в главата ми и всичко е прекрасно. Но на следващия ден ме изненада с второ обаждане, че не може да запали, свети индикатора за имобилайзера и не тръгва. Отидох до сервиза с втория ключ, но и с него не стана. Два пъти разкачах акумулатора за по 10 минути и на втория път разпозна ключа и запали. Реших, че е еднократен проблем. Но ето, че днес пак същото. Вкарвам ключа, стартера върти, но не пали. Индикатора с ключ свети и не загасва. Пробвах пак да махна акумулатора, но този път без резултат. Добре че колата е в двора, а не ме остави някъде по горите или недай си боже в чужбина.
Дистанционното работи без проблем, с основния и с резервния ключ не пали. Не се е случвало нищо особено, освен че не пали не виждам никакъв друг проблем по електрониката.
Давайте съвети какво да правя. Честно казано запали ли, най-много искам да го разкарам тоя тъп имобилайзер и да не ми се налага никога повече да го мисля. Ако някой ще я краде, това няма да го спре, а само може пак да ме изпържи, но този път в много по неприятна ситуация.
Изображение
pic upload edit

Съб Дек 09, 2017 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пробваш първо с преобучаване на ключовете. Ако не стане сменяш гривната.

Съб Дек 09, 2017 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vizor написа:
Пробваш първо с преобучаване на ключовете. Ако не стане сменяш гривната.

Това при майстор ли се прави? Може ли малко повече информация. Каква е тази гривна?

Съб Дек 09, 2017 11:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гривната е това, което ти чете имобилайзера от ключа, праща го на transponder-а и сравнява с това в еку-то. При майстор не знам дали така им викат, но аз им викам джамбази ROFL

Нед Дек 10, 2017 12:03 am
Върнете се в началото
Профил
Напуснал форума
Аватар

Регистриран на: Нед Ное 30, 2014 1:03 pm
Мнения: 338
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Извинявам се за оф-топик. Ама какви тъпотии излизат по тази кола (определено дразнещи) :facepalm: :-~

Пон Дек 11, 2017 10:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колата е прекрасна. Не съжалявам нито за миг, че я взех. Механически е много здрава, ръжда почти няма, като удоволствие от карането е несравнима с нищо друго, на което съм се качвал. (Не че съм карал особено много нови и лъскави коли) Новите коли са предразположени към тъпи проблеми. В крайна сметка и Субару нямат интерес да правят вечни продукти - трябва да има консумация. Сигурен съм, че новите Субарута нямат нищо общо с тези около 2000 година. Само като видя колко много електроника, сложни скоростни кутии, контролни системи на двигателя и всякакви щури екстри имат и изтръпвам.

Пон Дек 11, 2017 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дочух, че пали вече :D

Пон Дек 11, 2017 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Пали, пали. Жив и здрав да е Емо. Много коректен и надъхан. Намери ми нова имобилайзерна кутийка, сменихме я, всичко е наред. Сега само трябва да обучим още един ключ и ще е супер. Все още обичам Субару, въпреки подлия номер.
Жалко, че имобилайзерът не се маха. Ще ме е страх да тръгна на дълъг път.
Ако някой има нужда от ключар за Субару в София да не се колебае. 0887 327 277

Пон Дек 11, 2017 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо е страшен пич. Жалко, че не влиза вече във форума. Винаги го викам като трябва да обучавам някое еку или локнат 16 битов. Вършил ми е безгрешна работа посред нощите, когато и да му се обадя и ми трябва нещо. Иначе няма да се притесняваш. Най-вероятно някаква тъпотия е направила тая кутийка и и е дошло времето. Каза, че никога не е виждал такова нещо като цяло, де. И като писах баш него имах предвид ROFL Просто не отговори дали колата вече пали за да ти дам телефона му. Стават такива работи, но са 1 на милион така, че няма какво да се притесняваш. Пътувай си смело само си обучи втория ключ и не пипай под таблото :cool:

Пон Дек 11, 2017 10:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не ми стана ясно само за какво ми е този имобилайзер. Емо дойде с имобилайзерна кутийка, гривна и ключ, бръкна под таблото, разкачи фабричната гривна и имобилайзера, сложи неговите, завъртя ключалката, докато допираше ключа от другата кола до гривната и колата запали. Цялата процедура отнема около 3-4 минути. Предполагам не е голяма философия да се натегне ключалката или просто да се дадат жиците на късо и колата да се запали и без оригиналния ключ.
Инаме сте страшна секта. Още не се бях качил до вкъщи, развайки се на колата, че пали и вече знаехте. ROFL

Вто Дек 12, 2017 9:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И на мен не ми стана ясно защо ни е нужно обяснение на процедурата :pardon:
Вече като си харесам по-лачено от моето фори ще го пазарувам с моите части, мерси!

Вто Дек 12, 2017 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
estario написа:
Не ми стана ясно само за какво ми е този имобилайзер. Емо дойде с имобилайзерна кутийка, гривна и ключ, бръкна под таблото, разкачи фабричната гривна и имобилайзера, сложи неговите, завъртя ключалката, докато допираше ключа от другата кола до гривната и колата запали. Цялата процедура отнема около 3-4 минути. Предполагам не е голяма философия да се натегне ключалката или просто да се дадат жиците на късо и колата да се запали и без оригиналния ключ.
Инаме сте страшна секта. Още не се бях качил до вкъщи, развайки се на колата, че пали и вече знаехте. ROFL


Така си мислиш, че е направил :) Пробвай да го направиш и ти с друга гривна и ключ и кутийка ;)

Вто Дек 12, 2017 9:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vizor написа:
estario написа:
Не ми стана ясно само за какво ми е този имобилайзер. Емо дойде с имобилайзерна кутийка, гривна и ключ, бръкна под таблото, разкачи фабричната гривна и имобилайзера, сложи неговите, завъртя ключалката, докато допираше ключа от другата кола до гривната и колата запали. Цялата процедура отнема около 3-4 минути. Предполагам не е голяма философия да се натегне ключалката или просто да се дадат жиците на късо и колата да се запали и без оригиналния ключ.
Инаме сте страшна секта. Още не се бях качил до вкъщи, развайки се на колата, че пали и вече знаехте. ROFL


Така си мислиш, че е направил :) Пробвай да го направиш и ти с друга гривна и ключ и кутийка ;)

Да не ми се налага. Даже се изкушавам по натам да си взема още една кутийка с ключ и гривна да седят в колата до интрументите в случай на нужда.

Вто Дек 12, 2017 9:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много работи изглеждат лесни отстрани, но конкретно в тоя случай (с имото) не се залъгвай, че ще постигнеш нещо с резервни части в жабката. И не - колата няма да запали с жиците накъсо и произволен ключ. Освен ако нямаш случайно в жабката и ЕКУ(JDM) за твоя модел.
Ако това ще те успокои - няма съвременна кола без някаква форма на превенция по запалването.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Дек 12, 2017 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Много работи изглеждат лесни отстрани, но конкретно в тоя случай (с имото) не се залъгвай, че ще постигнеш нещо с резервни части в жабката. И не - колата няма да запали с жиците накъсо и произволен ключ. Освен ако нямаш случайно в жабката и ЕКУ(JDM) за твоя модел.
Ако това ще те успокои - няма съвременна кола без някаква форма на превенция по запалването.


Не всички JDM-ки са без имобилайзери. И да.. няма да запали. Може единствено и само да СЕ запали ако ги даде на късо.

Вто Дек 12, 2017 1:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 08, 2017 6:11 pm
Мнения: 30
Рейтинг: 25
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Много работи изглеждат лесни отстрани, но конкретно в тоя случай (с имото) не се залъгвай, че ще постигнеш нещо с резервни части в жабката. И не - колата няма да запали с жиците накъсо и произволен ключ. Освен ако нямаш случайно в жабката и ЕКУ(JDM) за твоя модел.
Ако това ще те успокои - няма съвременна кола без някаква форма на превенция по запалването.

Знам, вече ми мина. Бях се ядисал докато не палеше. Сега като я покарах и пак и се кефя и не съжалявем, че я имам. Ище веднъж благодаря на Емо, че я оправи и на Господ, че я счупи в София, а не някоде на майната си.

Сря Дек 13, 2017 8:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Яну 03, 2020 11:24 pm
Мнения: 10
Автомобил: Forester 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
estario написа:
Пали, пали. Жив и здрав да е Емо. Много коректен и надъхан. Намери ми нова имобилайзерна кутийка, сменихме я, всичко е наред. Сега само трябва да обучим още един ключ и ще е супер. Все още обичам Субару, въпреки подлия номер.
Жалко, че имобилайзерът не се маха. Ще ме е страх да тръгна на дълъг път.
Ако някой има нужда от ключар за Субару в София да не се колебае. 0887 327 277


Здравей, какви са цените на обучен ключ при Емо?

Съб Яну 04, 2020 2:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dodoclan написа:
......
Здравей, какви са цените на обучен ключ при Емо?


Е тук е коректно да питаш самия Емо, споко - няма да те ухапе :)

Съб Яну 04, 2020 5:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Емо е пич и то голям. И не е само ключар като цяло. Техничар мисля, че е правилната дума. На доста хора от форума оправи неоправяеми инсталации и проблеми. Сила е! Обади му се и ще ти обясни всичко, което ти трябва.

Пон Яну 06, 2020 3:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 12, 2020 10:40 am
Мнения: 1
Автомобил: Търся Fotester, 2010-13, benz, avt
Телефон: 0896601285
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Предстои ми да взимам форестър 2006. Имал същия проблем с алфа ромео 156, там имаше механичен код и авариен начин на палене (най-общо: въвеждаш кода с педала на газста).

Предполагам, че и субару имат някакъв авариен начин на палене, точно от гледна точка да не те остави в гората заради остаряваща електроника. Ако някой го знае, моля да сподели. Може би въпросния Емо ще знае, щом се занимава с тези работи, някой може ли да го добави в тази тема?

Като се докопам до субарото ще прочета книжката и ако намеря как се пали ще пипа отново. Поздрави!

Съб Дек 19, 2020 9:25 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 20 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор