Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:18 pm



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 теч на масло на Форестер 98 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Дек 13, 2017 1:40 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, появи ми се теч на масло откъм страната на автоматичната скоростна кутия, реших че е семеринга на коляновия вал но от горната страна е сухо а и теча е малко по назад , кормилната рейка цялата е в масло, помирисвам го но не мога да определя дали е двигателно или хидравлично, на някой да му се е случвало и ако се окаже кормилната рейка как се процедира.....

Пет Дек 29, 2017 9:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
АТФ-а и трансмисионното масло миришат специфично и щом не можеш да усетиш вероятно става въпрос за двигателно. Не е от рейката, защото когато тя протече първо пълни маншоните на накрайниците. Възможно е да е семеринга на коляновия вал, той стича надолу, а не отгоре. Възможно е да ти текат сервизните отвори за достъп до пистонните болтове. Може от картера да ти тече. Ходи в някой сервиз да видят добре.

Пет Дек 29, 2017 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 13, 2017 1:40 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Току що качих фори на канал измих го хубаво с мафразол и установих откъде тече , някакви като тапи от задната страна на главите, църцори си доволно......

Пет Дек 29, 2017 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да не пускам още теми ще пиша в тази, имам подобен проблем сега по пътя за морето се гонехме с един приятел с субарките (моята Фори 99-125 кс. неговата Легаси 05-137кс.) и може би над 30-40 минути пък и повече сме карали с150-180 км/ч и по едно време моя кърпел взе да мирише на масло и да излиза дим зад колата викам си я това се счупи.. все съм вярвал че нещо може да стане ама боксери до сега не ме е предавал.. както и да е спрях и гледам от мотора тече масло и го лепи на генерацията та от там идва миризмата на масло и пушека зад колата! Легнах но не мога да видя от къде е теча тъй като имам подкартерна ламарина.. та свалих я и нея и видя, мислят че се е развил масленитя филтър (имал съм такъв случай) ма не беше той. Маслото излизаше между пластмасовите защитни капаци на ангренажен ремък.. теча е възможно да е от семеринг колянов вал, но пък развих капачката най горе на ремъка и вътре всичко е сухо при ролките и ремъците.. освен това масло да стича само надолу знам ли! Както и да е после продължих движението като следя за течове с скорост ме повече от 100-120 км/ч и няма вече теч на масло от колата, ремъка продължава да е сух.. знам ли кво и е! Все още съм на морето леко леко ще си я закарам до Видин и там ще я видя ама ако някой има някаква представа от кво се случват тия работи, ей така от любопитство питам!?! ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Рядко масло(лято, жега, зор) и разлепена маслена помпа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 30, 2018 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Рядко масло(лято, жега, зор) и разлепена маслена помпа.

Да де ама от де ще излиза маслото!?!! Аз залагам на семеринг на колянов вал естествено поради изброените от теб фактори е избило ма сега не тече или може би малко като няма зор!
Странно.. не съм очаквал такива изцепки от боксери, толкова години и сега се изложи ама сменявам кво трябва и пак газ до ламарината ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 6:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както споменах разлепена помпа е хубаво да осмислиш конструкцията там. Семерингът на коляновия вал е в самата помпа, а помпата е залепена за блока със силикон. Един мижитурен пробив е достатъчен за теч на разредено от жегата масло. Естествено същото важи и за семеринга. Сваляй ангренажа и помпата, като не забравяй да я огледаш за саморазвити болтчета отзад.

Да са живи и здрави Тенчо и Ico_tech по тоя повод :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 30, 2018 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Както споменах разлепена помпа е хубаво да осмислиш конструкцията там. Семерингът на коляновия вал е в самата помпа, а помпата е залепена за блока със силикон. Един мижитурен пробив е достатъчен за теч на разредено от жегата масло. Естествено същото важи и за семеринга. Сваляй ангренажа и помпата, като не забравяй да я огледаш за саморазвити болтчета отзад.

Да са живи и здрави Тенчо и Ico_tech по тоя повод :)

Много благодаря за инфото, ще се прегледа кво що е долу и естествено ще се подменят къде кво трябва барабар със се ремъка и ролките. Поздрави

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Теча на масло се оказа, че е бил от гарнитурите на капаците на клапаните! Просто си се е стичало до най ниската точка. ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Вто Окт 30, 2018 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: slavckc и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор