Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 теч на масло на Форестер 98 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Дек 13, 2017 1:40 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги, появи ми се теч на масло откъм страната на автоматичната скоростна кутия, реших че е семеринга на коляновия вал но от горната страна е сухо а и теча е малко по назад , кормилната рейка цялата е в масло, помирисвам го но не мога да определя дали е двигателно или хидравлично, на някой да му се е случвало и ако се окаже кормилната рейка как се процедира.....

Пет Дек 29, 2017 9:10 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
АТФ-а и трансмисионното масло миришат специфично и щом не можеш да усетиш вероятно става въпрос за двигателно. Не е от рейката, защото когато тя протече първо пълни маншоните на накрайниците. Възможно е да е семеринга на коляновия вал, той стича надолу, а не отгоре. Възможно е да ти текат сервизните отвори за достъп до пистонните болтове. Може от картера да ти тече. Ходи в някой сервиз да видят добре.

Пет Дек 29, 2017 10:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Дек 13, 2017 1:40 pm
Мнения: 8
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Току що качих фори на канал измих го хубаво с мафразол и установих откъде тече , някакви като тапи от задната страна на главите, църцори си доволно......

Пет Дек 29, 2017 11:11 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За да не пускам още теми ще пиша в тази, имам подобен проблем сега по пътя за морето се гонехме с един приятел с субарките (моята Фори 99-125 кс. неговата Легаси 05-137кс.) и може би над 30-40 минути пък и повече сме карали с150-180 км/ч и по едно време моя кърпел взе да мирише на масло и да излиза дим зад колата викам си я това се счупи.. все съм вярвал че нещо може да стане ама боксери до сега не ме е предавал.. както и да е спрях и гледам от мотора тече масло и го лепи на генерацията та от там идва миризмата на масло и пушека зад колата! Легнах но не мога да видя от къде е теча тъй като имам подкартерна ламарина.. та свалих я и нея и видя, мислят че се е развил масленитя филтър (имал съм такъв случай) ма не беше той. Маслото излизаше между пластмасовите защитни капаци на ангренажен ремък.. теча е възможно да е от семеринг колянов вал, но пък развих капачката най горе на ремъка и вътре всичко е сухо при ролките и ремъците.. освен това масло да стича само надолу знам ли! Както и да е после продължих движението като следя за течове с скорост ме повече от 100-120 км/ч и няма вече теч на масло от колата, ремъка продължава да е сух.. знам ли кво и е! Все още съм на морето леко леко ще си я закарам до Видин и там ще я видя ама ако някой има някаква представа от кво се случват тия работи, ей така от любопитство питам!?! ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 11:55 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Рядко масло(лято, жега, зор) и разлепена маслена помпа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 30, 2018 12:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Рядко масло(лято, жега, зор) и разлепена маслена помпа.

Да де ама от де ще излиза маслото!?!! Аз залагам на семеринг на колянов вал естествено поради изброените от теб фактори е избило ма сега не тече или може би малко като няма зор!
Странно.. не съм очаквал такива изцепки от боксери, толкова години и сега се изложи ама сменявам кво трябва и пак газ до ламарината ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 6:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както споменах разлепена помпа е хубаво да осмислиш конструкцията там. Семерингът на коляновия вал е в самата помпа, а помпата е залепена за блока със силикон. Един мижитурен пробив е достатъчен за теч на разредено от жегата масло. Естествено същото важи и за семеринга. Сваляй ангренажа и помпата, като не забравяй да я огледаш за саморазвити болтчета отзад.

Да са живи и здрави Тенчо и Ico_tech по тоя повод :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 30, 2018 10:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Както споменах разлепена помпа е хубаво да осмислиш конструкцията там. Семерингът на коляновия вал е в самата помпа, а помпата е залепена за блока със силикон. Един мижитурен пробив е достатъчен за теч на разредено от жегата масло. Естествено същото важи и за семеринга. Сваляй ангренажа и помпата, като не забравяй да я огледаш за саморазвити болтчета отзад.

Да са живи и здрави Тенчо и Ico_tech по тоя повод :)

Много благодаря за инфото, ще се прегледа кво що е долу и естествено ще се подменят къде кво трябва барабар със се ремъка и ролките. Поздрави

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Пон Юли 30, 2018 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Теча на масло се оказа, че е бил от гарнитурите на капаците на клапаните! Просто си се е стичало до най ниската точка. ;)

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Вто Окт 30, 2018 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор