Не е с вариатор, а с 5ЕАТ като на моето Легаси и Аутбек 3.6(-2014).
Конете са си коне, като минат през тази автоматична трансмисия 30% отиват да пасат на ливадата
Горския от този тип почти бях го купил. Спряха ме няколко неща:
- двигателя е прекалено малко време в употреба и драмата с обрастването на всмукателните клапани още не е ясна напълно
- трудно се слага газ - при пробег от 35-40 К км годишно бюджета за гориво е по една 10 годишна Импреза на година.
- към момента не е възможно никакво развитие по отношение на мощността - максимума на кутията е 400Нм. Пък то Субару без тунинг е като кисело мляко без бифидус бактерия
. Може да не го правиш, ама се продава като опция.
- не на последно място - моите коли си ги правя аз, когато имам време (само Субару разбира се
). Все още разучавам този 2.0 dit и още му нямам много вяра. Афтърмаркет части за него също няма много.
Форестъра за семейство е добър вариант, стига да имате втора кола, щото като го вземе жената и...... вече тръгваш с градския транспорт.