Отговори на тема  [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Особености на Субару Форестър III-IV (2012-2017) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Лично мое мнение - Форестър XT 2.0 DIT със CVT си остава най-доброто решение за адекватно придвижване.

Ех ако имаше Аутбек или XV с турбо бензин и автомат...... ](*,)


Ще те приемаме май в клуба на "Горските" идните години :)

Пет Фев 09, 2018 9:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Предполагам, че извън града ще е наистина по-икономичен. В града е трудно да се каже. Изисква се и време да се нагодиш към кутията. В крайна сметка понижение на разхода е една от основните цели на този дизайн. А другата е "разтоварване" на съединителя като компонент.
Като цяло CVT има по-малко загуби от хидротрансформатора ползван от Субару почти 3 десетилетия, но в сила поне за мен си остава основния принцип:
кола с автомат, трябва да е поне с 30% по-мощна от аналога си с ръчка, за да се движи адекватно.
Лично мое мнение - Форестър XT 2.0 DIT със CVT си остава най-доброто решение за адекватно придвижване.

Ех ако имаше Аутбек или XV с турбо бензин и автомат...... ](*,)

Защо, нали се оказа, че има Impreza WRX STI с вариатор. Пък и конете са над 300 :D

Пет Фев 09, 2018 2:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е с вариатор, а с 5ЕАТ като на моето Легаси и Аутбек 3.6(-2014).
Конете са си коне, като минат през тази автоматична трансмисия 30% отиват да пасат на ливадата :giggle:
Горския от този тип почти бях го купил. Спряха ме няколко неща:
- двигателя е прекалено малко време в употреба и драмата с обрастването на всмукателните клапани още не е ясна напълно
- трудно се слага газ - при пробег от 35-40 К км годишно бюджета за гориво е по една 10 годишна Импреза на година.
- към момента не е възможно никакво развитие по отношение на мощността - максимума на кутията е 400Нм. Пък то Субару без тунинг е като кисело мляко без бифидус бактерия ROFL. Може да не го правиш, ама се продава като опция.
- не на последно място - моите коли си ги правя аз, когато имам време (само Субару разбира се ;) ). Все още разучавам този 2.0 dit и още му нямам много вяра. Афтърмаркет части за него също няма много.
Форестъра за семейство е добър вариант, стига да имате втора кола, щото като го вземе жената и...... вече тръгваш с градския транспорт. :pardon:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Фев 09, 2018 3:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
два ъпдейта по притесненията ти:

1. В Швейцария се предлага този Фоз с тунинг и гаранция стандартна чисто нов с 280 коня.
2. В каталога на някои течни фази ( не помня коя фирма гледах ) , този двигател е в списъка за газиране. Т.е. пробвано е вече.

Пет Фев 09, 2018 3:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз за мотора нямам притеснения. Както казах, кутията е слабото (и скъпото) звено. Даже на TS Sti версията за Япония "набримчиха" мотора до 296 коня, но торка си остана 400Нм. Ecutek имат пакет до 420 и уж била ок ама....Пък и цената на шортблока е 50% отгоре на ej257.
Газови има, но са доста скъпи и познанията на газаджиите за тях са оскъдни, което е друга тема...

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Фев 10, 2018 10:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Форестъра за семейство е добър вариант, стига да имате втора кола, щото като го вземе жената и...... вече тръгваш с градския транспорт. :pardon:


Не ти познавам жената, ама тия над 400НМ въртящ момент, които гониш, биха уплашили за шофиране повечето жени, пък дори и на привлекателна за тях концепция, каквато е Forester-а. Почти всички "присвоени" Форковци, които мяркам по улиците са атмосферни.

Пет Фев 16, 2018 10:01 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор