Автор |
Съобщение |
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
Колеги някъде има ли тема за форестер2012 g 2.0 бензин , ръчна скоростна кутия - 6 степенна? Искам да сменя старият форестер със такъв. Бива ли новият модел?. Подходящ ли е за газификация и какво е общото мнение за този модел след 2012 г ?
|
|
|
Вто Яну 09, 2018 6:06 pm |
|
|
Vmax
|
Има търсачка...
Такъв модел с 6 скорости няма.
|
|
|
Вто Яну 09, 2018 7:00 pm |
|
|
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
|
Вто Яну 09, 2018 7:33 pm |
|
|
Vmax
|
Грешката е моя - извинявам се. За газ става, но най подходящ е 2.5 мотора атмосферен заради реглажа на клапаните. Търси би фюел модел на малко километри
|
|
|
Вто Яну 09, 2018 9:19 pm |
|
|
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
Благодаря Ако някой излезе със още някаква информация ще съм благодарен. Ухапала ме е мухата и ми се иска да си взема малко по новото Форестерче. От старият кон форестер 2004 останах наистина доволен. Ако този новият модел не прави магарии ще го покарам доста.
|
|
|
Сря Яну 10, 2018 4:11 pm |
|
|
ico_tech
|
Тука се получи малко объркване колега Тито. Форестър 2.0 бензин, 2012 с шест скорости НЯМА. Кутията е само 5МТ Dual range. Означение по рама SH. Форестър 2.0 бензин 2013 е друг модел и е вече САМО с 6МТ без Dual Range. Означение по рама SJ. 2.5 мотор (след септемри 2012) - само от щатите или от Русия/Украйна, но само в FB25 вариант с верига, което прави реглажа дооооста неприятен.
В този линк, който си постнал за да ни "помогнеш" за 2012 гледай Форестер III. Форестър iV започва производство през трето тримесечие на 2012, но се води модел 2013. Разликата в цените на двата е съществена.
Успешно търсене.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Яну 10, 2018 5:40 pm |
|
|
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
За да не става недоразумение ето извадка от питането ми - [quote="tito"] Подходящ ли е за газификация и какво е общото мнение за този модел след 2012 г ?[/quote Та да "помогна" " съм имал в предвид да уточня че питането ми е за модела СЛЕД 2012г. Сега , за кое тримесечие точно става въпрос ... тука вече точно ти мнооого ''помогна'' и сега вече нещата са ми ясни. Променям въпроса ... Та събирам информация за Субару 4 произведен след третото тримесечие на 2012 и се води модел 2013 (накъде след 10 октомври 2012 ) - от тия със различната цена . За тях става въпрос Предпочитам 2.0 мотор бензинов, нямам намерение да ходя до Русия - Тя ме посещава редовно . На ясно съм ,че няма бавни скорости но предполагам , че при 6 степенната кутия първа предавка е достатъчно понижена. Ако някой може да каже нещо- ще бъда благодарен . А..... И да не забравя да благодаря за помощта на колегата от Варна.
|
|
|
Сря Яну 10, 2018 7:21 pm |
|
|
ico_tech
|
Мотора 2.0 от 2013 е FB20 с вериги и съвсем различен клапанов механизъм. Относно газификацията едва ли ще намериш много инфо за газифицирани тук автомобили. Прекалено са нови за газ, само в Италия дилъра ръга на всички газови (от ден първи) и ги представя за bi-fuel.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Яну 11, 2018 12:23 am |
|
|
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
Ей сега поглеждам сайта на Субару в София и гледам пише Субару -Италия. Дилъра ли е нов? Понеже не съм се интересувал през последните 5 години от нищо , може би защото само съм карал и сипвал течности в моята кола, съм поизостанал със информацията . Този дилър в София ако е нов , и ако е Италиански клон тук , тогава може би има шанс да си взема новият модел със Bi-Fiel.
|
|
|
Чет Яну 11, 2018 4:10 pm |
|
|
tito
Регистриран на: Пет Юни 24, 2011 3:53 pm Мнения: 75 Местоположение: BG - SOFIA
Автомобил: Субару Аутбек 2.5Llineatronik
Рейтинг: 0
|
След 7 минутен разговор със BRC-България (клон Пловдив) Бях инфоримиран от тях , че FB20 модел 2013 г няма пречки за газификация. Този двигател фигурира във зеленият списък за двигатели подходящи за газификация. Това е двигател със многоточков инжекцион и няма да прави проблеми. Естествено ще бъде активирана функция за междинно впръскване на бензин при тежък режим на работа , но това не е нищо ново. Двигателят е във подходящият списък
|
|
|
Чет Яну 11, 2018 4:56 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: Форестър 2.0 бензин, 2012 с шест скорости НЯМА. Кутията е само 5МТ Dual range. Означение по рама SH. Форестър 2.0 бензин 2013 е друг модел и е вече САМО с 6МТ без Dual Range. Означение по рама SJ. .... С извинение, че не е много по темата, ама това с отпадането на Dual range-a при Forester IV е много тъпо. Горският става с една идея по-малко горски Ако на 6MT не са могли да нагласят демултипликатор, да си я бяха оставили 5МТ Dual Range. Както са тръгнали, Forester го гласят като по-компактна версия на Legacy(Оutback), а не като платформа по-пригодна за черни пътища.
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 2:38 pm |
|
|
ico_tech
|
Поради 2 причини предполагам: - В Европа (белите страни) Форестър рядко се ползва за хард офроуд, а 5МТ не покрива точно критериите за икономичност. При 160-170км/ч средна скорост на аутобаните в Германия с 5 степенна кутия си заникъде. - понижаващата предавка във Форестър не е като при Витара - почти проформа е за средно тежък офроуд. Предназначението и е при хлъзгав терен в градски условия и навсякъде където има ПЪТ, а не rock crawling. Офроуда изисква различен тип шаси и окачване и никой SUV не покрива напълно тези критерии (oсвен Дачия естествено )
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 7:11 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: Поради 2 причини предполагам: - В Европа (белите страни) Форестър рядко се ползва за хард офроуд, а 5МТ не покрива точно критериите за икономичност. При 160-170км/ч средна скорост на аутобаните в Германия с 5 степенна кутия си заникъде. - понижаващата предавка във Форестър не е като при Витара - почти проформа е за средно тежък офроуд. Предназначението и е при хлъзгав терен в градски условия и навсякъде където има ПЪТ, а не rock crawling. Офроуда изисква различен тип шаси и окачване и никой SUV не покрива напълно тези критерии (oсвен Дачия естествено ) Бъзикаш ме, че разпалих много страстите, осмелявайки се да спомена тази марка във форума , но остава си ми наблюдението, че Duster е по-горски от Фори 3-та генерация(без демултипликатор), който притежавам, но ако не беше блокирана темата - щях да допълня, че Форко се представи много по-добре при зимни условия(сняг и лед), които вече имах възможност да тествам многократно. Все пак живея в гората (планината) А за демултипликатора ми е мъка, защото покрай надигащата се война срещу дизела, започнах вече да се настройвам, че следващият ми Forester ще е бензинка и се радвах, че вече ще имам бавни, но за кратко. Честно казано от твоя пост се загледах, че са го скипнали при Forester IV. Някак си атмосферна ръчка и демултипликатор ми бяха "по подразбиране" в съзнанието за Subaru И не е идеята да се постига rock crawling от SUV, а по-скоро да се пази съединителят при по-силно пресечен терен, който по горите и черните пътища до някои язовири си е предизвикателен.
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 9:13 pm |
|
|
Alxx
|
Според мен на шестозъбата първа е достатъчно къса. Мързи ме да ровя в нета за числа, но не вярвам много да се различава от късата първа на по-стария Фори.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 10:28 pm |
|
|
ico_tech
|
Виж сега, съединителя при Субару е едно от най-слабите звена - ако основната цел е да "лазиш" по корем из горите не бих разчитал много на безпроблемна работа, хеле пък и с двойномасовото чудо на техниката. Демултипликатора помага за по-добър контрол при хлъзгава настилка, но не е универсално решение за калища и дълбоки коловози. Повярвай, изпитвал съм го на гърба си. В някои случаи - примерно спускане по наклон (>20%) и наличие на сняг и лед Dual range кутията с подходящо предавателно число прави чудеса. Слизал съм по наклон, по който засилих на ръка една Тойота Айго и тя слезе на спирачки "сама" с вратите настрани. Всички останали автомобили, включително SUV се върнаха. Импрезата си слезе на 1ва бавна почти без намеса на спирачките (няма никаква система за стабилност). Може би трябва да тестваш автомата, който заедно с по-новите системи за ел. блокаж (VDC+Х-mode) се справя доста успешно с офроуда (умерен). А за градско автомата няма равен в комфорта. Неслучайно по-голямата част от продажбите се падат на CVT задвижване. Единствения плюс на ръчката е, че е малко по-отзивчива, защото мотора е доста спънат, а в доста случаи реакцията на водача с лоста дава по-адекватно ускорение от вариатора. П.С.: Ето едно видео за възможностите на автомата(5ЕАТ+VTD+VDC). Не е Форестър, за което се извинявам Забележи как минава диагоналите. https://www.youtube.com/watch?v=DslXqIfWigs
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 10:42 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Според мен на шестозъбата първа е достатъчно къса. Мързи ме да ровя в нета за числа, но не вярвам много да се различава от късата първа на по-стария Фори. Цък, грешиш - не е къса първата, а fuel saver 6-тата. Ето ги за Forester IV: 1 - 3.454 2 - 1.888 3 - 1.296 4 - 0.972 5 - 0.780 6 - 0.695 При Forester III нормалните са: 1 - 3.45 2 - 2.06 3 - 1.45 4 - 1.09 5 - 0.780 Както Ицо спомена - в Европа се кара ве повече по магистрали, отколкото по горите
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 11:14 pm |
|
|
Alxx
|
Мерси за инфото. Иначе за да сме точни в сравнението, трябва да отчетеш и числото на главното предаване отнесено към това на предавките.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 11:30 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: Виж сега, съединителя при Субару е едно от най-слабите звена - ако основната цел е да "лазиш" по корем из горите не бих разчитал много на безпроблемна работа, хеле пък и с двойномасовото чудо на техниката. Демултипликатора помага за по-добър контрол при хлъзгава настилка, но не е универсално решение за калища и дълбоки коловози. Повярвай, изпитвал съм го на гърба си. В някои случаи - примерно спускане по наклон (>20%) и наличие на сняг и лед Dual range кутията с подходящо предавателно число прави чудеса. Слизал съм по наклон, по който засилих на ръка една Тойота Айго и тя слезе на спирачки "сама" с вратите настрани. Всички останали автомобили, включително SUV се върнаха. Импрезата си слезе на 1ва бавна почти без намеса на спирачките (няма никаква система за стабилност). Може би трябва да тестваш автомата, който заедно с по-новите системи за ел. блокаж (VDC+Х-mode) се справя доста успешно с офроуда (умерен). А за градско автомата няма равен в комфорта. Неслучайно по-голямата част от продажбите се падат на CVT задвижване. Единствения плюс на ръчката е, че е малко по-отзивчива, защото мотора е доста спънат, а в доста случаи реакцията на водача с лоста дава по-адекватно ускорение от вариатора. П.С.: Ето едно видео за възможностите на автомата(5ЕАТ+VTD+VDC). Не е Форестър, за което се извинявам Забележи как минава диагоналите. https://www.youtube.com/watch?v=DslXqIfWigsОпитах да ти цъкна плюсче, но не ми даде, защото последно пак на теб съм цъкнал Точно поради това, което описваш по-горе ме блазнят бавните. Признавам - не съм карал Subaru с бавни, но като гледам предавателните числа - дори да не става за пълзене, все ще е много по-добре за условията в които живея, отколкото без. В момента голяма част от черната отсечка до дома ми(около 200 м. от асфалта) я минавам на лек полусъединител, защото е адски разбит черен път. За сега планирам да си покарам поне 4-5 годинки текущия ми Форко, дай Боже безаварийно, а после ще му мисля, но както препоръчваш - по-скоро ще e CVT с X-mode.
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 11:36 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
А някой има ли представа какъв разход дава този с CVT 150 коньовия бензин.На хартия го дават с едни 20- тина процента по икономичен от моя. Ако това е вярно човек може да си спести газовия инжекцион,и свързаните с него неудобства.
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 8:35 pm |
|
|
ico_tech
|
Предполагам, че извън града ще е наистина по-икономичен. В града е трудно да се каже. Изисква се и време да се нагодиш към кутията. В крайна сметка понижение на разхода е една от основните цели на този дизайн. А другата е "разтоварване" на съединителя като компонент. Като цяло CVT има по-малко загуби от хидротрансформатора ползван от Субару почти 3 десетилетия, но в сила поне за мен си остава основния принцип: кола с автомат, трябва да е поне с 30% по-мощна от аналога си с ръчка, за да се движи адекватно. Лично мое мнение - Форестър XT 2.0 DIT със CVT си остава най-доброто решение за адекватно придвижване. Ех ако имаше Аутбек или XV с турбо бензин и автомат......
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 2:50 pm |
|
|