Автор |
Съобщение |
ninara
Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm Мнения: 169 Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
|
Благодаря ти за изчерпателния отговор Vizor. Да тази клапа я има и не е премахната. Видях в по-горе посочен коментар темата, която е постната и къде се маха това чудо. Вчера махнахме грешките и днес не са се появявали а цял ден беше тичане. Ще видя дали ще се появи отново и ще му мисля тогава. Със сигурност първо ще установим от къде е, но до сега момчетата от sti и Вальо конкретно не са ме подвеждали никога, така че стискам палци
_________________ 2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel 2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6 2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006 2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again
|
|
|
Сря Яну 17, 2018 8:12 pm |
|
|
vizor
|
За Вальо не мога и една лоша дума да кажа. Въпроса е, че е хубаво да се диагностицира преди да се казва "дросел дай 1к"
|
|
|
Сря Яну 17, 2018 9:58 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , изтупвам темата , защото и мен ме сполетя днес грешката на автомобила от профила . Предисторията е :връщане от спа комплекс на около 150км от София , магистрално около 120-140км/ч ,влизане в София и зареждане на shell 95 v power до горе (заради количките ) , на около 2 км от дома нещо в жабката изцъка (реле предполагам) , замига круиза светна чека , загуби мощност , заиграха оборотите и след около 10 секунди изгасна....В колата , жена , куче багажи... чекнах с торк про излезе само тази грешка , изтрих я и се прибрах. Нямаше проблеми тези 2-3 км до вкъщи (малко по - спъната ми се струваше колата ,но може и да си въобразявам) . И сега пиша за помощ и съвет дали са идентични нещата като при колегата започнал темата за ej204 или при ХТ има други специфики ? п.п. Половинката беше забравила плафона при жабката за очила на тавана включен през тези 2 дни без да се кара колата ,не обърнах внимание дали е светил без да е била на контакт колата и дали има връзка с грешката . п.п. 2 Евридейка ми е има ли риск за колата да я карам така или да си търся алтернативи докато намеря и отстраня проблема предизвикал грешката? Благодаря на всички и Весели Празници.
|
|
|
Нед Дек 08, 2019 12:57 pm |
|
|
ico_tech
|
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Дек 08, 2019 2:03 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря , явно е "малкия дявол" , всичко изглежда ок по клемите, стегнати и намазани с медна грес , но тествах плафона - ако го забравя, си свети и без контакт , явно 2 дни светене са му дошли много , странното е ,че подгрях с печка , запалих карах около 2 часа със заряд на акумулатора около 14-14.1в и чак пред вкъщи изплю грешката. Утре ще заредя акумулатора на зарядно както си трябва и ще споделя дали отново ще излезе ,успокоявам се че при мен не се свързва с педал, дросел и ECU ,а само с кофти акумулатор или маси
|
|
|
Нед Дек 08, 2019 2:11 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Вчера пак го направи , но този път не искаше да запали , изгуби връзка с ECU-то торка и не можеш да изтрия грешката и яхнах рапатрака Първата кола която ме оставя на път за 15г. стаж . Преседя цяла нощ с махнат - на акумулатор, на сутринта успях да изтрия грешката , и всичко се нормализира , директно в сервиза , всички маси перфектни в коша , долу при компютъра също всички перфектни , 2те тапи на буксите при компютъра перфектни , зачистихме за всеки случай всичко , пуснахме нова хубава маса от мотора към купето , и сега отново карам на тръни. Ако някой е минал по този път с EJ255 ще съм благодарен на сподели къде е ключа за палатката
|
|
|
Сря Дек 18, 2019 1:31 pm |
|
|
Alxx
|
Само стрелям в тъмното(не съм отварял такова) - свали капака на компа и огледайте по захранващите писти има ли електролитни кондензатори, съответно да няма някой калпав. Не е нужно да е надут, може просто изсъхнал. Имал съм подобна драма с друга кола, ама тогава нямаше толкова сложни грешки и чекове
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 18, 2019 6:37 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря за насоката , сега карам със зачистените маси и новата пусната и ако пак излезе тази грешка ще сваля компютъра да го огледам обстойно , ще държа и темата в течение на проблема , защото предполагам няма да съм единствен след като има сервизен бюлетин от субару
|
|
|
Чет Дек 19, 2019 8:29 am |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Мнения: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
A освен p0607 грешката други грешки "набил" ли е компа ?
|
|
|
Чет Дек 19, 2019 10:53 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм
|
|
|
Чет Дек 19, 2019 12:18 pm |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Мнения: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
Ясно колега , питах защото при мен преди година и половина ми излезе тази грешка заедно с тези p2138 и p2127 , freessm ми даде инфо за p0607 - "throttle control system circuit range/performance" , и се наложи да купувам нов педал за газта след като тествах с друго тротъл боди взето назаем от колегата dimitrov 1969, два пъти ме вкарва в авариен преди това , но чак да не е искал да запали форко не се стигна при мен .
|
6
|
|
Чет Дек 19, 2019 12:32 pm |
|
|
kronos
|
peshaka11 написа: Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм Понеже колата ти не е напълно стокова, дали проблемът ти не е свързан с нещо недовършено или забравено при подмяна на частите? Просто разсъждавам
|
|
|
Чет Дек 19, 2019 7:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото. Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там
|
|
|
Пет Дек 20, 2019 8:26 am |
|
|
kronos
|
peshaka11 написа: :good: и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото. Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там А дали не е пипан софтуера и да е "чипосван"? Или пък да е слагана газ и пак да е пипан компа?
|
|
|
Пет Дек 20, 2019 12:43 pm |
|
|
Tonkoveca
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Колега Peshaka11 има ли го още пробема?
Да изтупам и аз малко темата тъй като съм в същата ситуация от съвсем скоро. Колата си вървеше нормално и изведнъж чека, круиза и VDC - светнаха и колата примря.
При повторно палене колата явно влиза в някъв режим и работи сама на 2k оборота и се движи с макс 30km. (Форко 2.5T AT) След като я угасих за по дълго при повторно палене работи нормално за поне 10 тина минути. После се разцъкват релетата под жабката и пак изкарва грешката P0607. По компютър само е изключена екологията но това беше преди поне година. Чистен дросел, чистен дебитомер, сменени мастър букси (Дето са малко над акумулатора, две едри букси)
Повечето букси са прегледани и няма нищо изгнило.
|
|
|
Съб Апр 25, 2020 3:15 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Явно е серийна болежка . При мен се оправи след като пуснах нова (дебела масивна) маса от мотора към купето , проблема е в масите , не го търси другаде .При мен проблемна беше лявата (шофьорска) маса към купето , като я разбутах се разпадна . Иначе прегледах всичко друго и беше наред . Колата сега е на тенекеджия и не мога да снимам как го направих ,но взех маса от всмукателния колектор и я закачих на мястото на оригиналната към купето от вътрешната чстрана на калника (като хубаво зачистих и зашкурих контактните повърхности). След тази интервенция проблема изчезна затова съм на 99% сигурен ,че беше от тази маса .
|
15
|
|
Съб Апр 25, 2020 5:27 pm |
|
|
Tonkoveca
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
|
Благодарско. Ще се прегледат масите и ще видим ще живее ли
|
|
|
Нед Апр 26, 2020 9:42 pm |
|
|