Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 3:34 pm



Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Грешка P0607 и ремонт на компютъра на двигателя 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря ти за изчерпателния отговор Vizor. Да тази клапа я има и не е премахната. Видях в по-горе посочен коментар темата, която е постната и къде се маха това чудо. Вчера махнахме грешките и днес не са се появявали а цял ден беше тичане. Ще видя дали ще се появи отново и ще му мисля тогава. Със сигурност първо ще установим от къде е, но до сега момчетата от sti и Вальо конкретно не са ме подвеждали никога, така че стискам палци

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Яну 17, 2018 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Вальо не мога и една лоша дума да кажа. Въпроса е, че е хубаво да се диагностицира преди да се казва "дросел дай 1к"

Сря Яну 17, 2018 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте , изтупвам темата , защото и мен ме сполетя днес грешката на автомобила от профила . Предисторията е :връщане от спа комплекс на около 150км от София , магистрално около 120-140км/ч ,влизане в София и зареждане на shell 95 v power до горе (заради количките :D ) , на около 2 км от дома нещо в жабката изцъка (реле предполагам) , замига круиза светна чека , загуби мощност , заиграха оборотите и след около 10 секунди изгасна....В колата , жена , куче багажи... чекнах с торк про излезе само тази грешка , изтрих я и се прибрах. Нямаше проблеми тези 2-3 км до вкъщи (малко по - спъната ми се струваше колата ,но може и да си въобразявам) . И сега пиша за помощ и съвет дали са идентични нещата като при колегата започнал темата за ej204 или при ХТ има други специфики ?
п.п. Половинката беше забравила плафона при жабката за очила на тавана включен през тези 2 дни без да се кара колата ,не обърнах внимание дали е светил без да е била на контакт колата и дали има връзка с грешката .
п.п. 2 Евридейка ми е има ли риск за колата да я карам така или да си търся алтернативи докато намеря и отстраня проблема предизвикал грешката?
Благодаря на всички и Весели Празници.

Нед Дек 08, 2019 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
EJ255 в твоя случй е по-различен от коментирания в темата.
Има бюлетин за твоя мотор:
https://workshop-manuals.com/subaru/forester/f4-2.5l/powertrain_management/computers_and_control_systems/relays_and_modules_computers_and_control_systems/engine_control_module/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_engine_control_module/11-91-08/dec/08/engine_controls_dtc_p0607_diagnostic_information/

Щом пак е запалила може и да няма проблем. Провери си токовете и клемите на ЕКУ-то за корозия.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Дек 08, 2019 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря , явно е "малкия дявол" , всичко изглежда ок по клемите, стегнати и намазани с медна грес , но тествах плафона - ако го забравя, си свети и без контакт , явно 2 дни светене са му дошли много , странното е ,че подгрях с печка , запалих карах около 2 часа със заряд на акумулатора около 14-14.1в и чак пред вкъщи изплю грешката.
Утре ще заредя акумулатора на зарядно както си трябва и ще споделя дали отново ще излезе ,успокоявам се че при мен не се свързва с педал, дросел и ECU ,а само с кофти акумулатор или маси :bow:

Нед Дек 08, 2019 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера пак го направи , но този път не искаше да запали , изгуби връзка с ECU-то торка и не можеш да изтрия грешката и яхнах рапатрака :D Първата кола която ме оставя на път за 15г. стаж =D> . Преседя цяла нощ с махнат - на акумулатор, на сутринта успях да изтрия грешката , и всичко се нормализира , директно в сервиза , всички маси перфектни в коша , долу при компютъра също всички перфектни , 2те тапи на буксите при компютъра перфектни , зачистихме за всеки случай всичко , пуснахме нова хубава маса от мотора към купето , и сега отново карам на тръни. Ако някой е минал по този път с EJ255 ще съм благодарен на сподели къде е ключа за палатката :good:

Сря Дек 18, 2019 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само стрелям в тъмното(не съм отварял такова) - свали капака на компа и огледайте по захранващите писти има ли електролитни кондензатори, съответно да няма някой калпав. Не е нужно да е надут, може просто изсъхнал. Имал съм подобна драма с друга кола, ама тогава нямаше толкова сложни грешки и чекове :pardon:

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 18, 2019 6:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за насоката , сега карам със зачистените маси и новата пусната и ако пак излезе тази грешка ще сваля компютъра да го огледам обстойно , ще държа и темата в течение на проблема , защото предполагам няма да съм единствен след като има сервизен бюлетин от субару :beer:

Чет Дек 19, 2019 8:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
A освен p0607 грешката други грешки "набил" ли е компа ?

Чет Дек 19, 2019 10:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм :D

Чет Дек 19, 2019 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно колега , питах защото при мен преди година и половина ми излезе тази грешка заедно с тези p2138 и p2127 , freessm ми даде инфо за p0607 - "throttle control system circuit range/performance" , и се наложи да купувам нов педал за газта след като тествах с друго тротъл боди взето назаем от колегата dimitrov 1969, два пъти ме вкарва в авариен преди това , но чак да не е искал да запали форко не се стигна при мен .
 6

Чет Дек 19, 2019 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм :D

Понеже колата ти не е напълно стокова, дали проблемът ти не е свързан с нещо недовършено или забравено при подмяна на частите?
Просто разсъждавам :)

Чет Дек 19, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good: и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото.
Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там :D

Пет Дек 20, 2019 8:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
:good: и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото.
Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там :D

А дали не е пипан софтуера и да е "чипосван"?
Или пък да е слагана газ и пак да е пипан компа?

Пет Дек 20, 2019 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm
Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега Peshaka11 има ли го още пробема?

Да изтупам и аз малко темата тъй като съм в същата ситуация от съвсем скоро.
Колата си вървеше нормално и изведнъж чека, круиза и VDC - светнаха и колата примря.

При повторно палене колата явно влиза в някъв режим и работи сама на 2k оборота и се движи с макс 30km. (Форко 2.5T AT)
След като я угасих за по дълго при повторно палене работи нормално за поне 10 тина минути.
После се разцъкват релетата под жабката и пак изкарва грешката P0607.
По компютър само е изключена екологията но това беше преди поне година.
Чистен дросел, чистен дебитомер, сменени мастър букси (Дето са малко над акумулатора, две едри букси)

Повечето букси са прегледани и няма нищо изгнило.

Съб Апр 25, 2020 3:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно е серийна болежка :D . При мен се оправи след като пуснах нова (дебела масивна) маса от мотора към купето , проблема е в масите , не го търси другаде .При мен проблемна беше лявата (шофьорска) маса към купето , като я разбутах се разпадна . Иначе прегледах всичко друго и беше наред . Колата сега е на тенекеджия и не мога да снимам как го направих ,но взех маса от всмукателния колектор и я закачих на мястото на оригиналната към купето от вътрешната чстрана на калника (като хубаво зачистих и зашкурих контактните повърхности). След тази интервенция проблема изчезна затова съм на 99% сигурен ,че беше от тази маса .
 15

Съб Апр 25, 2020 5:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm
Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодарско. Ще се прегледат масите и ще видим ще живее ли :D

Нед Апр 26, 2020 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор