Отговори на тема  [ 37 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Грешка P0607 и ремонт на компютъра на двигателя 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря ти за изчерпателния отговор Vizor. Да тази клапа я има и не е премахната. Видях в по-горе посочен коментар темата, която е постната и къде се маха това чудо. Вчера махнахме грешките и днес не са се появявали а цял ден беше тичане. Ще видя дали ще се появи отново и ще му мисля тогава. Със сигурност първо ще установим от къде е, но до сега момчетата от sti и Вальо конкретно не са ме подвеждали никога, така че стискам палци

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Яну 17, 2018 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За Вальо не мога и една лоша дума да кажа. Въпроса е, че е хубаво да се диагностицира преди да се казва "дросел дай 1к"

Сря Яну 17, 2018 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте , изтупвам темата , защото и мен ме сполетя днес грешката на автомобила от профила . Предисторията е :връщане от спа комплекс на около 150км от София , магистрално около 120-140км/ч ,влизане в София и зареждане на shell 95 v power до горе (заради количките :D ) , на около 2 км от дома нещо в жабката изцъка (реле предполагам) , замига круиза светна чека , загуби мощност , заиграха оборотите и след около 10 секунди изгасна....В колата , жена , куче багажи... чекнах с торк про излезе само тази грешка , изтрих я и се прибрах. Нямаше проблеми тези 2-3 км до вкъщи (малко по - спъната ми се струваше колата ,но може и да си въобразявам) . И сега пиша за помощ и съвет дали са идентични нещата като при колегата започнал темата за ej204 или при ХТ има други специфики ?
п.п. Половинката беше забравила плафона при жабката за очила на тавана включен през тези 2 дни без да се кара колата ,не обърнах внимание дали е светил без да е била на контакт колата и дали има връзка с грешката .
п.п. 2 Евридейка ми е има ли риск за колата да я карам така или да си търся алтернативи докато намеря и отстраня проблема предизвикал грешката?
Благодаря на всички и Весели Празници.

Нед Дек 08, 2019 12:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
EJ255 в твоя случй е по-различен от коментирания в темата.
Има бюлетин за твоя мотор:
https://workshop-manuals.com/subaru/forester/f4-2.5l/powertrain_management/computers_and_control_systems/relays_and_modules_computers_and_control_systems/engine_control_module/component_information/technical_service_bulletins/all_technical_service_bulletins_for_engine_control_module/11-91-08/dec/08/engine_controls_dtc_p0607_diagnostic_information/

Щом пак е запалила може и да няма проблем. Провери си токовете и клемите на ЕКУ-то за корозия.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Дек 08, 2019 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря , явно е "малкия дявол" , всичко изглежда ок по клемите, стегнати и намазани с медна грес , но тествах плафона - ако го забравя, си свети и без контакт , явно 2 дни светене са му дошли много , странното е ,че подгрях с печка , запалих карах около 2 часа със заряд на акумулатора около 14-14.1в и чак пред вкъщи изплю грешката.
Утре ще заредя акумулатора на зарядно както си трябва и ще споделя дали отново ще излезе ,успокоявам се че при мен не се свързва с педал, дросел и ECU ,а само с кофти акумулатор или маси :bow:

Нед Дек 08, 2019 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера пак го направи , но този път не искаше да запали , изгуби връзка с ECU-то торка и не можеш да изтрия грешката и яхнах рапатрака :D Първата кола която ме оставя на път за 15г. стаж =D> . Преседя цяла нощ с махнат - на акумулатор, на сутринта успях да изтрия грешката , и всичко се нормализира , директно в сервиза , всички маси перфектни в коша , долу при компютъра също всички перфектни , 2те тапи на буксите при компютъра перфектни , зачистихме за всеки случай всичко , пуснахме нова хубава маса от мотора към купето , и сега отново карам на тръни. Ако някой е минал по този път с EJ255 ще съм благодарен на сподели къде е ключа за палатката :good:

Сря Дек 18, 2019 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само стрелям в тъмното(не съм отварял такова) - свали капака на компа и огледайте по захранващите писти има ли електролитни кондензатори, съответно да няма някой калпав. Не е нужно да е надут, може просто изсъхнал. Имал съм подобна драма с друга кола, ама тогава нямаше толкова сложни грешки и чекове :pardon:

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 18, 2019 6:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за насоката , сега карам със зачистените маси и новата пусната и ако пак излезе тази грешка ще сваля компютъра да го огледам обстойно , ще държа и темата в течение на проблема , защото предполагам няма да съм единствен след като има сервизен бюлетин от субару :beer:

Чет Дек 19, 2019 8:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
A освен p0607 грешката други грешки "набил" ли е компа ?

Чет Дек 19, 2019 10:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм :D

Чет Дек 19, 2019 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ясно колега , питах защото при мен преди година и половина ми излезе тази грешка заедно с тези p2138 и p2127 , freessm ми даде инфо за p0607 - "throttle control system circuit range/performance" , и се наложи да купувам нов педал за газта след като тествах с друго тротъл боди взето назаем от колегата dimitrov 1969, два пъти ме вкарва в авариен преди това , но чак да не е искал да запали форко не се стигна при мен .
 6

Чет Дек 19, 2019 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
Само тази е и в мотора и в останалите модули , четохме я после и с лънч 2018. Но след интервенцията вече 2ри ден карам без проблем , в тестов период съм :D

Понеже колата ти не е напълно стокова, дали проблемът ти не е свързан с нещо недовършено или забравено при подмяна на частите?
Просто разсъждавам :)

Чет Дек 19, 2019 7:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:good: и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото.
Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там :D

Пет Дек 20, 2019 8:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
:good: и аз си го помислих ,но няколко пъти прегледах всичко , дали няма нещо забравено несвързано , откачено , всичко си е на мястото.
Иначе електрониката си е напълно стокова , ще подсиля железата преди да пипам там :D

А дали не е пипан софтуера и да е "чипосван"?
Или пък да е слагана газ и пак да е пипан компа?

Пет Дек 20, 2019 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm
Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колега Peshaka11 има ли го още пробема?

Да изтупам и аз малко темата тъй като съм в същата ситуация от съвсем скоро.
Колата си вървеше нормално и изведнъж чека, круиза и VDC - светнаха и колата примря.

При повторно палене колата явно влиза в някъв режим и работи сама на 2k оборота и се движи с макс 30km. (Форко 2.5T AT)
След като я угасих за по дълго при повторно палене работи нормално за поне 10 тина минути.
После се разцъкват релетата под жабката и пак изкарва грешката P0607.
По компютър само е изключена екологията но това беше преди поне година.
Чистен дросел, чистен дебитомер, сменени мастър букси (Дето са малко над акумулатора, две едри букси)

Повечето букси са прегледани и няма нищо изгнило.

Съб Апр 25, 2020 3:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно е серийна болежка :D . При мен се оправи след като пуснах нова (дебела масивна) маса от мотора към купето , проблема е в масите , не го търси другаде .При мен проблемна беше лявата (шофьорска) маса към купето , като я разбутах се разпадна . Иначе прегледах всичко друго и беше наред . Колата сега е на тенекеджия и не мога да снимам как го направих ,но взех маса от всмукателния колектор и я закачих на мястото на оригиналната към купето от вътрешната чстрана на калника (като хубаво зачистих и зашкурих контактните повърхности). След тази интервенция проблема изчезна затова съм на 99% сигурен ,че беше от тази маса .
 15

Съб Апр 25, 2020 5:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 22, 2018 2:02 pm
Мнения: 9
Автомобил: Forester 2.5XT
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодарско. Ще се прегледат масите и ще видим ще живее ли :D

Нед Апр 26, 2020 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор