Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:28 pm



Отговори на тема  [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Грешка P0607 и ремонт на компютъра на двигателя 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте момчета, гледам да купувам едно субару форестер 2.0 158коня 2006 г. Всичко е наред по колата, но ми дава посочената грешка p0607 или Control module performance или просто грешка в компютъра на двигателя (ECM) Колата има падащи обороти до гаснене почти. Няма газова и никога не е имала. Не влиза в авариен режим и върви добре, само газта не е много отзивчива или просто аз съм свикнал с предишните субарута. Интересува ме дали това се ремонтита или направо се сменя? Дали се настроива след смяна? Може ли да се смени с втора употреба и дали това менене на оборотите идва от него? Колата дава и грешка за бедна смес на ламбда сонда ако има връзка

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Вто Яну 16, 2018 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
P0030 е номера за ламбда сондата

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Вто Яну 16, 2018 2:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Причините за тези обороти може да са от много работи.И при мен беше така,но след смяна на първа ламбда сонда и центровка на клапани се нормализираха нещата.Този модел е много капризен автомобил и скъп за поддържане.Ако намериш читав форестър 125 к.с./което става вече все по трудно поради напредналата им възраст/,вземи си такъв-изключително по евтин е за поддръжка.
А какво се случва когато решиш да ускоряваш в ниските обороти?

Вто Яну 16, 2018 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако сменяш компютъра трябва калиброване ,т.е.кодове трябва да ти предоставят ако го купуваш на старо

Вто Яну 16, 2018 4:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чух се с Валентин от Sti.bg ,това което той ми каза е че проблема идва от дроселовата клапа и педала на газта,а не е от компютъра , тъй като не влиза в авариен режим. Пиша го , та ако има някой с подобен проблем да знае. Има и update на компютъра , който се прави за моделите след 2006 година , но при мен поради падането на оборотите е дроселовата клапа или педала. До колкото ми каза , подлежат на смяна с работата излиза около 500 лв , което сравнение с мяна на компютъра ме устройва.
Втората грешка идва от подгрев на ламбда сондата ... нещо такова. Питах го дали може да се блокират грешките от ламбда сондите ,защото именно те са ми го правили на Outback-a ,но ми отговори , че компютъра е Hitachi на форестер и не позволява да се блокират през него. За сега толкова , когато го оправя ще пиша , за да знаят и останалите колеги , защото подобен проблем няма във форума.
Поздрави ....
аааа и вече съм с Forester ,но снимки по натам , за да го стегна първо. Благодаря момчета :)

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Вто Яну 16, 2018 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Подгревът може да се шунтира с монтиране на подходящ товар по веригата. Ако не ти се дават сега кинти за сонда е решение.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Яну 16, 2018 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ninara написа:
Чух се с Валентин от Sti.bg ,това което той ми каза е че проблема идва от дроселовата клапа и педала на газта,а не е от компютъра , тъй като не влиза в авариен режим. Пиша го , та ако има някой с подобен проблем да знае. Има и update на компютъра , който се прави за моделите след 2006 година , но при мен поради падането на оборотите е дроселовата клапа или педала. До колкото ми каза , подлежат на смяна с работата излиза около 500 лв , което сравнение с мяна на компютъра ме устройва.
Втората грешка идва от подгрев на ламбда сондата ... нещо такова. Питах го дали може да се блокират грешките от ламбда сондите ,защото именно те са ми го правили на Outback-a ,но ми отговори , че компютъра е Hitachi на форестер и не позволява да се блокират през него. За сега толкова , когато го оправя ще пиша , за да знаят и останалите колеги , защото подобен проблем няма във форума.
Поздрави ....
аааа и вече съм с Forester ,но снимки по натам , за да го стегна първо. Благодаря момчета :)

Аз на моя и целият дросел смених,затова те питах какво е поведението на автомобила ако започваш да ускоряваш от ниски обороти/примерно от 5-та скорост при 2000 оборота/.Другият проблем,който може да имаш е т.нар."екология ",има цяла тема за това .

Вто Яну 16, 2018 7:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=10&t=23308&hilit=софтуерна+забрана

Вто Яну 16, 2018 7:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сондата трябва да се смени - дори и да не свети нищо за грешка. Това са много и незнайни километри, отделно че после няма да стане настройката на газ с калпава сонда, и колата се скапва

Към Ninara - провери цената на нов дросел и педал, че тия 500лв са много далече от истината. По скоро са 2к лева двете нови.
Втора ръка е компромис.

Силно ти препоръчвам да стоиш надалеч от този двигател - не стига че е умрял кон, ами и капризен и обслужването му е толкова скъпо че гони СТИ.

Вто Яну 16, 2018 8:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Нов дросел е между 1200-1300 лв,има вариант за смяна само на електрониката му/250 лв/,но тук професионалист трябва
да се намеси,защото не се знае дали след смяната дросела ще може да се калибрира.Това за цена от 500 лв.според мен не е за нов дросел.Опитах се даже от Щатите да ми го доставят,но за жалост 2000 куб,158 к.с.от този модел не се продава там като модел

Вто Яну 16, 2018 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax ... ти направо ми развали настроението хахахаха. Ми вече го купих за радост или за тъга. Не исках 2.5 xt ,защото са ми много конете , а 2,5 атмосферен са по- редки и от 22b STI . Би ли пояснил малко повече за поддръжката , защото преди да го взема се рових доста и само хубави неща четох. Outback-a H6 , който карах преди това също не беше евтина поддръжката , този по - скъп ли е в тази насока ? Като се има в предвид , че всичко , което ще слагам е само най-качественото ?

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Вто Яну 16, 2018 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
dimitrov 1969 написа:
Нов дросел е между 1200-1300 лв,има вариант за смяна само на електрониката


Ще посочиш ли източника на цената от 1200-1300 и този за електрониката?

Вто Яну 16, 2018 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ninara написа:
Vmax ... ти направо ми развали настроението хахахаха. Ми вече го купих за радост или за тъга. Не исках 2.5 xt ,защото са ми много конете , а 2,5 атмосферен са по- редки и от 22b STI . Би ли пояснил малко повече за поддръжката , защото преди да го взема се рових доста и само хубави неща четох. Outback-a H6 , който карах преди това също не беше евтина поддръжката , този по - скъп ли е в тази насока ? Като се има в предвид , че всичко , което ще слагам е само най-качественото ?


Честита да ти е и само безаварийни км.
Има няколко теми на колеги с 2.0R двигател - виж ги, отделно питай и в сервиза.
Всичко е на късмет.

Вто Яну 16, 2018 9:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С тази грешка ли я купи?

Вто Яну 16, 2018 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да , успях да смъкна 1000 лв от цената , а тя и без това беше ниска. Човека още не я беше свалил от платформата от Швейцария и за това я купих. А и ми казаха , че всичко се оправя за 500 лв , което ми се стори без пари.

До Vmax , прочел съм повечето от тях и видях , че ти си доста редовен участник. До колкото разбрах притежаваш или си притежавал , когато са писани темите 2.5 XT и именно ти си писал , че тя е доста по -скъпа за поддръжка. Аз търсех среден вариант , защото съм се качвал в 125 конните и ми изглеждат слаби именно за това избрах този среден вариант. Както каза ти всичко е до късмет , да се надяваме , че и предишния собственик я е поддържал , така както ще бъде при мен , но до колкото виждам от документите така е било. Благодарности за пожеланието :beer:

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Вто Яну 16, 2018 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Помпата за вторичния въздух седи ли си? Надявам се да не ми приемеш въпросите за глупави, но водят на някъде в момента. Тогава ще мога да дам компетентен коментар.

Вто Яну 16, 2018 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
dimitrov 1969 написа:
Нов дросел е между 1200-1300 лв,има вариант за смяна само на електрониката


Ще посочиш ли източника на цената от 1200-1300 и този за електрониката?

На 2 места съм питал за дросела в местен магазин и в магазин във Варна,известен в този форум и представляван от Мимо 12/извинявам се
ако не съм написал името правилно/.
А за електрониката на дросела предложението беше от местен майстор,търсен и от съседните градове, изключително вещ в диагностика ,калибриране компютри и всичко свързано с електрониката на автомобили,но в последно време не иска с бензинови мотори да се занимава.
Затова прибегнаха до 3 -ти вариант-купих
си на старо.

Сря Яну 17, 2018 12:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към Vmax
А затова че е "куц кон" не съм съгласен.За атмосферен мотор с тези коне и кубици върви доста прилично.
Даже имам спечелен облог със съседа ми на 400 метрова отсечката на местното летището срещу неговата бензинова
Хонда CRV 1-ва генерация 147 к.с.

Сря Яну 17, 2018 1:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Помпата за вторичния въздух седи ли си? Надявам се да не ми приемеш въпросите за глупави, но водят на някъде в момента. Тогава ще мога да дам компетентен коментар.


Виж тук ме затрудни. В смисъл не ти разбрах въпроса. Дали не са я махнали ли питаш?

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Сря Яну 17, 2018 9:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да баш.. виж дали я имаш и дали имаш тапи на главите. Това много ама МНОГО често се получава ако колата е рефлашната и има проблмеи със софтуера. Знам, че трудно се правят като цяло тези hitachi-та, но не и невъзможно. За това питам дали е махната помпата, което е най-честата причина за рефлаша (освен AVCS-а разбира се).

Лично аз бих лоуднал стоково CALID ако случайно нещо е пипано и след това бих логнал педал и дросел + check engine light момента. Така ясно ще се види кога и при какви стойности излиза грешката.

В интерес на истината проблема с екуто не е голям, ако е такъв. Слага се друго ЕКУ и се обучава, което не е никакъв проблем за автомобилен ключар с опит и техника. Също и не взимат скъпо. Еку може да се вземе и за малко кинти като цяло и няма нужда от имобилайзер и ключ. Той човека си знае какво прави нататък ROFL Мисля, че с фабрично такова можеш да се сдобиеш на прилична цена и да го оправиш АКО проблема е в екуто и е напълно възможно да излезе доста под 500лв. Дросел и позиция на педал е хубаво да се проверят преди да купуваш "нови" части за парите, които са ти казали. Вальо го познавам и е доста опитен механик и диагностик, но ако проблема не се оправи трябва да имаш гаранции. Аз лично не обичам хаотичното сменяне на части за да се види къде е проблема.

Има още едно много важно нещо след като колата ти върви нормално. ТЕзи еку-та са много капризни към волтаж на акумулатора. Провери на колко ти зарежда и какъв волтаж държи тая гад за да си сигурен, че не е от някоя простотия или някоя маса.

В случая се получава, че не може да регулира добре напрежнеието (най-вероятно със сенс системата) и стигаш до ситуация, в която датчиците буквално не знаят какво става - хоп и тъпата грешка по-горе. Трябва правилно да се диагностицира преди това и да се види точно кога и къде е грешката. Лесно за диагностика - ако не знаеш как да премериш всичко и така нататък просто вземи от приятел един по-добър акумулатор и го сложи. Покарай 1-2 дена и виж дали имаш грижи пак. НЕ сменяй хиляда глупости преди да ЗНАЕШ какъв е проблема

Сря Яну 17, 2018 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 37 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор