Автор |
Съобщение |
Unufri
|
Привет колеги, Дали случайно има някой с форестър СТБ преди 99-та?По-конкретно интересува ме волтажът на ТПС на сигналният кабел (средният на буксата която е с 3 кабела)при затворен дросел. При повечето субара от тези години е 0.45 до 0.55 волта. Оказва се ,че при този JDM ТПС е настроен по различен начин и никъде не мога да намеря нещо по въпроса. Благодаря предварително,
Поздрави,
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 3:22 pm |
|
|
Vmax
|
|
Вто Фев 06, 2018 3:38 pm |
|
|
Unufri
|
Ами, този Форестър STB е с 99% еднакъв двитател като моето GTB откъм валове ,бутала и степен на сгъстяване както и електроника. Използват W5 компютър който става и за ръчна и за автоматична кутия ( разликата е свързването на един пин на ЕКУ-то като по този начин му подсказваш дали е монтирано на автомат или ръчка). Аз взех такова ЕКУ за моята кола като преди това купих и дросела с ТПС. Интересното е ,че при напълно еднакви ТПС сензори и дроселови клапи ,когато монтирах СТБ дросела с GTB ЕКУ-то ми даде грешка- ТПС и колата не работеше. Пренастроих ТПС на 0.48V и изгасна. Когато смених ECU-то с това от STB без да пипам дросела отново се появи същата грешка. И гогава я коригирах пак ,но за нещастие направих лаишката грешка да не премеря напрежението в началото....
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 7:42 pm |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Аз имам Forester JDM STI мотор MY 1999 250 к.с.,но трябва да ми дадеш указания къде да търся стойностите,които те интересуват.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 8:24 pm |
|
|
Vmax
|
А пробва ли с другия ТПС? Гледах в някой от щатските форуми са пробвали с 0.505 волта Честно казано ми се струва малко вероятно да е друга настройката на ТПС-а...
|
|
|
Вто Фев 06, 2018 8:28 pm |
|
|
Unufri
|
ivosaxo написа: Аз имам Forester JDM STI мотор MY 1999 250 к.с.,но трябва да ми дадеш указания къде да търся стойностите,които те интересуват. Най-вероятно е с по-новият мотор. Бобината ти не седи в средата на колектора нали? Vmax написа: А пробва ли с другия ТПС? Гледах в някой от щатските форуми са пробвали с 0.505 волта Честно казано ми се струва малко вероятно да е друга настройката на ТПС-а... И на мен ми беше интересно.. ТПС е изправен ,не съм си играл да връщам другия.Сега я настроих по усет и работи перфектно.
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 2:16 pm |
|
|
Vmax
|
а на каква стойност е сега?
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 2:23 pm |
|
|
vizor
|
Може би имам идея. Защо не пробваш да го вържеш с ecuexplorer? Мисля, че е възможно да прочете точно в проценти какво става. В случая тогава не гледай волтажи, а проценти. Все пак това е по-важното от колко ще е волтажа на тпс-а. Що не пробваш? Не съм връзвал толкова стари като цяло и е long shot, но все пак?
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 3:59 pm |
|
|
Unufri
|
Ще прочета по въпроса. Това е еквивалент на Версия 4 и единственото с което съм успявал да го прочета до момента е SSM при СТИ.бг. Чудя се дали газовото ЕКУ също не може да определи % тъй като също чете този сигнал.
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 9:17 am |
|
|
vizor
|
Не може да се опердели. Трябва да видиш твоето еку как ги вижда. Ако трябва закачи го на ssm отново и виж колко ПРОЦЕНТА дава, а не колко волта.
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 8:31 pm |
|
|
Unufri
|
Намерих един форестър СТБ със същото ЕКУ и неразбутан дросел. Ще говоря с колегата да го премерим
|
|
|
Съб Фев 10, 2018 9:21 am |
|
|