Автор |
Съобщение |
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Колата ми започна силно да прекъсва в ниските обороти когато ускорявам (около 1500-2000) на всички предавки, чува се пукане и сякаш ремък преплъзва. Случва се и при студен двигател, и в работна температъра. Ако потеглям с над 2000 оборота и по-плавно отпускане на съединителя почти не се усеща. Проблема го няма когато колата не е на скорост. Не знам дали има отношение това, но преди 2 седмици в студена сутрин колата беше навън и трудно запали (акумулатора е стар). Но след като запали, сякаш не работеха всички цилиндри, силно изпука и угасна 1-2 пъти, след това си запали нормално и потеглих. Сега карам само на бензин - този проблем го няма. Свещите са иридиеви - сменени преди 5000 километра, кабелите преди 20000, чека не свети, ЕЛМ327 не показва никакви грешки, предна ламбда сонда е сменена преди 40000, днес взех нов въздушен филтър. Преди време имах подобен проблем, оказаха се дефектни свещи и ми ги смениха, но с тези до сега не е имало проблем. Колата е Форестър 2.0 125к.с. От около 500 км е с нов ангренаж, ролки, водна помпа и тогава хвърли около 2 литра антифриз под капака заради незатегнат маркуч. Не зная дали тези неща имат отношение, за друго не се сещам. Моля ви за съвет.
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 10:09 pm |
|
|
Vmax
|
А кабели / бобина проверявани ли са? ОЕМ ли кабели сложи?
Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли?
|
|
|
Сря Фев 07, 2018 10:35 pm |
|
|
vizor
|
Ако е само на газ или настройката е ташак или бобините не издържат. Поне това ми идва на ум 1 сутринта
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 12:53 am |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: А кабели / бобина проверявани ли са? ОЕМ ли кабели сложи?
Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли? Кабелите и бобини как мога да проверя? Не са ОЕМ. Само на газ е проблема.
|
|
|
Чет Фев 08, 2018 4:35 am |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: А кабели / бобина проверявани ли са? ОЕМ ли кабели сложи?
Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли? Проблема е в кабелите и бобината. NGK добър вариант ли са?
|
|
|
Сря Фев 28, 2018 5:51 pm |
|
|
Vmax
|
Кабели - основно ОЕМ ( Питай Лио или Марин ) Бобина - пак ОЕМ
|
|
|
Сря Фев 28, 2018 6:59 pm |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Вече съм с новите бобина и кабели. На 4ти цилиндър едва го свързах към бобината, малко къс идва. Сега ме притеснява проблема да не би да идва от другаде и кабелите да са повредени като резултат от това. Все пак за 20000 км да се предадат... Да не стане след още толкова пак да се окаже, че трябва да ги сменям.
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 10:16 am |
|
|
Vmax
|
Оригинални ли са кабелите които свали и новите които сложи?
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 10:42 am |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: Оригинални ли са кабелите които свали и новите които сложи? Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 11:31 am |
|
|
Vmax
|
Fori_Boxer написа: Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips. Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км. Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг. Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ. Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи.
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 2:28 pm |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: Fori_Boxer написа: Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips. Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км. Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг. Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ. Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи. Благодаря за отговора! Тия дето ми гледат колата не обичат да дават информация.
|
|
|
Чет Мар 15, 2018 9:34 pm |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: Fori_Boxer написа: Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips. Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км. Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг. Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ. Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи. Свещите не ги проверих тогава и сега пак имам същият проблем. Дали може да са повредили кабели(бобина) за 1000 км?
|
|
|
Чет Апр 12, 2018 2:55 pm |
|
|
Alxx
|
Могат и за десет км.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 12, 2018 8:17 pm |
|
|
Fori_Boxer
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am Мнения: 32 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
|
Vmax написа: Fori_Boxer написа: Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips. Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км. Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг. Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ. Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи. След като сложих оригинални бобина и кабели, прегледаха ми свещите в сервиз и казаха че са си наред, оригиналният кабел на 2ри цилиндър беше се прецакал за 8000км (7 месеца). В Subaruland ми казаха че няма какво да скапе кабел - или от дълга употреба или е бил дефектен.
|
|
|
Сря Окт 03, 2018 9:40 am |
|
|
Valio
|
Да или от кофти свещ...То визуално хубаво ги гледат,но свещ когато е под налягане може да се държи съвсем различно...демек само с визуален поглед не е 100% диагноза ...според мен при такъв проблем се сменят задължително,но това си е мое мнение..
|
|
|
Сря Окт 03, 2018 9:59 am |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Fori_Boxer написа: След като сложих оригинални бобина и кабели, прегледаха ми свещите в сервиз и казаха че са си наред, оригиналният кабел на 2ри цилиндър беше се прецакал за 8000км (7 месеца). В Subaruland ми казаха че няма какво да скапе кабел - или от дълга употреба или е бил дефектен.
Това с прецакания за по-малко от 10 000км/1 година кабел го чувам вече за трети път тази година. Май май ментетата намират път в редиците на оригиналните субару части.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Сря Окт 03, 2018 10:02 pm |
|
|