Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 7:52 am



Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
 Прекъсване и пукане на газ в ниски обороти 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колата ми започна силно да прекъсва в ниските обороти когато ускорявам (около 1500-2000) на всички предавки, чува се пукане и сякаш ремък преплъзва. Случва се и при студен двигател, и в работна температъра. Ако потеглям с над 2000 оборота и по-плавно отпускане на съединителя почти не се усеща. Проблема го няма когато колата не е на скорост. Не знам дали има отношение това, но преди 2 седмици в студена сутрин колата беше навън и трудно запали (акумулатора е стар). Но след като запали, сякаш не работеха всички цилиндри, силно изпука и угасна 1-2 пъти, след това си запали нормално и потеглих. Сега карам само на бензин - този проблем го няма. Свещите са иридиеви - сменени преди 5000 километра, кабелите преди 20000, чека не свети, ЕЛМ327 не показва никакви грешки, предна ламбда сонда е сменена преди 40000, днес взех нов въздушен филтър. Преди време имах подобен проблем, оказаха се дефектни свещи и ми ги смениха, но с тези до сега не е имало проблем. Колата е Форестър 2.0 125к.с. От около 500 км е с нов ангренаж, ролки, водна помпа и тогава хвърли около 2 литра антифриз под капака заради незатегнат маркуч. Не зная дали тези неща имат отношение, за друго не се сещам. Моля ви за съвет.

Сря Фев 07, 2018 10:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А кабели / бобина проверявани ли са?
ОЕМ ли кабели сложи?

Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли?

Сря Фев 07, 2018 10:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако е само на газ или настройката е ташак или бобините не издържат. Поне това ми идва на ум 1 сутринта

Чет Фев 08, 2018 12:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
А кабели / бобина проверявани ли са?
ОЕМ ли кабели сложи?

Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли?

Кабелите и бобини как мога да проверя? Не са ОЕМ. Само на газ е проблема.

Чет Фев 08, 2018 4:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
А кабели / бобина проверявани ли са?
ОЕМ ли кабели сложи?

Не стана много ясно, но проблема е само на газ, така ли?


Проблема е в кабелите и бобината. NGK добър вариант ли са?

Сря Фев 28, 2018 5:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кабели - основно ОЕМ ( Питай Лио или Марин )
Бобина - пак ОЕМ

Сря Фев 28, 2018 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Вече съм с новите бобина и кабели. На 4ти цилиндър едва го свързах към бобината, малко къс идва. Сега ме притеснява проблема да не би да идва от другаде и кабелите да са повредени като резултат от това. Все пак за 20000 км да се предадат... Да не стане след още толкова пак да се окаже, че трябва да ги сменям.

Чет Мар 15, 2018 10:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Оригинални ли са кабелите които свали и новите които сложи?

Чет Мар 15, 2018 10:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Оригинални ли са кабелите които свали и новите които сложи?

Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.

Чет Мар 15, 2018 11:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Fori_Boxer написа:
Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.


Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км.

Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг.
Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ.

Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи.

Чет Мар 15, 2018 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Fori_Boxer написа:
Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.


Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км.

Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг.
Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ.

Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи.


Благодаря за отговора! Тия дето ми гледат колата не обичат да дават информация.

Чет Мар 15, 2018 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Fori_Boxer написа:
Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.


Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км.

Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг.
Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ.

Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи.


Свещите не ги проверих тогава и сега пак имам същият проблем. Дали може да са повредили кабели(бобина) за 1000 км?

Чет Апр 12, 2018 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Могат и за десет км.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Апр 12, 2018 8:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 6:37 am
Мнения: 32
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0X 5MT 2003
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Fori_Boxer написа:
Старите не бяха (Tesla), новите са оригинални и на тях пише Packard r-16-aips.


Ами това ти е отговора на въпроса защо са изкарали само 20 000км.

Като цяло запалителната система е много капризна ( особено при наличие на газ ) и когато дефектира един от трите заподозрени компонента ( свещ, кабел, или бобина ) често се случва да увреди и някой друг.
Примерно - прецаква се кабел, после ти прецаква бобината и обратно, или пък се скапва някоя свещ.

Затова се препоръчва ОЕМ компоненти и като смениш, бобина и кабели да прегледаш свещите дали са работили правилно, ако има съмнение - слагаш нови свещи.


След като сложих оригинални бобина и кабели, прегледаха ми свещите в сервиз и казаха че са си наред, оригиналният кабел на 2ри цилиндър беше се прецакал за 8000км (7 месеца). В Subaruland ми казаха че няма какво да скапе кабел - или от дълга употреба или е бил дефектен.

Сря Окт 03, 2018 9:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да или от кофти свещ...То визуално хубаво ги гледат,но свещ когато е под налягане може да се държи съвсем различно...демек само с визуален поглед не е 100% диагноза ...според мен при такъв проблем се сменят задължително,но това си е мое мнение.. :idea:

Сря Окт 03, 2018 9:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am
Мнения: 273
Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Fori_Boxer написа:

След като сложих оригинални бобина и кабели, прегледаха ми свещите в сервиз и казаха че са си наред, оригиналният кабел на 2ри цилиндър беше се прецакал за 8000км (7 месеца). В Subaruland ми казаха че няма какво да скапе кабел - или от дълга употреба или е бил дефектен.


Това с прецакания за по-малко от 10 000км/1 година кабел го чувам вече за трети път тази година. Май май ментетата намират път в редиците на оригиналните субару части.

_________________
The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.

Сря Окт 03, 2018 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 16 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор