|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Напоследък гледам много новички Mazda CX5. Викам си - сигурно са много евтини, затова ги карат хората. Обаче се оказа че са на цените на новия Форестер: FORESTER 2.0i 6МТ 54480лв. vs SKYACTIV-G - бензин 2.0i 4х4 6МТ 54980лв. FORESTER 2.0d 6МТ 60880лв. vs SKYACTIV-D 2.2 дизел CD150-4x4 6МТ 59980лв.
Цените за автоматиците са аналогични FORESTER 2.0i Lineartronic 58480лв. vs SKYACTIV-G - бензин 2.0i 4х4 6AT 61980лв FORESTER 2.0d Lineartronic 67480лв. vs SKYACTIV-G 2.2 дизел CD150-4x4 6AТ 66980лв.
Някой има ли идея защо маздата е толкова по-предпочитана? Всеки ден виждам по 5-10 нови мазди по пътищата и нито един нов форестър. На външен вид форестъра е по-красив, май е и по-голям, вътре не съм ги гледал. Мисля че форестъра ще е и доста по-проходим.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 3:33 pm |
|
|
Vmax
|
Мазда е с много по-голяма популярност от Субару в БГ. Ако обикаляш из София няма как да не се забелязал многото билборди които имаха, да не говорим за прес-релийзи и т.н. рекламни кампании за тази линия Скайактив.
Сервизната мрежа и представителството си казват думата също. За съжаление това представителство на Субару е по-скоро недостатък ( да не кажа срам ) за марката, но явно Субару Италия си ги харесват и подържат, поне ако се съди от последната статия в Аутобилд.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 3:51 pm |
|
|
stoychod
Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm Мнения: 292 Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
|
Въпроса е освен рекламата и по-добрите сервизи дали имат някакви други предимства: разход, здравина, проходимост... Определено са доста муднички с малко конски сили.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 4:03 pm |
|
|
Vmax
|
Ако ги сравняваш със Субару моделите които си използвал в първият пост, не виждам как ще са по-мудни. За здравина не мога да коментирам, защото не съм карал тези модели на Мазда. Предполагам че до валидността на гаранцията няма да има разлика между двете марки.
Друг фактор, който има силно значение при покупка на нова кола са условията за лизинг и по-специално оперативен/финансов лизинг, където нашето представителство изостава доста.
Като остане време ще снимам и постна въпросната статия на един Маркетинг Мениджър на Субару, който цитираше че марката е с най-много коли в движение с пробег над 400 000км.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 4:11 pm |
|
|
nikentce
|
stoychod написа: Въпроса е освен рекламата и по-добрите сервизи дали имат някакви други предимства: разход, здравина, проходимост... Определено са доста муднички с малко конски сили. Ами то като сложиш много добри реклама, сервиз, обслужване и т.н. какво още му трябва за такъв автомобил, за да е по-масов по улиците т Subaru . Със същите инструменти в последните години Infinity го изкачиха на репутацията камо ли не на Bentley и мутрите и мутресите почнаха да ги купуват яко, макар че не виждам с какво са по-добри автомобили от Lexus например. Още повече, че Mazda както Vmax пише по-горе - е с отлична репутация в България от години насам. Съседът ми кара само служебни CX-5(вече 2-ра поред) и е изключително доволен от автомобила. Гледам го при нас си гази в снега и кишата наравно с мен. Най-важното, което сподели е, че за 3 автомобила са им направили мега яката отстъпка за лоялни клиенти - близо 20%. Явно Star Motors са на светлинни години от Subaru Motors по активност и гъвкавост към клиента, поради което хващат и немалко корпоративни клиенти.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 5:28 pm |
|
|
ico_tech
|
Мазда предлагат много съвременни екстри и модели, които не са произведени в Япония. Имат доста по-адекватна пазарна ориентация. При директно сравнение Форестър губи по почти всички показатели, като най-фрапиращия е разхода. Технологията на Мазда за двигатели с висока степен на сгъстяване(14:1) дава някои предимства, но не знам как се справят с LPG. Имам познат, който си купи преди 4 год. топ модела на Мазда 6, като цената беше над 75000. Няколко години по-късно е далеч от доволен - чака с нетърпение да приключи лизинга и да я 'подари' на някой. По колата е сменено почти всичко - преден джам, табло, волан, компютър и няколко комплекта дискове. Според него на всяко трето по-рязко спиране вече е с криви дискове. Всичко се чака доста време. С двигателя 2.2д положението с гориво в маслото е критично и постоянно трябва да се мери ниво. Мисля, че имаха няколко сервизни акции за този мотор. Човека се е зарекъл повече кола с ДВГ - НЕ. Чака си Тесла-та
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 5:56 pm |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Мазда предлагат много съвременни екстри и модели, които не са произведени в Япония. Имат доста по-адекватна пазарна ориентация. При директно сравнение Форестър губи по почти всички показатели, като най-фрапиращия е разхода. Технологията на Мазда за двигатели с висока степен на сгъстяване(14:1) дава някои предимства, но не знам как се справят с LPG. Имам познат, който си купи преди 4 год. топ модела на Мазда 6, като цената беше над 75000. Няколко години по-късно е далеч от доволен - чака с нетърпение да приключи лизинга и да я 'подари' на някой. По колата е сменено почти всичко - преден джам, табло, волан, компютър и няколко комплекта дискове. Според него на всяко трето по-рязко спиране вече е с криви дискове. Всичко се чака доста време. С двигателя 2.2д положението с гориво в маслото е критично и постоянно трябва да се мери ниво. Мисля, че имаха няколко сервизни акции за този мотор. Човека се е зарекъл повече кола с ДВГ - НЕ. Чака си Тесла-та Коя е тази Тесла за 75 000 лева Пък 2,5 тона Тесла, хич няма да криви дискове, нищо че има система за рекуперация. Лично аз не разбирам залитането по миксери, при положение, че все още батериите им са толкова токсични и леснозапалими при дори леко ПТП. Да не говорим за електромагнитното облъчване на 500 kW ел. мотор на 30 см от задника на пасажера.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 7:29 pm |
|
|
Vmax
|
Прикачени файлове: 60761DD8-4A9D-44EB-ACFC-E6F7C6856B84.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 8:08 pm |
|
|
Alxx
|
Идеален е като условия за доказване на възможностите на марката, ама маркетинг - йок, стабилен и атрактивен финансов лизинг - йок, гаранционна и следгаранционна поддръжка - тотал щета...Добрата оферта продава, не марката. Хората отдавна не робуват и не купуват от фенщина(поне в белия свят), щото фенщината струва кеш и купува легендарни модели с/за доработки. Почти навсякъде по света, най-много продават марките с най-добра оферта за изплащане и най-добра сервизна мрежа/гаранция. Стар моторс направиха доста за тази марка, макар, че и те се дънят. На мен се опитаха да ми пробутат ползвани свещи за роторната Мазда. Отварям кутийката в нас, две от свещите с тъмни петна. Връщам се в Стар моторс и си задавам въпроса на г-цата, отговорът е - "ама те са монтирани само за проба"(!!!). "Проба" за 476лв с ддс...взех си същите от Ибей за 140 евро. Иначе чисто за Маздата като кола, бих казал, че субективното усещане за комфорт и лукс е по-високо от Субару и дизайнът им е по-лесно смилаем. Карал съм няколко от новите модели и всъщност много ми харесват. MX5 ми пасна като добре подострен самурайски меч, просто се слях с колата при теста, а жена ми не искаше да слезе от 6 комби AWD Иначе последният Аутбек 3.0 й е фаворитът.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 02, 2018 8:59 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 9 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта |
|