nasko711206 написа:
Чекът не свети ,загубата на мощност е във високите обороти, ако съм на свободна , и изфорсирам рязко , първоначално леко се разтриса след това се форсира нормално.
Забелязах преди два дни по време на път (движех се с около 110 км/ч на пета предавка) ,че чекът мигаше за около минута след това изгасна ,включих OBD2 четеца ,но нямаше записана грешка.
От тогава това не се е случвало.
За загуба на мощност във високи обороти може да се смята въздушен филтър за смяна или запушен катализатор, недостатъчен дебит гориво/газ.
Принципно, работата на мотора на свободна скорост трябва да е плавна т.е. да няма вибрации в купето.
Мигащ чек обикновено значи сериозен мисфайър,
при мен имаше такъв проблем от прескочил един зъб на ангренажа и загуба на херметичност в картерната вентилация, паднал маркуч.
Провери си въздушния филтър, остави колата да загрее и се ослушай за съскащи звуци в коша - от някъде да смуче въздух.