Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:39 am



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Липса на мощност 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm
Мнения: 66
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От една седмица Форестъра 125 к.с. 2002 г. загуби мощност еднакво се държи на газ и бензин , смених свещите.
Сега съм взел кабели за смяна , въпросът ми е дали може да е от клапаните ,не са регулирани 50 хил. км ?

Вто Мар 27, 2018 7:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега,

чек-ът на колата не свети? Загуба на мощност в ниските, във високите обороти? Когато си на място, на неутрална и натиснеш рязко педала на газта какво се случва?

Вто Мар 27, 2018 8:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm
Мнения: 66
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чекът не свети ,загубата на мощност е във високите обороти, ако съм на свободна , и изфорсирам рязко , първоначално леко се разтриса след това се форсира нормално.
Забелязах преди два дни по време на път (движех се с около 110 км/ч на пета предавка) ,че чекът мигаше за около минута след това изгасна ,включих OBD2 четеца ,но нямаше записана грешка.
От тогава това не се е случвало.

Вто Мар 27, 2018 8:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nasko711206 написа:
Чекът не свети ,загубата на мощност е във високите обороти, ако съм на свободна , и изфорсирам рязко , първоначално леко се разтриса след това се форсира нормално.
Забелязах преди два дни по време на път (движех се с около 110 км/ч на пета предавка) ,че чекът мигаше за около минута след това изгасна ,включих OBD2 четеца ,но нямаше записана грешка.
От тогава това не се е случвало.

За загуба на мощност във високи обороти може да се смята въздушен филтър за смяна или запушен катализатор, недостатъчен дебит гориво/газ.
Принципно, работата на мотора на свободна скорост трябва да е плавна т.е. да няма вибрации в купето.
Мигащ чек обикновено значи сериозен мисфайър, при мен имаше такъв проблем от прескочил един зъб на ангренажа и загуба на херметичност в картерната вентилация, паднал маркуч.
Провери си въздушния филтър, остави колата да загрее и се ослушай за съскащи звуци в коша - от някъде да смуче въздух.

Вто Мар 27, 2018 9:02 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор