Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Липса на мощност 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm
Мнения: 66
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От една седмица Форестъра 125 к.с. 2002 г. загуби мощност еднакво се държи на газ и бензин , смених свещите.
Сега съм взел кабели за смяна , въпросът ми е дали може да е от клапаните ,не са регулирани 50 хил. км ?

Вто Мар 27, 2018 7:22 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега,

чек-ът на колата не свети? Загуба на мощност в ниските, във високите обороти? Когато си на място, на неутрална и натиснеш рязко педала на газта какво се случва?

Вто Мар 27, 2018 8:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 25, 2015 7:46 pm
Мнения: 66
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чекът не свети ,загубата на мощност е във високите обороти, ако съм на свободна , и изфорсирам рязко , първоначално леко се разтриса след това се форсира нормално.
Забелязах преди два дни по време на път (движех се с около 110 км/ч на пета предавка) ,че чекът мигаше за около минута след това изгасна ,включих OBD2 четеца ,но нямаше записана грешка.
От тогава това не се е случвало.

Вто Мар 27, 2018 8:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 10:27 pm
Мнения: 82
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nasko711206 написа:
Чекът не свети ,загубата на мощност е във високите обороти, ако съм на свободна , и изфорсирам рязко , първоначално леко се разтриса след това се форсира нормално.
Забелязах преди два дни по време на път (движех се с около 110 км/ч на пета предавка) ,че чекът мигаше за около минута след това изгасна ,включих OBD2 четеца ,но нямаше записана грешка.
От тогава това не се е случвало.

За загуба на мощност във високи обороти може да се смята въздушен филтър за смяна или запушен катализатор, недостатъчен дебит гориво/газ.
Принципно, работата на мотора на свободна скорост трябва да е плавна т.е. да няма вибрации в купето.
Мигащ чек обикновено значи сериозен мисфайър, при мен имаше такъв проблем от прескочил един зъб на ангренажа и загуба на херметичност в картерната вентилация, паднал маркуч.
Провери си въздушния филтър, остави колата да загрее и се ослушай за съскащи звуци в коша - от някъде да смуче въздух.

Вто Мар 27, 2018 9:02 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор