Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 3:39 am



Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Форестер гасне когато е студен 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 19, 2011 2:18 pm
Мнения: 7
Автомобил: SUBARU Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чек-ът на колата не свети, при първото спиране на място гасне. Трябва да се изчакат 10сек. и тогава пали - като загрее няма никакъв проблем! Пробвахме какво ли не - смяна на ламбда сонда, свещи, почистихме дроселовата клапа и стъпковия мотор...

Сря Апр 18, 2018 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери си вакуум-ите.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 18, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ще следя темата, моят има същия проблем. За сега не съм установил причината. Имам предположение, че може да е от клапани. Имам мотор Априля, който гаснеше студен, оказаха се затегнали изпускателни клапани, след регулировката проблемът изчезна.

Чет Апр 19, 2018 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Проблемът е решен. Двигателят гаснеше поради останали без луфт изпускателни клапани. След регулирането работи по равномерно, държи обороти когато е студен и не дава да се пипне газта.

Сря Юни 06, 2018 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А дали си усетил липсата на тяга при плавно подаване на газта в ниските обороти ( 1800-2300 ) ? Като пали сутрин да е палила на 400-500 оборота след по-дълго въртене на стартер и после да ги вдига до 1500 ? Притрисане леко в купето дали си усещал на тихите обороти ? Питам защото и аз се съмнявам в клапани . Мерси !

Чет Юни 07, 2018 11:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Диагнозата е изпускателни клапани! Симптомите са следните:
1. При потегляне със студен двигател и отпускане на газта угасва;
2. Липса на тяга при низки обороти и студен двигател;
3. Неравномерна работа на място;
4. След като угасне студена, стартерът върти бавно и не иска да запали, трябва да се изчака 15 секунди.
След проверката и настройката на клапани, държи добре оборотите докато е студена, на място работи без да трепне и се кара с леко галене на газта, не усеща включването на климатика!

Пет Юни 08, 2018 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А с газови ли сте?

Пет Юни 08, 2018 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да. Повече от 100 х.

Пет Юни 08, 2018 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз съм с газова . Ама не е в нея проблема . Многократни настройки и смяна на инжектори от много добър газаджия и проблема остава . На дни е и аз да реша проблема , разбира се с компетентни мнения на колеги от форума . Баси , смених половината кола ROFL . Де.а и клапаните тъпи .

Пет Юни 08, 2018 4:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То проблемът не е в газовата, а в това, което прави газта с клапаните и уплътненията.
Лошото е, че караме коли над 200 000 км.

Пет Юни 08, 2018 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е с това последното съм съгласен - че са над 200 хил . Ама това че от газта повече натъвали клапаните не съм съгласен . Значи и с бензин с по високо октаново число би трябвало да хлътват клапани ? Да , да - ама не . Аз врътнах на моята 40 хил . и не се знае кога са регулирани клапани . Просто идва момента . Това е . А приказките за 100 + октана , газ , маз са бла-бла според мен .

Съб Юни 09, 2018 5:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега проблема на газта е че има по голяма температура на изгаряне, а не в октана.Това ,че износва изпускателните клапани в пъти по бързо от бензина не е "бла бла" ,а си е факт.

Съб Юни 09, 2018 6:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
marian_de написа:
Е с това последното съм съгласен - че са над 200 хил . Ама това че от газта повече натъвали клапаните не съм съгласен . Значи и с бензин с по високо октаново число би трябвало да хлътват клапани ? Да , да - ама не . Аз врътнах на моята 40 хил . и не се знае кога са регулирани клапани . Просто идва момента . Това е . А приказките за 100 + октана , газ , маз са бла-бла според мен .

Колегата Вальо е напълно прав - газта гори с различна температура и оттам идват проблемите при старите ни кошници.
Ако има данъчни облекчения заради екологичността на газта и аз бих си сложил. Но с моите 8-9000 км на година, няма смисъл. Обаче проблемите на газ са си факт.

Съб Юни 09, 2018 8:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всеки сам си решава как да си кара колата и има свое виждане за нещата . Аз знам коли които се карат вече 10 год на газ здраво и нямат проблеми с клапаните .

Съб Юни 09, 2018 11:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То и аз знам за коли, които се карат здраво 20 години на газ, но нито са с турбо, нито са мощни, нито са японски.

Съб Юни 09, 2018 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хубу де , не ми се влиза в излишни спорове . Тази общоприета матрица за газовото се насажда от години от " майстори " неспособни да отстранят даден проблем и прехвърлят вината там . И те така стоят нещата .
 15

Съб Юни 09, 2018 4:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всъщност няма проблем, който да не може да бъде отстранен, въпросът е с какъв финансов ресурс разполагаш.
Аз имах една кола с газ и повече няма да повторя грешката, освен ако не ми се налага да пътувам много. Все пак си има поговорка: "Парен каша духа" :D
Пък с дизел не се виждам - просто не е моя двигател.
Та всеки решава какво и как да кара :beer:

Съб Юни 09, 2018 4:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:beer:

Съб Юни 09, 2018 4:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 22, 2012 11:24 am
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0XT 03'
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Аз имам същите симптоми, а съм минал вече над 100 к на газ. Колко би струвал реглаж на изпускателните клапани?
Нямам flash lube. :)

Пет Окт 26, 2018 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
То и аз знам за коли, които се карат здраво 20 години на газ, но нито са с турбо, нито са мощни, нито са японски.


Аз карам на газ японска кола с 300+ коня вече над 100х км и единствените проблеми са от некачествени компоненти и немарлив газаджия.
Интересно как някой, който не кара на газ и няма пряк опит раздава мнения....
Теорията за вкопаване на клапани от висока температура на газта е огромна заблуда, но нали трябва да се продават омаслители и да върви бизнеса...

Пет Окт 26, 2018 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор