Отговори на тема  [ 27 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Форестер гасне когато е студен 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Фев 19, 2011 2:18 pm
Мнения: 7
Автомобил: SUBARU Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Чек-ът на колата не свети, при първото спиране на място гасне. Трябва да се изчакат 10сек. и тогава пали - като загрее няма никакъв проблем! Пробвахме какво ли не - смяна на ламбда сонда, свещи, почистихме дроселовата клапа и стъпковия мотор...

Сря Апр 18, 2018 7:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери си вакуум-ите.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Апр 18, 2018 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ще следя темата, моят има същия проблем. За сега не съм установил причината. Имам предположение, че може да е от клапани. Имам мотор Априля, който гаснеше студен, оказаха се затегнали изпускателни клапани, след регулировката проблемът изчезна.

Чет Апр 19, 2018 4:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Проблемът е решен. Двигателят гаснеше поради останали без луфт изпускателни клапани. След регулирането работи по равномерно, държи обороти когато е студен и не дава да се пипне газта.

Сря Юни 06, 2018 3:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А дали си усетил липсата на тяга при плавно подаване на газта в ниските обороти ( 1800-2300 ) ? Като пали сутрин да е палила на 400-500 оборота след по-дълго въртене на стартер и после да ги вдига до 1500 ? Притрисане леко в купето дали си усещал на тихите обороти ? Питам защото и аз се съмнявам в клапани . Мерси !

Чет Юни 07, 2018 11:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Диагнозата е изпускателни клапани! Симптомите са следните:
1. При потегляне със студен двигател и отпускане на газта угасва;
2. Липса на тяга при низки обороти и студен двигател;
3. Неравномерна работа на място;
4. След като угасне студена, стартерът върти бавно и не иска да запали, трябва да се изчака 15 секунди.
След проверката и настройката на клапани, държи добре оборотите докато е студена, на място работи без да трепне и се кара с леко галене на газта, не усеща включването на климатика!

Пет Юни 08, 2018 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А с газови ли сте?

Пет Юни 08, 2018 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm
Мнения: 183
Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да. Повече от 100 х.

Пет Юни 08, 2018 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз съм с газова . Ама не е в нея проблема . Многократни настройки и смяна на инжектори от много добър газаджия и проблема остава . На дни е и аз да реша проблема , разбира се с компетентни мнения на колеги от форума . Баси , смених половината кола ROFL . Де.а и клапаните тъпи .

Пет Юни 08, 2018 4:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То проблемът не е в газовата, а в това, което прави газта с клапаните и уплътненията.
Лошото е, че караме коли над 200 000 км.

Пет Юни 08, 2018 10:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е с това последното съм съгласен - че са над 200 хил . Ама това че от газта повече натъвали клапаните не съм съгласен . Значи и с бензин с по високо октаново число би трябвало да хлътват клапани ? Да , да - ама не . Аз врътнах на моята 40 хил . и не се знае кога са регулирани клапани . Просто идва момента . Това е . А приказките за 100 + октана , газ , маз са бла-бла според мен .

Съб Юни 09, 2018 5:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега проблема на газта е че има по голяма температура на изгаряне, а не в октана.Това ,че износва изпускателните клапани в пъти по бързо от бензина не е "бла бла" ,а си е факт.

Съб Юни 09, 2018 6:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
marian_de написа:
Е с това последното съм съгласен - че са над 200 хил . Ама това че от газта повече натъвали клапаните не съм съгласен . Значи и с бензин с по високо октаново число би трябвало да хлътват клапани ? Да , да - ама не . Аз врътнах на моята 40 хил . и не се знае кога са регулирани клапани . Просто идва момента . Това е . А приказките за 100 + октана , газ , маз са бла-бла според мен .

Колегата Вальо е напълно прав - газта гори с различна температура и оттам идват проблемите при старите ни кошници.
Ако има данъчни облекчения заради екологичността на газта и аз бих си сложил. Но с моите 8-9000 км на година, няма смисъл. Обаче проблемите на газ са си факт.

Съб Юни 09, 2018 8:03 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всеки сам си решава как да си кара колата и има свое виждане за нещата . Аз знам коли които се карат вече 10 год на газ здраво и нямат проблеми с клапаните .

Съб Юни 09, 2018 11:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
То и аз знам за коли, които се карат здраво 20 години на газ, но нито са с турбо, нито са мощни, нито са японски.

Съб Юни 09, 2018 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хубу де , не ми се влиза в излишни спорове . Тази общоприета матрица за газовото се насажда от години от " майстори " неспособни да отстранят даден проблем и прехвърлят вината там . И те така стоят нещата .
 15

Съб Юни 09, 2018 4:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всъщност няма проблем, който да не може да бъде отстранен, въпросът е с какъв финансов ресурс разполагаш.
Аз имах една кола с газ и повече няма да повторя грешката, освен ако не ми се налага да пътувам много. Все пак си има поговорка: "Парен каша духа" :D
Пък с дизел не се виждам - просто не е моя двигател.
Та всеки решава какво и как да кара :beer:

Съб Юни 09, 2018 4:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:beer:

Съб Юни 09, 2018 4:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 22, 2012 11:24 am
Мнения: 35
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0XT 03'
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Аз имам същите симптоми, а съм минал вече над 100 к на газ. Колко би струвал реглаж на изпускателните клапани?
Нямам flash lube. :)

Пет Окт 26, 2018 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
То и аз знам за коли, които се карат здраво 20 години на газ, но нито са с турбо, нито са мощни, нито са японски.


Аз карам на газ японска кола с 300+ коня вече над 100х км и единствените проблеми са от некачествени компоненти и немарлив газаджия.
Интересно как някой, който не кара на газ и няма пряк опит раздава мнения....
Теорията за вкопаване на клапани от висока температура на газта е огромна заблуда, но нали трябва да се продават омаслители и да върви бизнеса...

Пет Окт 26, 2018 10:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 27 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор