Автор |
Съобщение |
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Здравейте, От около месец съм собственик на Форестър със споменатите в заглавието параметри. Според мен е доста запазен автомобил ползван слава богу само 150000км в Италия. Обслужих го напълно ( Ангренаж - пълен комплект и водна помпа, масло и филтри и масло във скорости и диференциал). Проблема е, че ми се струва, че тази кола няма мощност. Когато съм под наклон тръгва доста трудно да не кажа невъзможно. Съмнявах се в механизма на асистента за потегляне под наклон, но пък не затяга на равно. Няколко пъти на първа не мога да тръгна по баир ( съгласен съм, че и баира беше сериозен). Съжалявам за за това дълго словоизлияние, но не знам как по-кратко да обясня тая ситуация, която дори не мога да нареча проблем. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 19, 2018 9:24 pm |
|
|
aleksna
Регистриран на: Сря Ное 18, 2015 8:51 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Skype: ivan_19672918
Автомобил: Субару Форестър
Рейтинг: 0
|
Доколкото разбирам е с ръчни скорости. Как е съединителя?
|
|
|
Съб Май 19, 2018 9:28 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
aleksna написа: Доколкото разбирам е с ръчни скорости. Как е съединителя? Да, с ръчни скорости е. Съединителя отделя ниско и не усещам да приплъзва. Пък и ако пързаляше, двигателя щеше да се форсира а колата да стои на място. Проблема е, че двигателя няма мощност и влиза в резонанс и е на косъм дс изгасне. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 19, 2018 9:48 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
..от друга страна, ако го форсирам достатъчно, катери без никви ядове
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 19, 2018 9:49 pm |
|
|
Vmax
|
merody написа: Здравейте, Съмнявах се в механизма на асистента за потегляне под наклон, но пък не затяга на равно. Няколко пъти на първа не мога да тръгна по баир ( съгласен съм, че и баира беше сериозен). Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk И защо реши че хил холдър системата работи на равно? Отиди в сервиз да я оправят - не е драма да се притесняваш
|
|
|
Съб Май 19, 2018 10:01 pm |
|
|
Alxx
|
Провери си вакумите по мотора и мини някъде една диагностика с живи данни. Тоя мотор е мъртвец по принцип, ама чак па да не тръгва на баир не е нормално.
П.С. Свещи смяна и на газ ли е?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Май 19, 2018 10:02 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Alxx написа: Провери си вакумите по мотора и мини някъде една диагностика с живи данни. Тоя мотор е мъртвец по принцип, ама чак па да не тръгва на баир не е нормално.
П.С. Свещи смяна и на газ ли е? Свещи сменени със лазерно-иридиеви ( немам предстаа що за животно е това) каквито ги дават по документи. Газ БРЦ слагана в Италия ( обслужени филтри). Наблюдавам същото поведение и там. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 19, 2018 10:08 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Vmax написа: merody написа: Здравейте, Съмнявах се в механизма на асистента за потегляне под наклон, но пък не затяга на равно. Няколко пъти на първа не мога да тръгна по баир ( съгласен съм, че и баира беше сериозен). Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk И защо реши че хил холдър системата работи на равно? Отиди в сервиз да я оправят - не е драма да се притесняваш Усъмних се в нея защото забелязах, че при потегляне има едно много леко задържане и трябва да го преодолея за да тръгна. Доста е слабо и може и да не се забележи, но аз съм си тъпо копеле и още помня думите на майстора дето ме учеше навремето - слушай и си усещай колата. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Съб Май 19, 2018 10:23 pm |
|
|
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
Откачай/махай тоя асистент и при голям наклон включвай бавните!
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 8:08 am |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Ивайло Добрев написа: Откачай/махай тоя асистент и при голям наклон включвай бавните!
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Хм, асистента няма да го махам, обаче за наклона ще те послушам :-) благодаря за съвета! Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 10:59 am |
|
|
STANYTONKOV
Регистриран на: Пон Дек 20, 2010 2:19 pm Мнения: 225 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT 177к.с 2003г
Телефон: 0896107191
Рейтинг: 30
|
пробвай да разкачиш акумулатора за около 1-2 часа(или през цялата нощ) и след това виж дали има същите симптоми, но я тествай по баир примерно почти веднага след като го закачиш, без да я караш дълго, защото ако се настройва по някакъв начин(по някои датчици или проблем с газовото, което ти бърка и другитре настройки) след един два дни пак ще е същата работа. Не знам на твоята кола дали разкачането на акумулатора нулира всички стойности, но не пречи да пробваш
успех
|
|
|
Пон Май 21, 2018 3:17 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
STANYTONKOV написа: пробвай да разкачиш акумулатора за около 1-2 часа(или през цялата нощ) и след това виж дали има същите симптоми, но я тествай по баир примерно почти веднага след като го закачиш, без да я караш дълго, защото ако се настройва по някакъв начин(по някои датчици или проблем с газовото, което ти бърка и другитре настройки) след един два дни пак ще е същата работа. Не знам на твоята кола дали разкачането на акумулатора нулира всички стойности, но не пречи да пробваш
успех Разбирам какво имаш в предвид. На някои японски автомобили след махане на акумулатора влизат в сервизен режим и десетина километра се самообучават. Работата е там, че дори и зле обучена, не би трябвало да е толкова зле на баир. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 4:00 pm |
|
|
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
Относно лекото задържане което имаш няма как да го няма,но опитай с бавните!Не знам каква кола си карал преди това,но на точно тази й трябват обороти!На мен ми беше трудно докато й свикна(предната ми беше лека 900 кг, турбодизел) Моя го hill holder го откачиха защото аз като давах назад вървеше трудно!
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 4:14 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Ивайло Добрев написа: Относно лекото задържане което имаш няма как да го няма,но опитай с бавните!Не знам каква кола си карал преди това,но на точно тази й трябват обороти!На мен ми беше трудно докато й свикна(предната ми беше лека 900 кг, турбодизел) Моя го hill holder го откачиха защото аз като давах назад вървеше трудно!
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Да, мъчи ме и мен идеята, че просто съмнсвикнал на по-пъргаво. До сега съм карал Мицубиши галант 2.0 136 коня. Не даваше да го пипна. В края на краищата просто ще трябва да и свикна. Като щтракна бавните, до каква скорост мога да рязвия? Не бива да карам дълго време със вклюпени бавни нали? Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 4:42 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
Tiger написа: Мотор мъртвец е малко силно казано. При положение, че ускорява от нула до сто за по-малко от десет секунди. Не съм имал проблеми с никакви наклони. Поздрави от Варна. Харесва ми как ускорява. Въпроса е, че когато карам по наклон нагоре пада мощноста и накрая стигам до момент в, който не мога да потегля на първа дори. С предишната кола на първа драскаше яко - може и да не катери но поне ще превърти....тука мотора просто заглъхва като пе ли няма сила. Говоря за сериозен наклон. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 4:45 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Откъде си? Ако си от София,в събота срещу неделя ще съм в столицата.Обади ми се преди това,ще пробваш и моята за да видим има ли разлика между 2-та автомобила в това което твърдиш че ти се случва.
|
|
|
Пон Май 21, 2018 4:52 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
dimitrov 1969 написа: Откъде си? Ако си от София,в събота срещу неделя ще съм в столицата.Обади ми се преди това,ще пробваш и моята за да видим има ли разлика между 2-та автомобила в това което твърдиш че ти се случва. Да, от София съм. Би било чудесно. Само кажи къде и кога. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 5:07 pm |
|
|
STANYTONKOV
Регистриран на: Пон Дек 20, 2010 2:19 pm Мнения: 225 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XT 177к.с 2003г
Телефон: 0896107191
Рейтинг: 30
|
според това, което чета като обяснение от колегата, колата му заглъхва и няма мощност, и лично на мен не ми изглежда проблема да е от hill holdera. по скоро от някой датчик или гориво-въздушната смес, или газовото бърка нещо
|
|
|
Пон Май 21, 2018 5:20 pm |
|
|
merody
Регистриран на: Съб Апр 14, 2018 5:07 pm Мнения: 32
Автомобил: Forester 2 2.0 158hp
Рейтинг: 45
|
STANYTONKOV написа: според това, което чета като обяснение от колегата, колата му заглъхва и няма мощност, и лично на мен не ми изглежда проблема да е от hill holdera. по скоро от някой датчик или гориво-въздушната смес, или газовото бърка нещо ...и това е само когато катеря. На равно колата се държи прилично. Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 5:45 pm |
|
|
Ивайло Добрев
Регистриран на: Съб Юли 12, 2014 9:46 am Мнения: 261 Местоположение: Варна
Автомобил: Forester 2.0X,MT,158hp
Рейтинг: 36
|
merody написа: Ивайло Добрев написа: Относно лекото задържане което имаш няма как да го няма,но опитай с бавните!Не знам каква кола си карал преди това,но на точно тази й трябват обороти!На мен ми беше трудно докато й свикна(предната ми беше лека 900 кг, турбодизел) Моя го hill holder го откачиха защото аз като давах назад вървеше трудно!
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk Да, мъчи ме и мен идеята, че просто съмнсвикнал на по-пъргаво. До сега съм карал Мицубиши галант 2.0 136 коня. Не даваше да го пипна. В края на краищата просто ще трябва да и свикна. Като щтракна бавните, до каква скорост мога да рязвия? Не бива да карам дълго време със вклюпени бавни нали? Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk За да не те подведа виж разрови някъде имаше писано до колко км можеш да караш на бавните!Аз ги вкл.само за наклона(имам стръмен гараж)и после ги изключвам.Жена ми като е "бедствено положението"няколко дни(Варна)зимата кара постоянно на бавни,че се чувствала по-сигурна[emoji3][emoji16],но и в града няма как да вдигне висока скорост Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Май 21, 2018 6:28 pm |
|
|