|
|
Страница 1 от 1
|
|
Автор |
Съобщение |
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Постове: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
След престой от една седмица с откачен акумулатор, свети надписът еърбег. Занимавах се със смяна на ролки, ремък и водна помпа. По инсталацията не съм пипал. При първото палене на двигателя, светна лампата. Малко по късно установих, че не работи и клаксона. Предпазителите в двигателния отсек и в купето са здрави. Ако има запознати, моля дайте информация има ли връзка в ел.веригата между клаксон и еърбъг или става дума за две различни повреди? Къде евентуално могат да се търсят проблемите? Колата е Форестър SF-турбо.
|
|
|
Съб Юни 16, 2018 6:03 pm |
|
|
patko
|
Лентов кабел.
_________________ LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007 TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008 TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023
|
|
|
Съб Юни 16, 2018 8:29 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Постове: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Благодаря за информацията! Явно такъв е проблема, ще трябва да търся лентов кабел.
|
|
|
Пон Юни 18, 2018 8:43 am |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Постове: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Проблемът е решен след смяна на лентовия кабел. Една полезна информация за колегите, които сами си ремонтират колите - застопорявайте волана в заключено положение при сваляне на кормилната рейка, за да не се рискува с късането на кабела.
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 1:10 pm |
|
|
Alxx
|
Аз свалям и волана при такъв ремонт. После монтаж рейка, кабел и волан по инструкция и никога ядове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 20, 2018 6:00 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта |
|