Автор |
Съобщение |
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Здравейте, имам много куриозен проблем. От известно време насам колата ми гасне, практически всеки път като паля колата на студено с крак вдигнат от педала на газта. Ако е загряла няма проблеми, но след като постои малко на паркинг, пак пали от втория път. Винаги от втория, освен ако не подам леко газ при първото запалване, когато успява да не загасне. До сега не се е стигало до нужда от трето завъртане на стартера. От какво може да р това? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
|
|
|
Нед Юли 01, 2018 5:26 pm |
|
|
automan
Регистриран на: Сря Май 11, 2011 6:12 pm Мнения: 183 Местоположение: Перник
Автомобил: Субару Форестър 2,5 ХТ
Рейтинг: 29
|
Това е често срещан проблем при Форестър. Наскоро коментирахме с автомонтьори в сервиза на STi.bg, че има много подобни оплаквания.
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 4:02 pm |
|
|
дани-731117
Регистриран на: Пет Юли 17, 2015 5:13 pm Мнения: 18
Автомобил: субару форестър 2003
Рейтинг: 0
|
|
Пон Юли 02, 2018 5:28 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Да, има газова, като за първи път ми направи впечатление този ефект, беше след първата настройка на газовзта, след като се разработи. Даде ми грешка "бедна смес", оказа се че взима въздух от един откачен тънко маркуч, механика ми го закачи и каза да я закарам на настройка на газовата и след като я настроиха, започна да се проявява горния ефект.
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 8:18 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Стъпково моторче или датчик за температура или нещо друго
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 8:42 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Благодаря за предложенията. Сега след като се замислих по въпроса ми направи впечатление, че съм развил навика, като седна да завъртам веднага ключа след като даде на контакт, без да оставя електрониката да си завърши проверките, а горивната помпа да развърти. А се чудих защо винаги пали от втория, а не да кажем от третия път. Май ще се окаже, че проблема е в задкормилното устройство.
|
|
|
Вто Юли 03, 2018 10:58 am |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Няма такова нещо . Горивната система трябва да не разпада налягането . Проблем е , но много трудно ще се пребориш с него . При мен се случва само когато температурите са под - 10 гр.
|
|
|
Вто Юли 03, 2018 3:56 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Може горивната помпа да изпуска бензин назад? Точно снощи гледах клип на механик (от Аляска, където Субару е най-популярната марка) който обясняваше по-често срещаните проблеми с които му се е случвало да се справя и сподели за бензинова помпа като срещан, но лесен за отстраняване проблем. Докато не ми пречи ще карам така. Явно не съм единствен с такъв проблем, което по някаква логика е успокояващо.
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 11:46 am |
|
|
nikos
Регистриран на: Чет Ное 22, 2012 11:24 am Мнения: 35 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0XT 03'
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Аз също имам подобен проблем, който се проявява само зимата. На студен двигател още на първото спиране изгасва. Лошото е, че като загасне на студен двигател изключително трудно успявам да запаля след това. Все едно колата е задавена. Правиго го както и на газ така и на бензин (когато превключи на газ, но още не е съвсем загряла). След като колта загрее много рядко изгасва примерно след катерене по байр и спиране на равно (бул. Свети Наум, Кръговото на телевизионната кула).
Колега angelmr можеш ли да дадеш линк към клипа на пича от Аляска?
Някакви идеии от какво може да е този проблем?
Николай
|
|
|
Пет Окт 26, 2018 3:38 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Понякога този проблем е от стъпковото моторче. Когато е студено смазката му е стара и запекла и не успява да се придвижи и да отвори и наистина се задавя. Едно почистване може да реши проблема.
|
|
|
Съб Окт 27, 2018 10:09 pm |
|
|