Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Бял дим при Боксер 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юли 11, 2018 2:05 pm
Мнения: 1
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте.
Сутрин,при първо палене и през деня,ако не я карам 1-2 часа, се отделя сиво-бял дим.Същия дим се забелязва и ако рязко вдигнеш оборотите.Автомобилът е Форестър с дизелов Боксер . Някои срещал ли е проблема при своята кола?

Сря Юли 11, 2018 2:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
search.php?keywords=%D0%B1%D1%8F%D0%BB+%D0%B4%D0%B8%D0%BC&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5

Сря Юли 11, 2018 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm
Мнения: 773
Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zarere написа:
https://www.subaruclubbg.com/forum/search.php?keywords=%D0%B1%D1%8F%D0%BB+%D0%B4%D0%B8%D0%BC&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5

Ти много му помогна! :-~

_________________
На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!

Нед Юли 15, 2018 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Белият дим си е антифриз или конденз, без значение дали е в дизел, бензин...
Сподели разход на масло имаш ли и при какви условия? Турбината навреме и достатъчно ли надува(сивият дим)? Газов тест правил ли си и имаш ли мехурчета в разширителния съд при напълно загряла кола с форсиране на място? Ей такива въпросчета и отговорите им ще помогнат да се разбули "загадката".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Юли 15, 2018 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 26, 2012 12:58 am
Мнения: 104
Местоположение: Варна
Skype: viksanlg
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Не съм съгласен напълно,защото освен антифриз или конденз може и да е разход намасло!Когато колата предстои известно време и маслото се стича по стеблото на клапана и когато колата се запали изгаря под формата на бял пушек "мъгла" защото вложките са заминали,а дали за заминали поради износване или заминали водачи които са ги накъсали е друг въпрос!По повод на това колегата да си наблюдава редовно нивото на маслото!

Нед Юли 15, 2018 8:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бял дим от изгорено масло? Ти, сериозно ли?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Юли 15, 2018 8:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 26, 2012 12:58 am
Мнения: 104
Местоположение: Варна
Skype: viksanlg
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Абсолютно! Когато загубата от вложките е малка мъглата е за около 2-3 минути и се разсейва когато колата поизстине но след това симптома се засилва.Ял съм хурката и го споделям.Смених вложките ,но след един месец пак се появи проблема и минах на нови водачи клапани и вложи и до сега нямам проблем !

Нед Юли 15, 2018 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
В интерес на истината,гледах скоро с ендоскоп в един така пропушващ мотор. Долната част на буталата буквално плува в масло. Това след отваряне на поизносен мотор за колянов вал и несменяне на сегменти, явно елипсите не съвпадат. Сега се кротна де.

Нед Юли 15, 2018 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За това няма как да споря, имам предвид точките от които попада маслото вътре. Ама цветът обикновенно е сивкав или син. Както и да е, колегата вече знае какво трябва да си огледа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 16, 2018 6:12 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 26, 2012 12:58 am
Мнения: 104
Местоположение: Варна
Skype: viksanlg
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Сиво-синия пушек е при изгаряне на маслото ,предимно в цилиндрите,когато сегментите са спекли или износени и не обират достатъчно масло или компресионните са толкова зле,,че компресията влиза в картера и прави от маслото фина мъгла и го вдига в цилиндрите и там отново изгаря под висока тем. под формата на сиво-син пушек!Белият е слабо доизгаряне в главата и изпускателните колектори когато е таяло в покой и процеса първоначално е няколко минути докато натрупаното изгори, а по-лошата фаза е да си дими леко,но постоянно!
Но да, колегата разбра какво да гледа!

Пон Юли 16, 2018 12:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би някой трябва да допълни заглавието на темата Боксер ДИЗЕЛ. И тогава могат да излязат още няколко хипотези, несвързани с маслото.

П.С. Колега viksanig, ти ще да си един от малкото, които са решили разхода на масло при боксер от EJ серията със смяна на вложки и водачи. Интересно ми е колко е било износването на водачите за да кренчат вложките и да тече масло от 8-те клапана.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юли 16, 2018 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор