Автор |
Съобщение |
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Колеги, от известно време след дъжд и много влага колата (2005 Форестър 2,5 ) не пали. Или ако запали, е на 2-3 цилиндъра. Трябва да я държа работеща поне 10-15 минути за да се оправи/изсъхне. Кабели смених преди 3-4 години, качествени, не вярвам да е от тях. Забелязах че една пластмасова джаджа ми липсва, като кутийка, тя покриваше един сноп от кабели/конектор над лявата глава, не мога да й намеря фабричния номер, вижте я на снимката в прикачения файл, може ли от това да е? Моля дайте идеи какво може да се случва?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Пон Юли 30, 2018 4:21 am |
|
|
Alxx
|
При мен почва да го прави след топене в някоя река или миене на мотор. Обикновено с компресора изкарвам доста влага от лулите на свещите и гнездата им в блока. Иначе тия конектори не е лошо да ги изчистиш с препарат и да издухаш влагата от тях. П.С. Не ти ли вдига някоя от DTC P0301, P0302, P0303, P0304?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 30, 2018 11:12 am |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Чек енджина свети постоянно, приел съм го като горенето на масло. Но проверих го днес и наистина имам P0302, P0303, P0304. Какво казва това? Нови лули/кабели? Бобина(Ignition Coil pack)…?
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Пон Юли 30, 2018 6:57 pm |
|
|
Alxx
|
Казва cylinder missfire по съответните номера. Започни с продухване, да махнеш влагата от лули/свещи и ако се наложи започни със смяната на кабели първо(ако е пробил някой). Бобината е последна в списъка P.S. Свали и огледай свещите за жълти петна(като пръстен около целия изолатор, над резбата). Ако има такива - сменяй и свещите.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 30, 2018 10:06 pm |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Моите мисли вървяха в обратна посока - от конекторите, през бобината, та към кабели и свещи. Защото говоря за често събитие, случващо се след дъжд при затворен капак на двигателя и яка влага тип Флорида, а не че жената е паркирала в басеина Още повече че проблема изчезва за десетина минути при запален мотор, а ако има вода в лулите, тя едва ли ще се изпари толкова бързо. На второ място - мисфайър на 3 цилиндъра - едва ли три лули са сдали багажа едновременно. Ще се опитам да побългаря нещо като като капак на конекторите и ако не помогне - ще сменя кабели, свещи и бобина заедно (понеже ще ми струва по-малко отколкото да отида само за диагностика при Субару дилър в САЩ ) Благодаря за съветите! Някой ако има други идеи откъде се мокри Субару, ще се радвам да ги сподели.
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Вто Юли 31, 2018 5:14 pm |
|
|
Vmax
|
Ако е пробила бобина - на работещ двигател я пръскаш с вода през пулверизатор и ще разбереш дали е тя. Същото важи и за кабелите Кога последно си сменил свещите и с какви?
|
|
|
Вто Юли 31, 2018 8:21 pm |
|
|
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
|
Ами ако има вътрешен пробив тая бобина ? Аз го гледах тоя филм и накрая смених цялата запалителна система по етапно . Според мен проблемите са комплексни , но не искам да обърквам колегата . Бих започнал с кабели , свещи и замерване на вакуума . Аз си купих колата втори път , дано при теб нещата се оправят лесно
|
|
|
Вто Юли 31, 2018 9:39 pm |
|
|
Alxx
|
Стани, пробила бобина се влошава като загрее Мини конекторите с duralube спрей, при вас го има навсякъде.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 6:18 am |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Стани, пробила бобина се влошава като загрее Мини конекторите с duralube спрей, при вас го има навсякъде. Не задължително. При него проблема е сутрин докато загрее - това означава че или има остатъчна влага която прави мизерии, или свещите са много износени
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 7:16 am |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Значи свещи Dеnso IK20 и кабели NGK 55004 са сменени преди 4 години и 50к мили/80 х км. По моему трябва да им е рано за смяна, все пак тук се кара само на бензин. Ама имам и нови в шкафа де, даже 6 броя,щото на една Трибека щях да ги сменям ама тя взе че роди преди това Ще го видя какво е това дуралюб спрей още днес.
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 5:21 pm |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
това ли имаш предвид?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ и парите се предават по полов път...
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 5:28 pm |
|
|
Vmax
|
niki8800 написа: Значи свещи Dеnso IK20 и кабели NGK 55004 са сменени преди 4 години и 50к мили/80 х км. По моему трябва да им е рано за смяна, все пак тук се кара само на бензин. Ама имам и нови в шкафа де, даже 6 броя,щото на една Трибека щях да ги сменям ама тя взе че роди преди това Ще го видя какво е това дуралюб спрей още днес. Много са 80к км - смени си свещите и да видим
|
|
|
Сря Авг 01, 2018 8:42 pm |
|
|
Alxx
|
Много са по принцип, ама там карат с иридиеви по 100к мили без яд. Иначе и аз съм "за" смяната. Ники, това имам предвид. Има невероятен ефект срещу влага - намазана с такова платка я топиш в леген с вода и работи без отклонения.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 6:20 am |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Колега, запали някоя сутрин, но да е тъмно и погледни дали е дискотека по кабелите. Ако излизат искри, спираш да мислиш и сменяш кабелите. Има и друг подход, но е малко мазохистичен. Пипаш кабелите с едната ръка, а с другата се подпираш на коша. Ако са кабели, веднага ще разбереш.
|
|
|
Чет Авг 02, 2018 8:03 am |
|
|
niki8800
Регистриран на: Вто Мар 31, 2009 6:21 am Мнения: 312 Местоположение: Boston, USA
Skype: as username
Автомобил: Forester 2005 2.5X
Рейтинг: 50
|
Бобината беше
_________________ и парите се предават по полов път...
|
15
|
|
Сря Сеп 19, 2018 4:53 pm |
|
|