|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Здравейте, от известно време форестъра ми дава грешка за кратко, която при гасене и палене изчезва. Прави ми впечатление, че понякога (при това когато наближи да даде такава грешка) двигателя леко тресе. Също така ми прави впечатление че е склонен да дава такива грешки при каране с по-голямо натоварване (4-5 човека в колата + климатик и градско движение). Друго нещо което ми прави впечатление е, че понякога като връщам газ, пука в ауспуха. За сега проблемът е твърде рядък, за да го покажа в сервиз и да го отстранят. Но някой сеща ли се какво може да се получава, за да предприема някакви профилактични мерки? Дали е възможно една от сменяните преди 10-тина хиляди километра свещи да дава дефект периодично и тогава двигателя да работи на три цилиндъра? На газ е колата, така че имам едно на ум, че е възможно свещите да изгорят по-бързо, но чак толкова бързо?
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 12:18 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
При условие че чека святка най-разумно е да се прочете грешката,а не да се гадае.
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 1:21 pm |
|
|
Alxx
|
Реглаж клапани правен ли е скоро? Иначе колегата е прав, макар, че и без светене може да "лъсне" на живи данни.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 2:03 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Оказа че съм имал и утечка на изходящите газове, скъса ми се тръбата точно след катализатора (швейцарски внос все пак), така че вчера я карах на ремонт. Въпреки че в неделя пак ми показа същата грешка, вчера при диагностиката нямаше нищо в записите. Според механика на определен брой цикли грешките се изтриват автоматично, а по начало при каране на газ често се получава такъв страничен ефект с бедна смес, така че според него не е следствие на повреда, а стандартен страничен ефект от карането на газ. Може би (според мен) мултиплициран от нееднаквости в налягането на изпускателната система. Ще следя поведението и ще видим дали пак ще се повтори тази грешка.
|
|
|
Вто Авг 07, 2018 9:39 am |
|
|
Vmax
|
angelmr написа: Според механика на определен брой цикли грешките се изтриват автоматично, а по начало при каране на газ често се получава такъв страничен ефект с бедна смес, така че според него не е следствие на повреда, а стандартен страничен ефект от карането на газ. Може би (според мен) мултиплициран от нееднаквости в налягането на изпускателната система. Ще следя поведението и ще видим дали пак ще се повтори тази грешка. Грешките си остават в паметта на ЕКУ-то. Не се самоизтриват и не изчезват. Бедната смес е в следствие на недостатъчно добра настройка на газовата. Правилното в случая е да отидеш при газаджията и да ти оправи смесите в движение с климатик и на различни режими - градско, извънградско, баир и т.н. Свещите ще изкарат макс 30 000км.
|
|
|
Вто Авг 07, 2018 11:42 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], slavckc и 38 госта |
|