|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Здравейте, от известно време форестъра ми дава грешка за кратко, която при гасене и палене изчезва. Прави ми впечатление, че понякога (при това когато наближи да даде такава грешка) двигателя леко тресе. Също така ми прави впечатление че е склонен да дава такива грешки при каране с по-голямо натоварване (4-5 човека в колата + климатик и градско движение). Друго нещо което ми прави впечатление е, че понякога като връщам газ, пука в ауспуха. За сега проблемът е твърде рядък, за да го покажа в сервиз и да го отстранят. Но някой сеща ли се какво може да се получава, за да предприема някакви профилактични мерки? Дали е възможно една от сменяните преди 10-тина хиляди километра свещи да дава дефект периодично и тогава двигателя да работи на три цилиндъра? На газ е колата, така че имам едно на ум, че е възможно свещите да изгорят по-бързо, но чак толкова бързо?
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 12:18 pm |
|
|
dragoveli
Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm Мнения: 654 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 194
|
При условие че чека святка най-разумно е да се прочете грешката,а не да се гадае.
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 1:21 pm |
|
|
Alxx
|
Реглаж клапани правен ли е скоро? Иначе колегата е прав, макар, че и без светене може да "лъсне" на живи данни.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Авг 03, 2018 2:03 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Мнения: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Оказа че съм имал и утечка на изходящите газове, скъса ми се тръбата точно след катализатора (швейцарски внос все пак), така че вчера я карах на ремонт. Въпреки че в неделя пак ми показа същата грешка, вчера при диагностиката нямаше нищо в записите. Според механика на определен брой цикли грешките се изтриват автоматично, а по начало при каране на газ често се получава такъв страничен ефект с бедна смес, така че според него не е следствие на повреда, а стандартен страничен ефект от карането на газ. Може би (според мен) мултиплициран от нееднаквости в налягането на изпускателната система. Ще следя поведението и ще видим дали пак ще се повтори тази грешка.
|
|
|
Вто Авг 07, 2018 9:39 am |
|
|
Vmax
|
angelmr написа: Според механика на определен брой цикли грешките се изтриват автоматично, а по начало при каране на газ често се получава такъв страничен ефект с бедна смес, така че според него не е следствие на повреда, а стандартен страничен ефект от карането на газ. Може би (според мен) мултиплициран от нееднаквости в налягането на изпускателната система. Ще следя поведението и ще видим дали пак ще се повтори тази грешка. Грешките си остават в паметта на ЕКУ-то. Не се самоизтриват и не изчезват. Бедната смес е в следствие на недостатъчно добра настройка на газовата. Правилното в случая е да отидеш при газаджията и да ти оправи смесите в движение с климатик и на различни режими - градско, извънградско, баир и т.н. Свещите ще изкарат макс 30 000км.
|
|
|
Вто Авг 07, 2018 11:42 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|