Автор |
Съобщение |
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Здравейте ! Нуждая се от помощ !! Купих Форестър 2006г с 158 коня двигател.Тресе на ниските обороти почти угасва - като че ли е на три цилиндъра.Иначе се форсира добре - без прекъсвания и пукания,Отзад не мирише на бензин.Колата е с газ и работи еднакво на двете горива.Подозренията бяха за вкопани клапани и липса на хлабина.Двигателя вън и качествен ремонт и реглаж на клапани.Между другото нямаше нищо фатално.За всеки случай смяна на свещите с нови.Двигателя вътре и ... нищо -пак прекъсва по същия начин.На диагностика не показва грешки и дава че всичко е ок.Колата е на 170 000 км и е с реална сервизна книжка.Откъде да я почвам ?????
|
|
|
Пет Авг 17, 2018 7:19 pm |
|
|
tst
|
Oci13 написа: ... Откъде да я почвам ????? От някой от т.нар. "Бели сервизи" (ползвай търсачката), защото ще наливаш пари със смяна на много неща, а проблема ще си остане.
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 5:44 am |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Лошото е че на практика не мога да карам колата.Автомат е и като е на скорост гасне.Държа с единия крак спирачката с другия давам газ до около 2000 об., включвам на Д, пускам спирчката и потеглям.Като спра - гасне , включвам на паркинг, паля, и всичко отначало
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 6:31 am |
|
|
yankosan
Регистриран на: Сря Май 09, 2018 7:50 am Постове: 40 Местоположение: Ямбол
Автомобил: FORESTER (SG)
Рейтинг: 27
|
Като го взех моя имах същия проблем.Оказа се просто замърсена дроселова клапа Сам си я свалих,почистих я до блясък със спрей за почистване на спирачки и всичко си дойде на мястото!
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 9:45 am |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
yankosan написа: Като го взех моя имах същия проблем.Оказа се просто замърсена дроселова клапа Сам си я свалих,почистих я до блясък със спрей за почистване на спирачки и всичко си дойде на мястото! Благодаря, ще опитам
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 10:18 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Правилно те е насочил колегата за дроселовата клапа.Възможно е и да е от първата ламбда сонда.А откъде си и какво е поведението на автомобила между 1500 - 2500 оборота?
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 7:32 pm |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Над 1500 оборота работи добре без прекъсване, стабилно
|
|
|
Съб Авг 18, 2018 8:20 pm |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Почистихме дросела, който не беше и мръсен, ефектът е нулев - проблема остава. Като разклащам дросела нещо като че ли дрънка вътре, но не знам дали е добре
|
|
|
Съб Авг 25, 2018 1:28 pm |
|
|
Alxx
|
Да пробваш с откачен дебитомер как работи? С диагностична апаратура гледа ли я?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Авг 25, 2018 11:42 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Колега мога да ти пратя старият си дросел за проба,които работи,но го смених поради ред причини.... Смяната му е лесна,единственото което се различава е че твоята е автомат,а при вас е ,че тръбите на входа и изхода на охладителната течност на дросела са перпендукулярни ,а при ръчната те са успоредни,друго всичко е еднакво.НО ти го давам само за проба,после ми го връщаш.
.
|
|
|
Пон Авг 27, 2018 5:05 pm |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
dimitrov 1969 написа: Колега мога да ти пратя старият си дросел за проба,които работи,но го смених поради ред причини.... Смяната му е лесна,единственото което се различава е че твоята е автомат,а при вас е ,че тръбите на входа и изхода на охладителната течност на дросела са перпендукулярни ,а при ръчната те са успоредни,друго всичко е еднакво.НО ти го давам само за проба,после ми го връщаш.
. Ще ти бъда крайно благодарен и задължен !!!Естествено ще го ти върна и ще почерпя.Нали е за 158 коня?
|
|
|
Пон Авг 27, 2018 11:16 pm |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Пробвах с откачен дебитомер - няма ефект.Диагностиките показват всичко е ок.Може би трябва някои данни да се сравнят и анализира нещо - но не се сещам какво.При такъв анализ на количеството въздух стигнахме до извода че липсва някъде компресия и затова правихме клапани, но не даде ефект.не можем да измерим компресията!!!!.Когато двигателя е на място - няма достъп, а когато беше вън - няма кой да го завърти!
|
|
|
Пон Авг 27, 2018 11:18 pm |
|
|
ico_tech
|
А колко е вакуума в смукателния колектор? Компресия се мери на място, с подходящ накрайник.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Авг 28, 2018 6:50 am |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Днес намерих дросел за проба - смених и пак нямаше ефект!
|
|
|
Вто Авг 28, 2018 6:30 pm |
|
|
ninara
Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm Постове: 169 Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
|
Щом го прави и на двете горива , значи или 1 - недостига правилно горивото (газ и бензин) демек клапаните не са направени качествено или 2 - няма добра искра - свещи , кабели и бобини или 3 - няма добър достиг на въздух в ниските сиреч MAF сензор (изчисти го с TRW) или дросел ако е сменен и не е калибриран на компютър. Най-добре е да не си правиш колата при "бай Иван комшията с гаража У лево от блока" , а както са ти казали колегите да закараш колата на читав сервиз , който си разбира от работата и знае проблемите на модела.
_________________ 2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel 2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6 2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006 2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again
|
|
|
Пон Сеп 03, 2018 8:01 pm |
|
|
Oci13
Регистриран на: Пон Юни 04, 2018 6:33 pm Постове: 9 Местоположение: Горна Оряховица
Телефон: 0886329908
Рейтинг: 0
|
Измериха компресията - 10,5 -11 е, значи клапаните са добре, свещите са нови , пробвахме бобините - разменяхме с нова и отляво на дясно - добре са. Оказа се че на първи и трети цилиндър не е добра искрата - има я , но не такава каквато е на другите. Не знам от какво може да бъде??!! Може би компютър? Дайте моля мнение !! ако намеря компютър , как се сменя - някакви уловки има ли?
Просто няма как да стигна до читав сервиз на субару
|
|
|
Пет Сеп 07, 2018 2:26 pm |
|
|
gaiman
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm Постове: 50 Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
|
За окисления по куплунзите на кабелите и бубините или нарушения изолация на кабелите провери колега , не ми идва друго на ум за момента . Една молба имам към колегата dimitrov 1969 , видях че по-горе ти е предложил дросел на заем , и бих го помолил и на мен да го заеме , че когато се спускам по баир на скорост 3та или 4та без газ , и осовободя от скорост ми пропадат оборотите до 300-400 , после се възстановяват де . Искам просто да го елиминирам дросела като виновен или невинен
|
|
|
Пет Сеп 07, 2018 7:41 pm |
|
|
valqk
|
gaiman написа: За окисления по куплунзите на кабелите и бубините или нарушения изолация на кабелите провери колега , не ми идва друго на ум за момента . Една молба имам към колегата dimitrov 1969 , видях че по-горе ти е предложил дросел на заем , и бих го помолил и на мен да го заеме , че когато се спускам по баир на скорост 3та или 4та без газ , и осовободя от скорост ми пропадат оборотите до 300-400 , после се възстановяват де . Искам просто да го елиминирам дросела като виновен или невинен Датчик 'свободна скорост' проверявал ли си?
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Сеп 08, 2018 1:43 am |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Постове: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
gaiman написа: За окисления по куплунзите на кабелите и бубините или нарушения изолация на кабелите провери колега , не ми идва друго на ум за момента . Една молба имам към колегата dimitrov 1969 , видях че по-горе ти е предложил дросел на заем , и бих го помолил и на мен да го заеме , че когато се спускам по баир на скорост 3та или 4та без газ , и осовободя от скорост ми пропадат оборотите до 300-400 , после се възстановяват де . Искам просто да го елиминирам дросела като виновен или невинен Обади ми се на 0894647025 да уговорим доставката.
|
|
|
Съб Сеп 08, 2018 7:33 am |
|
|
nemchev
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2018 8:33 pm Постове: 32 Местоположение: Петрич / Благоевград
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4AT B13
Рейтинг: 0
|
Ако е уместно да взема отношение по проблема, който беше същия на друга марка кола. Смених дросел, датчик разпределителен вал, датчик колянов вал и кво ли още не. Накрая се оказа, че шайбата на коляновия вал е мръднала на някъде и като се превърти на ръка двигателя, горна мъртва не се падаше с няколко градуса отклонение. Това бърка газоразпределението и от там гаснеше под 1100 оборота.
|
|
|
Нед Сеп 16, 2018 8:37 pm |
|
|