Отговори на тема  [ 116 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Още един форестър 2.5ХТ 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am
Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища
 15

Вто Май 07, 2019 5:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am
Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
iashoo68 написа:
здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 6

Вто Май 07, 2019 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя малко впечатления от радиатора :
-много по-бързо се охлажда щом се включат перките , буквално за секунди сваля от 96 до около 90-91 градуса на първа степен.
-много по-бързо се оглажда при агресивно каране , като я подкарам както трябва и директно отива на 87-88 градуса :D

п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.
Като цяло инвестицията си струва по - спокойно ми е :pardon:

Пет Юни 21, 2019 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm
Мнения: 115
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Евала!
При мен за сефте видях покачване на температурата.
Разбира се, отново в Гърция. Не, че това ще ме откаже от ходенето там :D
За сега ще карам със стоковия, ще огледам обаче за варианти.
И без това скоро ми идва времето за ангренаж.
До тогава, ще взема някакво решение на проблема.
 6

Съб Юни 22, 2019 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако сложите помпите с голямата чугунена перка и доста повече вода, отколкото антифриз, би трябвало тези, които с малко прескачат температурата да нямат грижи после. Също и една манипулацийка на перките да се събуждат една идея по-рано няма да навреди.

Нед Юни 23, 2019 9:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm
Мнения: 115
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Такава ще е работата.
Пък ако радиатора се сдуха по рано, смяна с по дебеличък и така :beer:

Нед Юни 23, 2019 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз така мисля, че е добрия вариант. Доста хора си карат по големите жеги с антифризите, което аз не го препоръчвам. Въпрос на гледна точка кое и как :)

Пон Юни 24, 2019 10:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Water wetter и бистра водица, ама си е играчка да промиваш и сменяш.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юни 24, 2019 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.

Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат.

_________________
Zubaru.tuninK
 6

Вто Юни 25, 2019 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой дали е пробвал тази добавка за антифриза ?
http://www.pro-tec-deutschland.com/en/p ... onditioner
Иначе малко ще го разредя ,че е на -50 сега (предобрил съм го :) )

Вто Юни 25, 2019 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
peshaka11 написа:
п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.

Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат.


При мен големия китаец, повечко вода, помпата с големия импелер и перките надолу, на 36 градуса из Тасос (шибания път с баирите, където има няколко десетки наклона по 10% (има си табелки, дейба) не вдигна над 92 градуса. Втората степен е на 96. От 32 до 37 градуса температура на въздуха. Преди 3 години. И аз бях притеснен доста тогава и гледах температурата през целия път, защото наистина беше брутална жега. Един път видях 94 само. И това на 1.2 бара през цялото време 1-2-3 скорост макс.

Вто Юни 25, 2019 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал. :)

_________________
Zubaru.tuninK

Вто Юни 25, 2019 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може ли инфо за помпата с по-големият дебит , ОЕ част ли е или афтърмаркет на определена марка ? :)

Вто Юни 25, 2019 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има я всякак, просто е с по-голяма антикавитационна шайба. Аз нямам Фоз, но мога да си опиша перипетиите с ш*бания винкел в Мазда-та. Загася ли я над 100°(стокова качва до 107!!!), после к*р палене докато не охлади 15°. Радиатор и термостат Мишимото на 76° и перките надолу с още някои подобрения(sensor 2 delete, secondary air delete, decat и малко баране на смеси) - сега таванът и то в екстремни условия е 92°, иначе нормално е 82-88°. Колата е 303 магарета мерени в Брейнстормтунинг/Серес(те ми бараха и софтуера), от 231 заводски. Карам лятото с вода и посочената по-горе добавка на БлуКем, само, че с марката Powermaxx, не ProTec.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юни 25, 2019 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал. :)


Надявам се не мислиш, че карах със 130 на 10% баир? :D За това го описах като комплексно решение. :) Перките са достатъчно ефективни. На празен ход, на големия алуминиев радиатор сваля от 90.5 до 86 за около 10-12 секунди. На баира перките работеха постоянно, но не качваше над 92. 94 пуска втора степен. 4 години и 55к километра като голяма част от тях е изнасилване по баири и жега.

Вто Юни 25, 2019 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко дребни доработки , камера към китайската андроид навигация , червената зона започва точно 2см преди теглича , все едно за него е правена :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Авг 01, 2019 8:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес след ревизия на охладителната система , температурата в градски условия падна с около 5 градуса , май там е бил ключа за палатката :D . Ревизията включваше смяна на термостат с ОЕ 78градусов , нов фланец на термостата , и нова тръбичка на масления охладител (старата беше пред разпад от ръжда) , стария термостат беше същич като новия ОЕ 78 градуса , но явно му е дошло времето .
п.с при движение в градска среда падна под 90 градуса , между 85-88 , и на светофарите вдига до 90-91 , ще тествам при сериозен байр тия дни как ще е :good: .

Чет Окт 03, 2019 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хайде и моя на масата за ревизия ,че технаха кратуните и клапните за реглаж и така и така е навън едни лагери ,сегменти и съединител :beer:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Авг 29, 2020 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледам постовете - явно при симптоми до година се отваря... :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Авг 29, 2020 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 351
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Диагнозата е запекли маслени сегменти , колата е на 240к реални със смяна на маслото на 30к (първите 215к пт швейцареца) и след това на 5к при мен . Но явно неговите удължени смени са си казали думата :) .

Сря Сеп 02, 2020 6:25 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 116 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: spank и 45 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор