Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:36 am



Отговори на тема  [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Още един форестър 2.5ХТ 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am
Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища
 15

Вто Май 07, 2019 5:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am
Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
iashoo68 написа:
здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 6

Вто Май 07, 2019 5:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя малко впечатления от радиатора :
-много по-бързо се охлажда щом се включат перките , буквално за секунди сваля от 96 до около 90-91 градуса на първа степен.
-много по-бързо се оглажда при агресивно каране , като я подкарам както трябва и директно отива на 87-88 градуса :D

п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.
Като цяло инвестицията си струва по - спокойно ми е :pardon:

Пет Юни 21, 2019 3:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm
Мнения: 115
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Евала!
При мен за сефте видях покачване на температурата.
Разбира се, отново в Гърция. Не, че това ще ме откаже от ходенето там :D
За сега ще карам със стоковия, ще огледам обаче за варианти.
И без това скоро ми идва времето за ангренаж.
До тогава, ще взема някакво решение на проблема.
 6

Съб Юни 22, 2019 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако сложите помпите с голямата чугунена перка и доста повече вода, отколкото антифриз, би трябвало тези, които с малко прескачат температурата да нямат грижи после. Също и една манипулацийка на перките да се събуждат една идея по-рано няма да навреди.

Нед Юни 23, 2019 9:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm
Мнения: 115
Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Такава ще е работата.
Пък ако радиатора се сдуха по рано, смяна с по дебеличък и така :beer:

Нед Юни 23, 2019 10:37 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз така мисля, че е добрия вариант. Доста хора си карат по големите жеги с антифризите, което аз не го препоръчвам. Въпрос на гледна точка кое и как :)

Пон Юни 24, 2019 10:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Water wetter и бистра водица, ама си е играчка да промиваш и сменяш.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юни 24, 2019 5:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
peshaka11 написа:
п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.

Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат.

_________________
Zubaru.tuninK
 6

Вто Юни 25, 2019 9:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой дали е пробвал тази добавка за антифриза ?
http://www.pro-tec-deutschland.com/en/p ... onditioner
Иначе малко ще го разредя ,че е на -50 сега (предобрил съм го :) )

Вто Юни 25, 2019 11:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
peshaka11 написа:
п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.

Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат.


При мен големия китаец, повечко вода, помпата с големия импелер и перките надолу, на 36 градуса из Тасос (шибания път с баирите, където има няколко десетки наклона по 10% (има си табелки, дейба) не вдигна над 92 градуса. Втората степен е на 96. От 32 до 37 градуса температура на въздуха. Преди 3 години. И аз бях притеснен доста тогава и гледах температурата през целия път, защото наистина беше брутална жега. Един път видях 94 само. И това на 1.2 бара през цялото време 1-2-3 скорост макс.

Вто Юни 25, 2019 12:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал. :)

_________________
Zubaru.tuninK

Вто Юни 25, 2019 6:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може ли инфо за помпата с по-големият дебит , ОЕ част ли е или афтърмаркет на определена марка ? :)

Вто Юни 25, 2019 6:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има я всякак, просто е с по-голяма антикавитационна шайба. Аз нямам Фоз, но мога да си опиша перипетиите с ш*бания винкел в Мазда-та. Загася ли я над 100°(стокова качва до 107!!!), после к*р палене докато не охлади 15°. Радиатор и термостат Мишимото на 76° и перките надолу с още някои подобрения(sensor 2 delete, secondary air delete, decat и малко баране на смеси) - сега таванът и то в екстремни условия е 92°, иначе нормално е 82-88°. Колата е 303 магарета мерени в Брейнстормтунинг/Серес(те ми бараха и софтуера), от 231 заводски. Карам лятото с вода и посочената по-горе добавка на БлуКем, само, че с марката Powermaxx, не ProTec.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Юни 25, 2019 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал. :)


Надявам се не мислиш, че карах със 130 на 10% баир? :D За това го описах като комплексно решение. :) Перките са достатъчно ефективни. На празен ход, на големия алуминиев радиатор сваля от 90.5 до 86 за около 10-12 секунди. На баира перките работеха постоянно, но не качваше над 92. 94 пуска втора степен. 4 години и 55к километра като голяма част от тях е изнасилване по баири и жега.

Вто Юни 25, 2019 11:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко дребни доработки , камера към китайската андроид навигация , червената зона започва точно 2см преди теглича , все едно за него е правена :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Авг 01, 2019 8:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес след ревизия на охладителната система , температурата в градски условия падна с около 5 градуса , май там е бил ключа за палатката :D . Ревизията включваше смяна на термостат с ОЕ 78градусов , нов фланец на термостата , и нова тръбичка на масления охладител (старата беше пред разпад от ръжда) , стария термостат беше същич като новия ОЕ 78 градуса , но явно му е дошло времето .
п.с при движение в градска среда падна под 90 градуса , между 85-88 , и на светофарите вдига до 90-91 , ще тествам при сериозен байр тия дни как ще е :good: .

Чет Окт 03, 2019 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хайде и моя на масата за ревизия ,че технаха кратуните и клапните за реглаж и така и така е навън едни лагери ,сегменти и съединител :beer:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Авг 29, 2020 4:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледам постовете - явно при симптоми до година се отваря... :pardon:

_________________
http://www.hostit.bg/

Съб Авг 29, 2020 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm
Мнения: 350
Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Диагнозата е запекли маслени сегменти , колата е на 240к реални със смяна на маслото на 30к (първите 215к пт швейцареца) и след това на 5к при мен . Но явно неговите удължени смени са си казали думата :) .

Сря Сеп 02, 2020 6:25 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 116 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор