Автор |
Съобщение |
iashoo68
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
|
здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища
|
15
|
|
Вто Май 07, 2019 5:52 pm |
|
|
iashoo68
Регистриран на: Вто Май 07, 2019 7:59 am Мнения: 16
Автомобил: subaru forester 2.5 xt
Рейтинг: 21
|
iashoo68 написа: здравейте,и още един фори 2.5хт по нашите пътища
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
6
|
|
Вто Май 07, 2019 5:58 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Да споделя малко впечатления от радиатора : -много по-бързо се охлажда щом се включат перките , буквално за секунди сваля от 96 до около 90-91 градуса на първа степен. -много по-бързо се оглажда при агресивно каране , като я подкарам както трябва и директно отива на 87-88 градуса п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките. Като цяло инвестицията си струва по - спокойно ми е
|
|
|
Пет Юни 21, 2019 3:26 pm |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Евала! При мен за сефте видях покачване на температурата. Разбира се, отново в Гърция. Не, че това ще ме откаже от ходенето там За сега ще карам със стоковия, ще огледам обаче за варианти. И без това скоро ми идва времето за ангренаж. До тогава, ще взема някакво решение на проблема.
|
6
|
|
Съб Юни 22, 2019 12:52 pm |
|
|
vizor
|
Ако сложите помпите с голямата чугунена перка и доста повече вода, отколкото антифриз, би трябвало тези, които с малко прескачат температурата да нямат грижи после. Също и една манипулацийка на перките да се събуждат една идея по-рано няма да навреди.
|
|
|
Нед Юни 23, 2019 9:14 am |
|
|
delf
Регистриран на: Съб Яну 23, 2016 5:34 pm Мнения: 115 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5xt 05
Рейтинг: 49
|
Такава ще е работата. Пък ако радиатора се сдуха по рано, смяна с по дебеличък и така
|
|
|
Нед Юни 23, 2019 10:37 am |
|
|
vizor
|
И аз така мисля, че е добрия вариант. Доста хора си карат по големите жеги с антифризите, което аз не го препоръчвам. Въпрос на гледна точка кое и как
|
|
|
Пон Юни 24, 2019 10:53 am |
|
|
Alxx
|
Water wetter и бистра водица, ама си е играчка да промиваш и сменяш.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юни 24, 2019 5:40 pm |
|
|
zk.
|
peshaka11 написа: п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.
Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат.
_________________ Zubaru.tuninK
|
6
|
|
Вто Юни 25, 2019 9:17 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
|
Вто Юни 25, 2019 11:26 am |
|
|
vizor
|
zk. написа: peshaka11 написа: п.п. На връщане от Янина в Гърция при изкачване на наклон около 10% и 36 градуса външна с около 130км/ч на 5та с климатик, стигна 100 градуса, шокирах се върнах 4та с около 100км/ч изключих климатика и всичко си дойде на мястото. Мисля,че за по-студени резултати трябва да се пипнат градусите на перките.
Това си е сериозно термично натоварване, но при тази скорост перките не могат да помогнат. При мен големия китаец, повечко вода, помпата с големия импелер и перките надолу, на 36 градуса из Тасос (шибания път с баирите, където има няколко десетки наклона по 10% (има си табелки, дейба) не вдигна над 92 градуса. Втората степен е на 96. От 32 до 37 градуса температура на въздуха. Преди 3 години. И аз бях притеснен доста тогава и гледах температурата през целия път, защото наистина беше брутална жега. Един път видях 94 само. И това на 1.2 бара през цялото време 1-2-3 скорост макс.
|
|
|
Вто Юни 25, 2019 12:10 pm |
|
|
zk.
|
С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Вто Юни 25, 2019 6:29 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Може ли инфо за помпата с по-големият дебит , ОЕ част ли е или афтърмаркет на определена марка ?
|
|
|
Вто Юни 25, 2019 6:43 pm |
|
|
Alxx
|
Има я всякак, просто е с по-голяма антикавитационна шайба. Аз нямам Фоз, но мога да си опиша перипетиите с ш*бания винкел в Мазда-та. Загася ли я над 100°(стокова качва до 107!!!), после к*р палене докато не охлади 15°. Радиатор и термостат Мишимото на 76° и перките надолу с още някои подобрения(sensor 2 delete, secondary air delete, decat и малко баране на смеси) - сега таванът и то в екстремни условия е 92°, иначе нормално е 82-88°. Колата е 303 магарета мерени в Брейнстормтунинг/Серес(те ми бараха и софтуера), от 231 заводски. Карам лятото с вода и посочената по-горе добавка на БлуКем, само, че с марката Powermaxx, не ProTec.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 25, 2019 10:15 pm |
|
|
vizor
|
zk. написа: С по-ниски скорости като този случай перките може да помогнат малко, но основното пак идва от другите елементи, които си описал. Надявам се не мислиш, че карах със 130 на 10% баир? За това го описах като комплексно решение. Перките са достатъчно ефективни. На празен ход, на големия алуминиев радиатор сваля от 90.5 до 86 за около 10-12 секунди. На баира перките работеха постоянно, но не качваше над 92. 94 пуска втора степен. 4 години и 55к километра като голяма част от тях е изнасилване по баири и жега.
|
|
|
Вто Юни 25, 2019 11:25 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Малко дребни доработки , камера към китайската андроид навигация , червената зона започва точно 2см преди теглича , все едно за него е правена
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 01, 2019 8:13 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Днес след ревизия на охладителната система , температурата в градски условия падна с около 5 градуса , май там е бил ключа за палатката . Ревизията включваше смяна на термостат с ОЕ 78градусов , нов фланец на термостата , и нова тръбичка на масления охладител (старата беше пред разпад от ръжда) , стария термостат беше същич като новия ОЕ 78 градуса , но явно му е дошло времето . п.с при движение в градска среда падна под 90 градуса , между 85-88 , и на светофарите вдига до 90-91 , ще тествам при сериозен байр тия дни как ще е .
|
|
|
Чет Окт 03, 2019 1:02 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Хайде и моя на масата за ревизия ,че технаха кратуните и клапните за реглаж и така и така е навън едни лагери ,сегменти и съединител
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Авг 29, 2020 4:21 pm |
|
|
valqk
|
Гледам постовете - явно при симптоми до година се отваря...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Съб Авг 29, 2020 4:36 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Диагнозата е запекли маслени сегменти , колата е на 240к реални със смяна на маслото на 30к (първите 215к пт швейцареца) и след това на 5к при мен . Но явно неговите удължени смени са си казали думата .
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 6:25 am |
|
|