Автор |
Съобщение |
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , радост за мен е да представя първото си субару , надявам се да ми предстоят много приятни емоции с колата . А тя е 2005г март, швейцарска , ръчни скорости Limited Club обудудване, допълнително монтирана печка , 18 иночви джанти с гуми тойо, другото се вижда на снимките , колата полудява след 4000об/мин, , те първа ще разучавам дали има подобрение по мотора .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 30, 2018 5:39 pm |
|
|
kronos
|
Хайде честито, чудесен избор Един съвет - не я юркай, че няма да усетиш как от 4 стига до 8000 об/мин
|
1
|
|
Чет Авг 30, 2018 5:51 pm |
|
|
ico_tech
|
Честито и дано и се радваш дълго. PS. 8000 об не знам как ще направи без доработка
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 8:19 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря ,имам само един дразнещ проблем , дава ми грешка с прахосмукачката може ли да се премахне софтуерно на ХТ или само на 2.0Х става?
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 9:11 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
peshaka11 написа: Благодаря ,имам само един дразнещ проблем , дава ми грешка с прахосмукачката може ли да се премахне софтуерно на ХТ или само на 2.0Х става? Може, слагат се едни тапи на клапаните за EGR-a и се изключва от компа. при мен е махната. Честито и безаварийни километри. Кефа е голям, когато я караш. Като се наложи да ходиш до сервиза не чак толкова, ама то безплатен обяд няма
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 7:02 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря , тя не е излизала още от сервиза ,обслужване и смяна на хобота (стария беше перфектен),ревизия на спирачките, и сега ревизия и подмяна на цялото задно окачване ,че предния собственик е прескочил някой бордюр странично със задницата и горе долу заплатата отиде
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 5:17 am |
|
|
Vmax
|
Щом си още в бокса нека ти диагностицират ламбдата дали работи и дебитомера. Виж раздел тунинг за този двг и модел.
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:43 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
На диагностика дава 2 грешки , и двете свързани с secondary air pump , сондата изглежда нова сменена съвсем скоро и по сервизна книжка са писали ,че е подменена преди 17 000км , сега чета тунинг раздела за модела за да се пообразовам , неприятното е че отдолу всичко е в ръжда (купето е добре ,но останалото) и всички болтове се късат , трябва нагряване рязане.
п.п. нормално ли е след подмяна на оригиналните самобивелиращи с каяба 334344 и 334345 и съответно пружини към тях RA6028 задницата леко да се "вирне" със старите не беше увиснала ,но бяха криви от удъра ?
|
Последна промяна peshaka11 на Съб Сеп 01, 2018 8:17 am, променена общо 1 път
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:06 am |
|
|
Vmax
|
винаги се вирва с нови, защото колкото и да си били добре старите, са били уморени и с по-малък клиренс.
|
1
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:12 am |
|
|
vizor
|
ico_tech написа: Честито и дано и се радваш дълго. PS. 8000 об не знам как ще направи без доработка Аз знам. Също знам и 12 как ще стигне като от 4-та му вкараш 1-ва
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 10:51 am |
|
|
ico_tech
|
Е на колко й е fuel cut- a сток? При мен повече от 6500 не става.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 2:18 pm |
|
|
vizor
|
Fuel cut, ignition cut... нямат значение като върнеш от 4-та 1-ва
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 3:57 pm |
|
|
ico_tech
|
т.е. от D на 1 при висока скорост ?!? При ръчна кутия знам за тази опция, при автомата поне аз не мога да го постигна.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:11 pm |
|
|
vizor
|
Тази е ръчка
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Да, може би не стана ясно, но закачката беше към колегата kronos, според който с "юркане" се вдига 8000 rpm. Доколкото аз знам, нито ръчката, нито автомата в режим WOT могат да стигнат 8000 rpm, без да се бута ЕКУ-то.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:51 pm |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Да, може би не стана ясно, но закачката беше към колегата kronos, според който с "юркане" се вдига 8000 rpm. Доколкото аз знам, нито ръчката, нито автомата в режим WOT могат да стигнат 8000 rpm, без да се бута ЕКУ-то. Автоматът е ясно, че няма как да ги стигне 8000 об/мин, но тази е ръчка, а и като гледам надписът STI, означава, че доста е пипано по нея.
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , отново колата вече движи и изникнаха 2 проблема(въпроса) : 1. Записах си на двуслойно DVD навигацията от темата във форума , махнах старата ,която беше вътре Германия/Швейцария 2005-2006 и я сложих и резултата е долу на снимката 2. Обърнах всичко но не намерих ключа за джантите , къде му е оригиналното място ? Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 11:23 am |
|
|
ico_tech
|
Ключа за джантите е обикновено в сиво пликче заедно с отвертка, клещи и ключета - Субару кит. За различните модели може да е на различно място: ниша в страниците на багажника, в стиропорен панел разположен в резервната гума, или в панел разположен в пода на багажното зад седалките на 2 ред. Най-често просто липсва, поради недобро стопанисване при предаване на собствеността.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 12:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Така и предполагах , ще си потърся оригиналния кит , благодаря . Остана само проблем 1, ще пробвам довечера с друг диск да запиша на по-ниска скорост .
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 1:13 pm |
|
|
ico_tech
|
Този кит не е нещо особено и не си заслужава да се напрягаш за него. Взимаш си един дълъг камък 19 (задължително шестограм) и върток на 1/2''и си готов. При по старите модели SOHC ключа за гумите маха и свещите, но на теб едва ли ще ти се наложи
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 1:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: ra4ona13 и 54 госта |
|