Автор |
Съобщение |
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , радост за мен е да представя първото си субару , надявам се да ми предстоят много приятни емоции с колата . А тя е 2005г март, швейцарска , ръчни скорости Limited Club обудудване, допълнително монтирана печка , 18 иночви джанти с гуми тойо, другото се вижда на снимките , колата полудява след 4000об/мин, , те първа ще разучавам дали има подобрение по мотора .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Авг 30, 2018 5:39 pm |
|
|
kronos
|
Хайде честито, чудесен избор Един съвет - не я юркай, че няма да усетиш как от 4 стига до 8000 об/мин
|
1
|
|
Чет Авг 30, 2018 5:51 pm |
|
|
ico_tech
|
Честито и дано и се радваш дълго. PS. 8000 об не знам как ще направи без доработка
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 8:19 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря ,имам само един дразнещ проблем , дава ми грешка с прахосмукачката може ли да се премахне софтуерно на ХТ или само на 2.0Х става?
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 9:11 am |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Мнения: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
peshaka11 написа: Благодаря ,имам само един дразнещ проблем , дава ми грешка с прахосмукачката може ли да се премахне софтуерно на ХТ или само на 2.0Х става? Може, слагат се едни тапи на клапаните за EGR-a и се изключва от компа. при мен е махната. Честито и безаварийни километри. Кефа е голям, когато я караш. Като се наложи да ходиш до сервиза не чак толкова, ама то безплатен обяд няма
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 7:02 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Благодаря , тя не е излизала още от сервиза ,обслужване и смяна на хобота (стария беше перфектен),ревизия на спирачките, и сега ревизия и подмяна на цялото задно окачване ,че предния собственик е прескочил някой бордюр странично със задницата и горе долу заплатата отиде
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 5:17 am |
|
|
Vmax
|
Щом си още в бокса нека ти диагностицират ламбдата дали работи и дебитомера. Виж раздел тунинг за този двг и модел.
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:43 am |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
На диагностика дава 2 грешки , и двете свързани с secondary air pump , сондата изглежда нова сменена съвсем скоро и по сервизна книжка са писали ,че е подменена преди 17 000км , сега чета тунинг раздела за модела за да се пообразовам , неприятното е че отдолу всичко е в ръжда (купето е добре ,но останалото) и всички болтове се късат , трябва нагряване рязане.
п.п. нормално ли е след подмяна на оригиналните самобивелиращи с каяба 334344 и 334345 и съответно пружини към тях RA6028 задницата леко да се "вирне" със старите не беше увиснала ,но бяха криви от удъра ?
|
Последна промяна peshaka11 на Съб Сеп 01, 2018 8:17 am, променена общо 1 път
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:06 am |
|
|
Vmax
|
винаги се вирва с нови, защото колкото и да си били добре старите, са били уморени и с по-малък клиренс.
|
1
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:12 am |
|
|
vizor
|
ico_tech написа: Честито и дано и се радваш дълго. PS. 8000 об не знам как ще направи без доработка Аз знам. Също знам и 12 как ще стигне като от 4-та му вкараш 1-ва
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 10:51 am |
|
|
ico_tech
|
Е на колко й е fuel cut- a сток? При мен повече от 6500 не става.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 2:18 pm |
|
|
vizor
|
Fuel cut, ignition cut... нямат значение като върнеш от 4-та 1-ва
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 3:57 pm |
|
|
ico_tech
|
т.е. от D на 1 при висока скорост ?!? При ръчна кутия знам за тази опция, при автомата поне аз не мога да го постигна.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:11 pm |
|
|
vizor
|
Тази е ръчка
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:31 pm |
|
|
ico_tech
|
Да, може би не стана ясно, но закачката беше към колегата kronos, според който с "юркане" се вдига 8000 rpm. Доколкото аз знам, нито ръчката, нито автомата в режим WOT могат да стигнат 8000 rpm, без да се бута ЕКУ-то.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 7:51 pm |
|
|
kronos
|
ico_tech написа: Да, може би не стана ясно, но закачката беше към колегата kronos, според който с "юркане" се вдига 8000 rpm. Доколкото аз знам, нито ръчката, нито автомата в режим WOT могат да стигнат 8000 rpm, без да се бута ЕКУ-то. Автоматът е ясно, че няма как да ги стигне 8000 об/мин, но тази е ръчка, а и като гледам надписът STI, означава, че доста е пипано по нея.
|
|
|
Съб Сеп 01, 2018 8:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Здравейте , отново колата вече движи и изникнаха 2 проблема(въпроса) : 1. Записах си на двуслойно DVD навигацията от темата във форума , махнах старата ,която беше вътре Германия/Швейцария 2005-2006 и я сложих и резултата е долу на снимката 2. Обърнах всичко но не намерих ключа за джантите , къде му е оригиналното място ? Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 11:23 am |
|
|
ico_tech
|
Ключа за джантите е обикновено в сиво пликче заедно с отвертка, клещи и ключета - Субару кит. За различните модели може да е на различно място: ниша в страниците на багажника, в стиропорен панел разположен в резервната гума, или в панел разположен в пода на багажното зад седалките на 2 ред. Най-често просто липсва, поради недобро стопанисване при предаване на собствеността.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 12:45 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Мнения: 350 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Така и предполагах , ще си потърся оригиналния кит , благодаря . Остана само проблем 1, ще пробвам довечера с друг диск да запиша на по-ниска скорост .
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 1:13 pm |
|
|
ico_tech
|
Този кит не е нещо особено и не си заслужава да се напрягаш за него. Взимаш си един дълъг камък 19 (задължително шестограм) и върток на 1/2''и си готов. При по старите модели SOHC ключа за гумите маха и свещите, но на теб едва ли ще ти се наложи
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Сеп 06, 2018 1:19 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: gaiman и 31 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|