|
Страница 1 от 1
|
|
Самонивелиращи VS Обикновени амортисьори Forester III 2008+
Автор |
Съобщение |
JohnyLev
Регистриран на: Вто Сеп 04, 2018 2:42 pm Постове: 4
Автомобил: Subaru Forester III
Рейтинг: 0
|
|
Вто Сеп 04, 2018 2:51 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Постове: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
при мен на Аубека се увеличи стабилността .. съществено
_________________ Subaru Forester 2.5XT '05 Subaru Forester 2.0 '06 - продаден Subaru Outback 2.5 '09 Honda CBF 1000 '06 - продава се Triumph Tiger 800 XCX '19
|
|
|
Сря Сеп 05, 2018 5:12 pm |
|
|
fixallot
Регистриран на: Пет Фев 06, 2015 8:08 pm Постове: 632 Местоположение: Бургас
Автомобил: Forester 2.5XT '06AT;Outback B13 H6
Телефон: O8985O54I4
Рейтинг: 346
|
При мен с предишния Форестър 2006 SG, определено возията стана по-добра. Той така или иначе си друса форко, така че не е кой знае какво. Немога да направя разлика със самонивелиращите се, че те явно си бяха заминали още от както съм го взел или поне тръгнали, но със сигурност 2на разлика в стабилност и комфорт няма. Аз минах на Pedders комплект предни и задни, като задните са Heavy Duty. Ако решиш да минаваш от самонивелиращи на обикновенни (Kayaba или нещо друго) само гледай да вземеш правилните пружини. В сми задължително сменяш и пружините и то с по твърди от обикновенните. Ако смениш само амовете и оставиш старите пружини, колата ще клекне отново и кел файда.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
|
|
|
Сря Сеп 05, 2018 5:18 pm |
|
|
lubo9
Регистриран на: Вто Май 14, 2019 12:07 pm Постове: 2
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
|
Здравейте, и аз имам проблем със задните амортисьори. Решил съм да си взема Kayaba амортисьори, но се интересувам кои са правилните пружини?
|
|
|
Пон Авг 19, 2019 3:12 pm |
|
|
mihal0404
Регистриран на: Пон Сеп 23, 2019 6:46 pm Постове: 3
Автомобил: Subaru Forester
Телефон: 0887725835
Рейтинг: 0
|
Колеги здравейте: Карам Forester 2008 и на мен ми истърва заден амортисьор. Искам да попитам каква е алтернативната да ги сменя с обикновенни? Бихте ли ми помогнали да ми кажете, марка модел или някакъв номер който отговаря за да си поръчам. Благодаря ви предварително.
|
|
|
Пон Сеп 23, 2019 7:01 pm |
|
|
ico_tech
|
Във вашият случай е най-добре да се обърнете към някой от търговците на части. По номер на шаси ще получите цялата информация.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Сеп 24, 2019 7:54 am |
|
|
Alxx
|
Jordanbuggy рециклира такива амове за SG, можеш да го попиташ за SH дали би пробвал. Аз карам с негови от ноември миналата година и не са мръднали.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Сеп 24, 2019 6:47 pm |
|
|
nikentce
|
Айде и аз влизам в чуденката какво да правя с амовете. Отзад и двата нивомата са "умрели" : Прикачени файлове: Suspension test.jpg Интересно - наскоро я товарих с близо 300 кила в багажника и мерих с ролетката на равно, колата клекна с 6 см., но след около 5 км каране се беше върнала на по-малко от 1 см. разлика, т.е. напомпва си и амовете не са омаслени, но явно няма респонс . Почти откакто съм я взел бях сигурен, че не му е наред нещо на това окачване, че не се държеше логично, но напоследък много започна да се залюшква купето, та най-после се накумих да отида на тресачка. На първо четене опциите са три: 1) Опит за рециклаж 2) Нови нивомати - цифрата е покъртителна 3) Да минавам на обикновени газови - Pedders или Kayaba. Тук определено по-скоро бих търсил решение за по-добра стабилност, отколкото комфорт. Всъщност най-голямото ми чудене е как се държи(по отношение на стабилност и комфорт) нов нивомат спрямо хубав нов газов амортисьор. Има ли нивоматът друго предимство, освен възстановяването на клекнала от натоварване задница?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 9:28 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Айде и аз влизам в чуденката какво да правя с амовете. Отзад и двата нивомата са "умрели" : Интересно - наскоро я товарих с близо 300 кила в багажника и мерих с ролетката на равно, колата клекна с 6 см., но след около 5 км каране се беше върнала на по-малко от 1 см. разлика, т.е. напомпва си и амовете не са омаслени, но явно няма респонс . Почти откакто съм я взел бях сигурен, че не му е наред нещо на това окачване, че не се държеше логично, но напоследък много започна да се залюшква купето, та най-после се накумих да отида на тресачка. На първо четене опциите са три: 1) Опит за рециклаж 2) Нови нивомати - цифрата е покъртителна 3) Да минавам на обикновени газови - Pedders или Kayaba. Тук определено по-скоро бих търсил решение за по-добра стабилност, отколкото комфорт. Всъщност най-голямото ми чудене е как се държи(по отношение на стабилност и комфорт) нов нивомат спрямо хубав нов газов амортисьор. Има ли нивоматът друго предимство, освен възстановяването на клекнала от натоварване задница? И аз скоро съм решил да сменям 4-те амортисьора заедно със задните пружини, но съм решил, че ще са Каяба, както писах в съседната тема. Оказа се, че и Каябите имат няколко модела, като Алекс препоръчва Ultra SR. Лошото е, че трудно се намират принципно задни амортисьори Каяба Excel G, та какво остава за Ultra SR. Обаче самонивелиращи се аз лично съм ги изключил тотално заради меките пружини. Колата уж вози по-меко, но се клати доста неприятно.
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 1:27 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Постове: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Аз смених само задни с нови Каяба и нови пружини. Взех ги от Марин (Мимо 13) 1. Странното е че задницата стана с около 4-5 см по-ниска и се наложи да слагам 4 см подложки за да се изравни. 2. Във возията не виждам разлика 3. Като стабилност, имам чувството че с нивомата беше една идея по-стабилна в завои. Не посмях да поръчам тези: https://www.aliexpress.com/item/32961708011.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.56702e0eUzPr50 , а след това трябваше да търся и нови пружини за тях.
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 1:40 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ........ Колата уж вози по-меко, но се клати доста неприятно. Точно това много ме дразни и мен, и доколкото четох и по-стари теми във форума - от моето купе има оплаквания от чисто нови, че са така. Чак почвам да се чудя дали наистина имам проблем, защото колеги пишат, че от чисто нови почти( на 30 000 км. ) са ги качвали на тресачка и им дава такива показатели и си клатят по същия начин, та са се оплаквали в СМТ. Каквото и да е - факт е, че респонс няма Писах и аз на Алекс като търси за теб да хвърли един поглед и за моето купе. Блазни ме и Pedders Heavy Duty, ама и то няма да е много лесно за намиране, и пак от чужбина трябва да се търси.
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 1:56 pm |
|
|
nikentce
|
slavckc написа: Аз смених само задни с нови Каяба и нови пружини. Взех ги от Марин (Мимо 13) 1. Странното е че задницата стана с около 4-5 см по-ниска и се наложи да слагам 4 см подложки за да се изравни.
Това не би трябвало да е нормално, 4-5 см. е много голяма разлика. Щях да питам дали е сигурно, че са правилните за купето, но Mimo13 едва ли е сбъркал като е гледал по каталожни данни. Аз по-скоро очаквам като сложа стандартни амове с подсилени пружини задницата да се вирне нагоре, а не да клекне надолу.
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 2:00 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ........ Колата уж вози по-меко, но се клати доста неприятно. Точно това много ме дразни и мен, и доколкото четох и по-стари теми във форума - от моето купе има оплаквания от чисто нови, че са така. Чак почвам да се чудя дали наистина имам проблем, защото колеги пишат, че от чисто нови почти( на 30 000 км. ) са ги качвали на тресачка и им дава такива показатели и си клатят по същия начин, та са се оплаквали в СМТ. Каквото и да е - факт е, че респонс няма Писах и аз на Алекс като търси за теб да хвърли един поглед и за моето купе. Блазни ме и Pedders Heavy Duty, ама и то няма да е много лесно за намиране, и пак от чужбина трябва да се търси. Педерси уж се намирали, но много хора се оплакват, че се разтропват бързо. И понеже искам да сменя и предните, там не знам да има Педерси, за това ще заложа на Каяби. Знам, че пружините са доста важни и е хубаво и те да са Каяби. Но все още събирам мнения, защото имам 2-3 седмици докато я вкарам в санаториума (не казвам бокса, защото това са разкрасителни процедури, не належащи ремонти)
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 2:01 pm |
|
|
peshaka11
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 5:32 pm Постове: 351 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG9 2.5XT MT 2005
Телефон: 00000000
Рейтинг: 344
|
Моето 2,5хт и на още 2ма приятели 2,5 хт-тата съм оборудвал с excel - g каяба + усилените задни пружини и недеволни няма . п.п. амповете и 3те комплекта бяха made in japan само пружините бяха made in India май .
|
|
|
Вто Юни 16, 2020 2:23 pm |
|
|
Petar P
Регистриран на: Сря Юни 01, 2022 8:05 am Постове: 1
Автомобил: Subaru Forester SJ
Телефон: 0877001664
Рейтинг: 0
|
Здравейте.На моя Форестър единия нивомат беше блокирал и смених и двата задни със обикновенни газови на Билщайн.Оставих обаче старите пружини и задницата клекна с 2 см.Към кого мога да се обърна за избор на правилните пружини за тези амортисьори? Благодаря предварително.
|
|
|
Сря Юни 01, 2022 8:08 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта |
|