Автор |
Съобщение |
homieee
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги!Преди няколко дни баща ми си взе форестър 2006, но при покупката не е забелязъл, че при подаване на контакт не святка чек енджин лампата (ако трябва да си призная и аз не забелязах докато не пробвах автопилота). Закачихме го на диагностика и се оказа, че има ламбдасонда за смяна.Мисълта ми е, че нали в този случей чек енджин трябва да свети постоянно.Свалих таблото да видя дали не са го закрили по някакъв начин за да не се вижда, светнах под самия циферблат с фенерче и чека си прозираше и Cruise set също прозираше.Страх ме е да сваля стрелките и да видя какво става под циферблата.Има ли вариант някакъв да се изключат тези светлини без да се сваля километража? До колкото забелязах там е с диоди, отзад на самото табло няма следи от разпояване.Също да попитам лесно ли се свалят стрелките на километража?
|
|
|
Вто Сеп 25, 2018 12:42 pm |
|
|
Alxx
|
Не пипай километража, че боли. Вероятно са клъцнали линията директно от еку-то. По повод грешката - коя излиза на диагностиката, че много малко грешки категорично казват сонда за смяна? Сонда може да светне по множко причини.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Сеп 25, 2018 1:01 pm |
|
|
homieee
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
|
Alxx написа: Не пипай километража, че боли. Вероятно са клъцнали линията директно от еку-то. По повод грешката - коя излиза на диагностиката, че много малко грешки категорично казват сонда за смяна? Сонда може да светне по множко причини. Не знам дали съм разбрал правилно , но човека който я закачи ми каза за нагревателната част на сондата преди катализатора. Пробва да изтрие грешката, но не се триеше и за това ми потвърди че направо е за смяна.
|
|
|
Вто Сеп 25, 2018 1:46 pm |
|
|
valqk
|
Виж дали не са сложили изгорели лампи - редовен номер. Ако случайно забележиш - не знам, вчера светеха
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Сеп 25, 2018 2:13 pm |
|
|
ico_tech
|
Всичко е субективно. Имах познат с Форестър, купен от автосалон без диагностики. Един ден влизам и гледам - няма лампа бе. А човека си го кара 1 година и доволен даже. Вика - е, верно, повечко гори (18/100), ма ми казаха, че при Субару е така. Нали вика пали, не е като старото Рено .
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Сеп 25, 2018 5:54 pm |
|
|
Alxx
|
homieee написа: ...нагревателната част на сондата преди катализатора. Пробва да изтрие грешката, но не се триеше и за това ми потвърди че направо е за смяна. Съгласен, тази е от категоричните грешки. Взимай оригинална, със заместителите само проблеми. P.S. Проверили сте бушона, предполагам?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Сеп 26, 2018 6:09 am |
|
|
homieee
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
|
Не съм проверявал никакъв бушон?
|
|
|
Сря Сеп 26, 2018 10:06 am |
|
|
voneg
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm Мнения: 197 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
|
Най-вероятно не е бушона. От 3-те Форестъра, които съм купувал(нов внос), на двата беше извадена лампата, като и двата проблема бяха с ламбда сонда. Не знам за модел 2006-та, но за 1-ва и 2-ра генерация на Форестър директно махат лампите, без да си правят труда да слагат изгоряла.Процедурата е елементарна - развиват се 2 винта и малкото табло с чсовниците излиза. Отнема 2-3 минути.
|
|
|
Пет Сеп 28, 2018 5:15 am |
|
|
OFFROADER
|
homieee написа: ...........Страх ме е да сваля стрелките и да видя какво става под циферблата.Има ли вариант някакъв да се изключат тези светлини без да се сваля километража? До колкото забелязах там е с диоди, отзад на самото табло няма следи от разпояване.Също да попитам лесно ли се свалят стрелките на километража? Когато купих моят Форестър от подписа положението с чек лампата беше същото. Бяха бъркали с някакво шило или ножче и бяха натрошили светодиода. Смених светодиода с нов без да свалям циферблата, но е доста играчка и трябва да се внимава. Помня, че надигах леко отстрани циферблата и с една пинсета пъхнах и наместих светодиода. Не знам кое е по-лесно, да се занимаваш да сваляш табло и да го човъркаш или просто да смениш сондата(при мен затова е светел чека), това се отнася за джамбазите.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Пет Сеп 28, 2018 11:00 am |
|
|