Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:19 pm



Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Изключване на Hill Holder - как? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги здравейте,

Колата ми е Форестър 2.0 (2003) с ръчна кутия.

Усещам, че след смяна на съединител колата ми не върви както трябва, като че ли нещо й пречи.
Имах преход почти 3000 км тези дни и повече от 170 колата не можеше да вдига (по скоростни отсечки без лимит на скоростта),
а преди съм вдигал и повече.
В края на прехода на дневна светлина ми направи впечатление, че предно и задно ляво колело са много изцапани с феродо от накладките.
Направих и друг тест - от тази страна леко нагряват спирачните апарати и джантите дори след малко раздвижване 10тина км.

Въпросът ми е какво не си е свършил работата майстора (от бял сервиз е), но колата я взе баща ми от сервиза и лично на него не му прави впечатление дали колата върви нормално. За мен колата е доста по-бавна. Ръчната спирачка стана малко по леко да се вдига самата ръчка. Нямам представа какво е правил този човек, но да почва да ми ръмжи мотора на 3та с 35км/ч и да иска 2ра или на 5та с 50-60 да иска 4та не е нормално. Това поне съм го пробвал хиляди пъти. Колата сега върви като че ли нещо я задържа. На 1ва като пусна рязко съединителя муцуната едва ли не забива а преди се стрелкаше. На полусъединител държа да вдигна 20-25км/ч включвам 2ра и пак забива.

Поразчетох, че е възможно хилхолдера да прави бела, на мен ми направи впечатление че на баири преди леко да отпусна съединителя и с подаване на газ колата тръгваше сега трябва да отпусна повече съединителя за да тръгне. Това според мен са елементарни неща като проверка за изправност по автомобила (за хора които наистина разбират). Баща ми сподели и за друг човек който си е тръгнал от сервиза със същия форестър като моя и насред магистралата колата му буквално спряла и въпросният майстор го е посъветвал да си изключи хил холдера.

Доколкото ми е известно майстора е сменял и задните барабани, защото по негово мнение са били много зле, затова му вярвам, но нямам идея какво не работи добре в момента с тези спирачки, защото и волана ми тресе ужасно като спирам при скорости над 100км/ч. Мисля че е редно при една такава манипулация въпросния майстор да се качи на колата и да я провери какво е направил. Аз не разполагах с никакво време да оставям колата отново в сервиза, защото всичко е със записване и чакане и т.н Възможно е да съм се предоверил, за урок ще ми е.

Колата за целия преход се справи отлично, само където е по бавничка и при скорост над 120 почва леко да тресе безпричинно. На стенд за реглаж преди да тръгна я замериха стойностите бяха отлични, но не съм я карал с висока скорост за да установя другите проблеми.
Не съм особено доволен и от новите гуми Тойо Проксис ЦХ2 СУВ 205 70 15, прекалено твърди се оказаха, нищо че са с лятна симетрична шарка - ако някой реши да си взима такива гуми да знае какво да очаква - АТ гуми.

Поздрави на групата!
:beer:

Нед Сеп 23, 2018 10:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колега,

Хил холдера може да се регулира много лесно с двойка гаечни ключове включително и до степен на изключване. Би трябвало механизма да се намира пред шофьора под казанчето на водата за чистачките и двигателя. Съвета ми би бил:

- опитайте се да отрегулирате хил холдъра - лесно е и може да е много полезен когато работи както трябва
- проблемите които описваш може да са от спирачни апарати - прегледайте ги и ако е нужно направете профилактика

Успех :beer:

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...
 13

Нед Сеп 23, 2018 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега може ли да ми обясниш кое точно се развива, че съвсем съм объркан а и достъпът до това жило е силно ограничен!
Оградил съм самото жило със зелени линии - имаше много мръсотия върху жилото, почистих го и се видя, че е бяло. Върхът на жилото е с метална глава оръбена, пробвах да я завъртя - жилото се върти заедно с нея.
Пробвах да раздвижа пружинката (оградена с лилаво) - всичко си върви нормално, няма задържане.
Евентуално черното маркуче най-вдясно на снимката също има гайка - от там ли трябва да развивам (оградена с червено) или другата (оградена с розово цвят)? Тази която съм оградил със светлозелен цвят буквално няма мърдане.
Или самата метална глава е съставена от гайка и болт (в зелен кръг) и за там става въпрос да се развива с 2 ключа...

Досега такъв проблем не съм имал с хилхолдера. Колата ми беше на ремонт в Пловдив в бял сервиз и ми се струва, че нещо са пренатегнали. Майстора ми потвърди, че предно ляво от страната на шофьора и някое от задните колела ако задържат едновременно е холдера, обясни долу горе какво да развия, ама аз да питам тук за всеки случай, че да не направя по голяма беля...

Благодаря предварително!
:beer:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Сеп 28, 2018 9:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прегледай другата страна на жилото, трябва да е закрепено на вилката на съединителя. Има гайка и контрагайка, с които се регулира дължината. Трябва да се свалят някои неща за достъп, но после вече е лесно.
След смяна на съединител често се получава този ефект. Хилхолдера се регулира доста пипкаво и понякога остава извън фокуса на ремонта :) .
За да спира колата по време на движение трябва да е много далеч от настройката. Той трябва да изключи в положение малко преди зацепване на амбриажа. Да не говорим, че на равно изобщо не би трябвало да работи (само при наклон >3º). Малко е мистерия.
Отивай в сервиза - рекламациите не са със записване ;)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Сеп 28, 2018 10:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 05, 2011 2:37 pm
Мнения: 87
Местоположение: София
Автомобил: Форестер SG, 5MT, 125HP
Телефон: 0887969876
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
На мен няколко пъти хил холдера ми блокира и го изключих директно, като отвъртях гайката оградена в зелено и оставих жилото да си виси свободно ;)
 14

Пет Сеп 28, 2018 10:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами хубаво ама съм на 2500 км от сервиза и да - сменяли са ми съединителя, бащата я карал, какво я карал не знамо но се спуках да се ядосвам може ли да не усети, че колата задържа и не върви :facepalm: :lipseal: Нямах никакво време да реагирам, трябваше да пътувам...

Масторът в Пловдив какво е пробвал колата като я е направил освен да е станало аз като съм я взел вече не знам и на кой да се сърдя...
На баири включвам 4та, че не ще да върви...
Опитах по всякакъв начин да ги разделя тия двете гайки ама не става, нямам достъп до там и кабелите на газта допълнително пречат да разтворя клещи и тази черната тръбичка с гайката също пречи.

Издрах си ръцете и нищо не направих - освен да резна жилото с ножовка, но не виждам как от това ще се оправи.
Самото жило не е под напрежение?!

Пет Сеп 28, 2018 10:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колега,

С клещи работата няма да стане както си установил, нужни са 2 гаечни ключа или ключ и гедоре с лула за външната гайка. С единия ключ се държи контра, а с другия се развива. Неудобно е, но не е невъзможно, ако трябва откачи временно каквото е нужно. Колегите по-горе са прави, но понеже си в затруднение да помогнем още малко - от форумоводителя - viewtopic.php?f=1&t=15245 - отиваме в сервизните ръководства и от там в секцията за Forester 2003 - https://www.jdmfsm.info/Auto/Japan/Suba ... l%20EU.pdf
В този файл на страница 2085 има инструкции за демонтаж, монтаж и настройка на хил холдера. Аз съм правил настройка в подземен паркинг с развиване на гайката за реглаж до изключване под наклон и после постепенно затягане докато започне да лови само под наклон.

Отново да напомня, че проблема може да е от спирачен апарат а не от хил холдера - проверката там е задължителна. Ръководството има указания и за това и не е особено трудно ако се наложи сам да се справи човек.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...
 12

Пет Сеп 28, 2018 11:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добро утро колеги, колата си върви, но се усеща, че има проблем. Предполагам в момента е назначителен, щом съм минал това разстояние без последствия. Значи една от друга трябва да се разделят самите части на главата и тя е съставена от 2 гайки?! А в каква посока се развиват?
Крайната гайка е предполагам номер 7, защото голямата е номер 14, оборудвах се вече с подходящи гаечни ключове от ванадиева сплав.
Прикачвам снимка, за да е полезно и на други които четат форума, не всички сме родени механици, колкото и голяма страст да има човек към колите няма как да знае всичко. Ако съм разбрал правилно - външната гайка (погледнато под ъгъл на снимката) се държи контра или да се вдига нагоре, а голямата вътрешна гайка трябва да се развива в посока надолу... или обратно. :-?
Много благодаря за оказаната помощ с ръководството.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Сеп 29, 2018 6:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Обратнота..:задържаш голямата гайка с ключа и натискаш надолу/обратно на часовниковата стрелка/малката гайка.
Като отвиеш малката в същата посока се отвива и голямата..
Малката трябва да е номер 10 щом голямата е 14. Ако голямата е 17 то малката ще е 12.

Съб Сеп 29, 2018 7:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги сега се видях с един познат и агента хвърли един поглед на жилото. Видя го, че е хлабаво и ми каза, че не е възможно от там да задържа и да не се занимавам да го развалям. Вчера като я карах колата нямаше парещи джанти, освен моята шофьорската, която беше леко топла, нищо страшно. Вдигнахме шофьорската гума (предна лява на крик и съвсем леко пробвахме да я раздвижим гумата - няма проблем в рамките на няколко сантиметра. Почвам да се чудя откъде запира колата... Поведение във вървежа няма, а аз много добре си зная как беше тази кола. В момента е като спъната.
](*,)

Съб Сеп 29, 2018 9:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет,

Може да направите малко диагностика:

- Хил холдер: работи ли когато трябва (под наклон с вдигнат нос на колата и натиснат само съединител)? Включва ли се когато не трябва (на равно, при отпускане на съединителя и подаване на газ да се усеща задържане)? Ако хил холдера не работи в първия случай проблема не е от него, иначе го включваме като потенциална причина. Дори жилото да не е натегнато при отпуснат съединител може да е ОК при натиснат - проверете и това.

- Спирачни апарати: това с коя джанта колко е топла и дали е подвижна е добро начало, но не е достатъчно. Имай в предвид, че хил холдера използва предна лява и задна дясна гума когато се задейства (ако бъркам колегите ще ме коригират). За апаратите - това, което описваш с тресенето при висока скорост може да се получи от предни спирачни апарати с частично подвижни водачи които водят до несиметрична захапка на накладките върху спирачния диск. Подобен ефект може да се получи и от полу-подвижно или заклинило бутално цилиндърче в апаратите. Със задните не съм, се борил сам и там детайли не мога да дам, но ми се е случвало да имам тракания и шумове от задържаща накладка, които обаче са много ясни още като потеглиш с ниска скорост. За предните апарати се продават ремонтни комплекти с маншони, уплътнения и натягащи скоби, както и комплекти водачи, които не са скъпи. Ако цилиндърчетата имат нужда от почистване на страничните стени - може да се направи със шкурка, но със зърнистост над 800-1000, за предпочитане е ако можеш след това да полираш с 1500-2000 и повече или полираща паста. За профилактиката на спирачните апарати ще трябва да свалите апарата от колата, което ще доведе до нужда от източване и пълнене на спирачната течност, както и обезвъздушаване. Водачите могат да се сменят без откачане на маркуча със спирачна течност от апарата. За гресиране - високотемпературна грес.

Пак да отбележим - в обoрудван сервиз или поне гараж ще е много по-лесно да се правят манипулации, но и в полеви условия е възможно ако има воля ;)

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Нед Сеп 30, 2018 6:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря много за отделеното време да пишеш обяснения, но мисля, че сме на грешен път. Холдера работи добре, вероятно не е в него причината. Тракания или шумове от накладки не се чуват, но утре ще проверя за всеки случай ще извикам някого да върви до колата. Работата е там, че в момента се боря с полтъргайст. Нищо не ми свети на таблото освен лампичката за airbag - един път си играх да свързвам кабелите под седалката и се оправи. След първото возене на пътници зад мен пак светна и не съм се занимавал. Ако често паля и гася колата няколко пъти (предимно по задръстванията) се оправя от самосебе си. Прави ми впечатление обаче, че преди да ида на сервиза в Пловдив - давам на контакт и всички лампички светват, след няколко секунди изгасваха и тогава палех. Сега давам на контакт и всичко живо свети нищо не гасне чак като запаля тогава изгасва.

Майстора е чистил дроселова клапа та си мисля нещо като е пипал там да е развалил настройките на клапата - тя обучава ли се или...?
Или датчик на разпределителен вал да има проблем, или ламбда сонда, или задръстен/и катализатори (не ги знам колко броя са).
Предната сонда я сменяхме още като купих колата, даже имах и тема относно смяната писана тук в този форум. Евентуално задната да прави беля...
Нищо не ми свети на таблото, пак да си пиша.

За тресенето при скорост над 120 км подозирам карета на кардан и тампони преден / заден мост, най-вероятно са сдали багажа, защото се усещат съвсем леки удари вече и при подаване и при отпускане на педала на газта.
Двигателя в момента не се чува, буквално спи като е на неутрална позиция лоста. Единствено ме дразни където лоста съвсем леко е почнал да вибрира, но засега е това положението.

Ако някой се сети нещо друго което да ми е от полза...ще бъда благодарен.
:beer:

Нед Сеп 30, 2018 11:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Добро утро колеги, пропуснах и нещо друго - разхода на газ ми е подозрително нисък.
За 240 км изминати допълних 24 литра газ, което принципно е нормално, ако го нямаше факта, че бяхме 4 човека в колата и висяхме в задръстване час и половина на магистралата заради катастрофа. Газ съединител спирачка за час и половина. И в тези условия - 10 на 100.
Другата ми кола стар мерцедес също почна да гори подозрително малко преди време и да не върви преди изцяло да почне да върви по-слабо също и никой не се наема да каже къде е проблемът. На диагностика всичко е точно. Та има нещо сходно в тези ситуации и ако някой има идея - да казва. :-?
При мерцедесите някои дросели се самообучават, не знам как стои въпросът с форестъра.

Пон Окт 01, 2018 8:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Сеп 17, 2016 2:29 pm
Мнения: 50
Местоположение: Русе
Автомобил: Форестър 2.0Х 158 h.p.
Рейтинг: 86
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Обучава се лесно , правил съм го по ето това обяснение , но вече не си спомням от къде съм си го копирал :

На кратко.. разкачаш акумулатора на студена кола, натискаш няколко пъти педала на спирачката за да мое да изпразни всичките остатъчни токове отвсякъде или закачаш learning view/free ssm с един KKL кабел да махнеш memory 2 (clear memory 2) спираш ВСИЧКИТЕ консуматори на ток като фарове, крушки вътре в колата, духалки и така нататъка още ПРЕДИ да запалиш. След това даваш на контакт и чакаш 5-10 секунди(за да може празноходовото или ел дросела да застанат в изходна позиция. връщаш контакта и пак чакаш 10 секунди. Даваш на контакт, чакаш 10 секунди и палиш. БЕЗ ДА НАТИСКАШ НИКАКЪВ консуматор като спирачката, ел джам или крушка вътре в колата я оставяш да работи НЕ по-малко от 10 минути (не 9 минути и 40 секудни, а 10 и отгоре. Сложи ги 11). Обикновено загрява до над 80 градуса ако всичко е наред с колата. Времето е важно в случая не толкова температурата. След като минат 10 минути (засичай по часовник препоръчвам!!) върни контакта един път назад и изчакай 5-10 секунди. След това го върни на цяло. Даваш пак и чакаш 10 секунди (за да е сигурна изходната позиция на празния ход, палиш и тръгваш. Сега идва времето да направим knock happy колата. Карай по възможност на отворен път, на който можеш да караш колата близо до бууст (ако е турбо), но не В бууст. Демек сравнително висока скорост, на която колата няма да се мъчи. Покарай няколко минути така. По този начин ще вдигнеш IAM (ignition advance multiplier) на 1 (за 32 битови и на 16 за 16 битовите компове) и ще си върне още няколко безплатни коня. Натам вече прави каквото искаш :) Знам, че ти се струва сложно и звучи дълго и НЕнормално, но това е процедурата, която трябва да направиш. В случая замисъла на липса на консуматори е, че всеки един от тях ще ти вдигне оборотите излишно нагоре ако са пуснати по време на learning процедурата. И когато са изключени ще ти ги свали ненормално надолу без значение, че по таблици гони определени обороти. Просто няма да знае изходната позиция на празния ход/дросела за да може да ги нагласи правилно спрямо duty cycle или стъпките на това, което ги регулира. Вервай има изключително много мисъл в тази процедура и не са никакви бабини деветини. Това е като цяло. Пробвай и ще видиш за какво иде реч :) Ще си доволен от резултата след това.

Пон Окт 01, 2018 10:42 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A6%D0%95%D0%94%D0%A3%D0%A0%D0%90+%D0%97%D0%90+%D0%9F%D0%9E+%D0%94%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90+%D0%A0%D0%90%D0%91%D0%9E%D0%A2%D0%90
Всъщност колегата gaiman в по-горният пост пише за това.

Пон Окт 01, 2018 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги това с магиите по изключване на акумулатор и т.н са несериозни неща за мен, може да има нещо минимално откъм подобрение, но аз гледам механичната страна на нещата.
Включвам първа няма никаква тяга ако тръгна рязко да отпусна съединителя колата забива муцуна, затова държа полусъединител сменям втора, пускам съединителя колата върви едва едва, натискам газта до долу - колата почва да се замисля и тръгва придърпвайки няколко пъти леко, включвам трета мотора ръмжи на 30-40км/ч иска 2ра или полусъединител - това е АБСУРДНО за мен.
Нещо задържа колата и нямам идея какво е то. Топлината на джантите вече не е същата както когато писах темата, даже бих казал че вече почти нищо им няма и нищо не загрява. Но колата не ще да върви както преди смяната на съединителя и всички други манипулации. #-o #-o #-o :facepalm: :facepalm: :facepalm: :lipseal: :lipseal: :lipseal:

Вто Окт 02, 2018 11:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,

аз бих тръгнал от последните неща, които са правени по Фори, когато той е "вървял" нормално.

Казвате, че е сменян съединител, значи да се провери дали е сменен като хората и дали няма някакъв пропуск.
По същия начин и за другите неща.

Успех

Сря Окт 03, 2018 3:56 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 12, 2015 4:51 am
Мнения: 351
Рейтинг: 151
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега не съм в страната, а колата ще я прибирам чак март месец.
Благодаря все пак на всички които се включиха в темата.
Предполагам проблемът е свързан с нещо по съединителя и положението не е както трябва.
Аз не съм бил при колата в момента на смяната, нямам идея баща ми как не е усетил очевидната липса на нормален вървеж.
Колата беше за реглаж на клапани и разни уплътнения по скоростна кутия и мотор аз не правя компромис с поддръжката.
Майсторът е казал на баща ми, че съединителят е за смяна, при положение, че е сменен преди 60 х.км.
В момента колата запъва и не върви свободно както преди, така че разговор с въпросния майстор така или иначе ще проведа като се прибера следващата седмица. Възможно е нещо малко да не е обърнал внимание, нямам проблем с разхода на гориво, но прекалено много газ подавам за да върви тази кола и пак усещам, че нещо не е наред.

Поздрави на групата!

Сря Окт 03, 2018 10:35 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като установиш проблема,пиши за какво е ставало въпрос.Но от белият сервиз където е сменян съединителят е наи добре да се чуете за да ти дадат някои насоки.

Сря Окт 03, 2018 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 04, 2016 5:45 am
Мнения: 12
Местоположение: Благоевград
Автомобил: Legacy 2012, 2,5 XV 2012, 1,6 MT
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте, да споделя и аз опита си с Hill Holder-а:
Преди 9-10 месеца Форестъра (SG 2007, 158 кс), от време на време започна да върви като спънат кон. И преди имаше подобни симптоми, но мислех, че е от съединителя (жена ми почти никога не можеше да потегли без колата да изгасне). Смених го с Exidy, раздвижихме Hill Holder-a и всичко беше наред 3-4 месеца.
След едно прибиране от Гърция проблема се появи със страшна сила. Предно дясно блокира, дискове загряват (промениха си цвета), накладки се топят........ (както го е описал колегата по- горе)
Отидох на майстор (едно приятелче, което е кадърно, но си обича AUDI Quatro!!!!????). Сменихме дисковете, накладките, маркучите, течността с Brembo. Спирачният апарат също го раздвижихме. Аз щастлив тръгнах за Балчик, но през Харманли, Ямбол и Шумен. Карайки на "Тракия" след тунела при Траянови врати (на спускането) колата започна да задържа. На равното преди Мc Donald' s започна да тресе зверски (описано е по- горе). Спешно в сервиз в Пазарджик- диагноза Hill Holder-а задържа. Почистване, реглаж, отново на път- колата лети.
След 2-3 седмици проблема се появи пак. Отново реглаж на Hill- Holdera (вече бях сигурен какво се случва). 1 месец колата лети и пак отново.
Писна ми и откачихме жилото, което колегата е показал (при SG има малка визуална разлика, но като цяло е подобна ситуацията), и което упражнява усилие върху спирачната помпа. Проблема изчезна, заедно с Hill Holder-а. Вярно, че ми беше неприятно за асистента (лесно се свиква с хубавите малки неща), но предпочетох да си карам с кеф колата.
След "ампутацията" пробега на газ се увеличи с 10- 12 % ( след протестите промениха съотношението пропан- бутан в наша полза, но едва ли разликата е толкова осезаема), а колата отново лети.
Възможна диагноза за проблема с Hill Holdera-а ОЧЕВИДНО ПРУЖИНАТА Е С ПРОМЕНЕНИ КАЧЕСТВА. В момента съм в процес на търсене на подобна пружина. Ако не намеря ще се поръчва оригинална (ако има кой да ми я достави, разбира се).
 28

Съб Дек 29, 2018 9:39 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор