Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Не свети чек енджин лампа 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!Преди няколко дни баща ми си взе форестър 2006, но при покупката не е забелязъл, че при подаване на контакт не святка чек енджин лампата (ако трябва да си призная и аз не забелязах докато не пробвах автопилота). Закачихме го на диагностика и се оказа, че има ламбдасонда за смяна.Мисълта ми е, че нали в този случей чек енджин трябва да свети постоянно.Свалих таблото да видя дали не са го закрили по някакъв начин за да не се вижда, светнах под самия циферблат с фенерче и чека си прозираше и Cruise set също прозираше.Страх ме е да сваля стрелките и да видя какво става под циферблата.Има ли вариант някакъв да се изключат тези светлини без да се сваля километража? До колкото забелязах там е с диоди, отзад на самото табло няма следи от разпояване.Също да попитам лесно ли се свалят стрелките на километража?

Вто Сеп 25, 2018 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не пипай километража, че боли. Вероятно са клъцнали линията директно от еку-то. По повод грешката - коя излиза на диагностиката, че много малко грешки категорично казват сонда за смяна? Сонда може да светне по множко причини.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Сеп 25, 2018 1:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Не пипай километража, че боли. Вероятно са клъцнали линията директно от еку-то. По повод грешката - коя излиза на диагностиката, че много малко грешки категорично казват сонда за смяна? Сонда може да светне по множко причини.


Не знам дали съм разбрал правилно , но човека който я закачи ми каза за нагревателната част на сондата преди катализатора. Пробва да изтрие грешката, но не се триеше и за това ми потвърди че направо е за смяна.

Вто Сеп 25, 2018 1:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж дали не са сложили изгорели лампи - редовен номер. :)
Ако случайно забележиш - не знам, вчера светеха ](*,)

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Сеп 25, 2018 2:13 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко е субективно. Имах познат с Форестър, купен от автосалон без диагностики. Един ден влизам и гледам - няма лампа бе. А човека си го кара 1 година и доволен даже. Вика - е, верно, повечко гори (18/100), ма ми казаха, че при Субару е така. Нали вика пали, не е като старото Рено ROFL.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Сеп 25, 2018 5:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
homieee написа:
...нагревателната част на сондата преди катализатора. Пробва да изтрие грешката, но не се триеше и за това ми потвърди че направо е за смяна.

Съгласен, тази е от категоричните грешки. Взимай оригинална, със заместителите само проблеми.
P.S. Проверили сте бушона, предполагам?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Сеп 26, 2018 6:09 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 12, 2018 1:30 pm
Мнения: 4
Автомобил: Subaru Forester 2006г.
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не съм проверявал никакъв бушон? :dontknow:

Сря Сеп 26, 2018 10:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Най-вероятно не е бушона. От 3-те Форестъра, които съм купувал(нов внос), на двата беше извадена лампата, като и двата проблема бяха с ламбда сонда. Не знам за модел 2006-та, но за 1-ва и 2-ра генерация на Форестър директно махат лампите, без да си правят труда да слагат изгоряла.Процедурата е елементарна - развиват се 2 винта и малкото табло с чсовниците излиза. Отнема 2-3 минути.

Пет Сеп 28, 2018 5:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
homieee написа:
...........Страх ме е да сваля стрелките и да видя какво става под циферблата.Има ли вариант някакъв да се изключат тези светлини без да се сваля километража? До колкото забелязах там е с диоди, отзад на самото табло няма следи от разпояване.Също да попитам лесно ли се свалят стрелките на километража?


Когато купих моят Форестър от подписа положението с чек лампата беше същото. Бяха бъркали с някакво шило или ножче и бяха натрошили светодиода. Смених светодиода с нов без да свалям циферблата, но е доста играчка и трябва да се внимава. Помня, че надигах леко отстрани циферблата и с една пинсета пъхнах и наместих светодиода.
Не знам кое е по-лесно, да се занимаваш да сваляш табло и да го човъркаш или просто да смениш сондата(при мен затова е светел чека), това се отнася за джамбазите.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Пет Сеп 28, 2018 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор