|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Свети лампа за чека , бяга центовка по засеци
Автор |
Съобщение |
raven85
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Дойде и моя ред да пиша. Набива грешка при диагностика p0365 и p0390, съответно p2092 и p2088. Колата е субару форестър 2.0xt 2003. При проверка на центровка на ангренажа има изместване от половин зъб на засеците.Сменени са ремък и ролки и помпа . И оттам набива грешка на датчика на разпределителен вал според майстора. При презацепване не идват белезите и това си е. Някакво решение според вас и за другата грешка дето дава в соленоида, къде да го търся него за проверка? Мотора е ej205. Колата пали от четвърт оборот , върви , не мени обороти , свети лампата за чека
|
|
|
Вто Окт 16, 2018 5:00 pm |
|
|
ico_tech
|
Здравей. Какво имаш предвид с това "при презацепване не идват белезите"? Ако ремъка е нов, на него има марки, те трябва да съвпаднат с марките на зъбните колела (КВ и РВ). Да в дясно (гледано отпред) зацепването е с точност половин зъб. Нещо не се разбира какво е станало. Това, че пали е добре. Грешките могат да са по няколко причини (все свързани по някакъв начин с майстора). Провери за: - счупване на конекторите - окъсяване и закъсване/протриване - омасляване на сензорите (грес/масло) - какъв волтаж дават?
На соленоида може да му провериш пружината дали е здрава.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 5:20 pm |
|
|
raven85
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
|
Относно датчиците бяха свалени и почистени , тоя на разпределителния вал го мерих на омметър и показва от порядъка на 1.95-2.03 . Когато го изключа него колата не пали , в работещо положение при изключване , гасне.Ремъка беше презацепен и си идва с около половин зъб разлика от засека откъм шофьорската страна.Относно соленоида , къде трябва да го търся , че нещо се дзверя ама не го виждам.Колата я купих и в последствие се оказа с лепенка на чека. Та след диагностика излезе грешката за разпределителен вал - пича вика за центровка си , ок отивам за центровка , набиване и там пари и не е това .
|
|
|
Чет Окт 18, 2018 4:57 pm |
|
|
Монката
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 6:13 pm Мнения: 104 Местоположение: Тутракан
Автомобил: '04 Outback 2.5
Рейтинг: 87
|
Малко стара темичка вдигам, но сега и аз се занимавам с тези грешки и исках да споделя какво научих. Понеже не видях нищо по темата, ако някой някога има същите проблеми да не се чуди. Става въпрос за същия модел Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS (Active Valve Control System), който е бил подменен(или само главите) с обикновен. Следователно компютъра си търси двата датчика, които по принцип се намират в задната част на главите, и двата соленоида, които управляват AVCS-а. Колата си върви нормално и без тях и ако ремъците за зацепени коректно, просто ще свети чека и ще записва тези 4 грешки. А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап? Знам за колегата Калин в Пловдив, но се чудех дали няма и някой в София. Или в краен случай някой да услужи с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време.
_________________ Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 12:51 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 327 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Мога да услужа с tactrix ако решиш да пипаш сам, от София съм, пиши на лични.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 3:11 pm |
|
|
Alxx
|
Монката написа: А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап... Емо Грушев, пратил съм ти телефон на лс. Иво Визор също може, ама не се мярка напоследък тук.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 4:46 pm |
|
|
zk.
|
Монката написа: .. Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS ... с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време. Не е нужен тактрикс, можеш и с ваг ком. Тъкмо после ще можеш да ѝ следиш здравето.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пон Фев 12, 2024 10:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта |
|