Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Ное 16, 2018 6:39 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Свети лампа за чека , бяга центовка по засеци 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm
Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. Дойде и моя ред да пиша. Набива грешка при диагностика p0365 и p0390, съответно p2092 и p2088. Колата е субару форестър 2.0xt 2003. При проверка на центровка на ангренажа има изместване от половин зъб на засеците.Сменени са ремък и ролки и помпа . И оттам набива грешка на датчика на разпределителен вал според майстора. При презацепване не идват белезите и това си е. Някакво решение според вас и за другата грешка дето дава в соленоида, къде да го търся него за проверка? Мотора е ej205. Колата пали от четвърт оборот , върви , не мени обороти , свети лампата за чека

Вто Окт 16, 2018 5:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1139
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 799
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей. Какво имаш предвид с това "при презацепване не идват белезите"?
Ако ремъка е нов, на него има марки, те трябва да съвпаднат с марките на зъбните колела (КВ и РВ). Да в дясно (гледано отпред) зацепването е с точност половин зъб. Нещо не се разбира какво е станало.
Това, че пали е добре. Грешките могат да са по няколко причини (все свързани по някакъв начин с майстора). Провери за:
- счупване на конекторите
- окъсяване и закъсване/протриване
- омасляване на сензорите (грес/масло)
- какъв волтаж дават?

На соленоида може да му провериш пружината дали е здрава.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Окт 17, 2018 5:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm
Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Относно датчиците бяха свалени и почистени , тоя на разпределителния вал го мерих на омметър и показва от порядъка на 1.95-2.03 . Когато го изключа него колата не пали , в работещо положение при изключване , гасне.Ремъка беше презацепен и си идва с около половин зъб разлика от засека откъм шофьорската страна.Относно соленоида , къде трябва да го търся , че нещо се дзверя ама не го виждам.Колата я купих и в последствие се оказа с лепенка на чека. Та след диагностика излезе грешката за разпределителен вал - пича вика за центровка си , ок отивам за центровка , набиване и там пари и не е това .

Чет Окт 18, 2018 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: pavkata11 и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор