|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Свети лампа за чека , бяга центовка по засеци
Автор |
Съобщение |
raven85
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. Дойде и моя ред да пиша. Набива грешка при диагностика p0365 и p0390, съответно p2092 и p2088. Колата е субару форестър 2.0xt 2003. При проверка на центровка на ангренажа има изместване от половин зъб на засеците.Сменени са ремък и ролки и помпа . И оттам набива грешка на датчика на разпределителен вал според майстора. При презацепване не идват белезите и това си е. Някакво решение според вас и за другата грешка дето дава в соленоида, къде да го търся него за проверка? Мотора е ej205. Колата пали от четвърт оборот , върви , не мени обороти , свети лампата за чека
|
|
|
Вто Окт 16, 2018 5:00 pm |
|
|
ico_tech
|
Здравей. Какво имаш предвид с това "при презацепване не идват белезите"? Ако ремъка е нов, на него има марки, те трябва да съвпаднат с марките на зъбните колела (КВ и РВ). Да в дясно (гледано отпред) зацепването е с точност половин зъб. Нещо не се разбира какво е станало. Това, че пали е добре. Грешките могат да са по няколко причини (все свързани по някакъв начин с майстора). Провери за: - счупване на конекторите - окъсяване и закъсване/протриване - омасляване на сензорите (грес/масло) - какъв волтаж дават?
На соленоида може да му провериш пружината дали е здрава.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Окт 17, 2018 5:20 pm |
|
|
raven85
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2018 7:36 pm Мнения: 2
Телефон: 0896309778
Рейтинг: 0
|
Относно датчиците бяха свалени и почистени , тоя на разпределителния вал го мерих на омметър и показва от порядъка на 1.95-2.03 . Когато го изключа него колата не пали , в работещо положение при изключване , гасне.Ремъка беше презацепен и си идва с около половин зъб разлика от засека откъм шофьорската страна.Относно соленоида , къде трябва да го търся , че нещо се дзверя ама не го виждам.Колата я купих и в последствие се оказа с лепенка на чека. Та след диагностика излезе грешката за разпределителен вал - пича вика за центровка си , ок отивам за центровка , набиване и там пари и не е това .
|
|
|
Чет Окт 18, 2018 4:57 pm |
|
|
Монката
Регистриран на: Пет Юли 06, 2012 6:13 pm Мнения: 104 Местоположение: Тутракан
Автомобил: '04 Outback 2.5
Рейтинг: 87
|
Малко стара темичка вдигам, но сега и аз се занимавам с тези грешки и исках да споделя какво научих. Понеже не видях нищо по темата, ако някой някога има същите проблеми да не се чуди. Става въпрос за същия модел Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS (Active Valve Control System), който е бил подменен(или само главите) с обикновен. Следователно компютъра си търси двата датчика, които по принцип се намират в задната част на главите, и двата соленоида, които управляват AVCS-а. Колата си върви нормално и без тях и ако ремъците за зацепени коректно, просто ще свети чека и ще записва тези 4 грешки. А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап? Знам за колегата Калин в Пловдив, но се чудех дали няма и някой в София. Или в краен случай някой да услужи с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време.
_________________ Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 12:51 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
Мога да услужа с tactrix ако решиш да пипаш сам, от София съм, пиши на лични.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 3:11 pm |
|
|
Alxx
|
Монката написа: А сега да попитам - има ли някой за София, който може да ги деактивира тези грешки и да направи някакъв ремап... Емо Грушев, пратил съм ти телефон на лс. Иво Визор също може, ама не се мярка напоследък тук.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Фев 11, 2024 4:46 pm |
|
|
zk.
|
Монката написа: .. Forester XT 177кс, колата е била с двигател с AVCS ... с tactrix поне да пробвам да загася чека на първо време. Не е нужен тактрикс, можеш и с ваг ком. Тъкмо после ще можеш да ѝ следиш здравето.
_________________ Zubaru.tuninK
|
|
|
Пон Фев 12, 2024 10:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|