Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013)
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
Indiana написа: nikentce написа: Напръсках обаче обилно с контактен спрей фугите на превключвателите на лостчето. Благодарско колега! Спести ми покупката на ново лостче, бях почти се наканил да търся такова. Съжалявам само, че темата е съвсем друга, но исках да се отблагодаря за съвета. Халогените включваха и изключваха когато си искат, а задната светлина за мъгла се включваше с много мъка. Сега е като ново. Колкото до "bolo7m" - не стана ясно купи ли си форестър или се отказа? Радвам се, че е сработило при теб само със спрея. Аз в крайна сметка купих работещо втора употреба, защото спреят имаше само временен резултат, а така и не можах да го разгадая как се разглобява, ако въобще може да се разглобява. Има тапичка в края и след махането й очаквах да видя някакво болтче или щифтче, но уви. Идеята ми беше да го разглобя и почистя основно и да видя в какво състояние са му пластините вътре. Още си го пазя пак да му се пробвам някой ден, но засега не виждам начин без да чупя и наранявам пластмасата.
|
|
|
Пон Юли 15, 2019 10:10 am |
|
|
bolo7m
Регистриран на: Пон Юни 02, 2014 5:56 pm Мнения: 48
Автомобил: Subaru Forester SH 2.5 AT
Рейтинг: 0
|
Цитат: Колкото до "bolo7m" - не стана ясно купи ли си форестър или се отказа? Колеа Indiana не съм още автомобила. В момента имам други приоритети, но търся бензиново 2012-2015 година до 100000 км. Ако имаш предложение ще го приема!
_________________ Мъдър е този,не който знае много,а необходимото.
|
|
|
Сря Юли 17, 2019 10:30 am |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
Здравейте, Нов член и пресен притежател на Фори. Единствено рециклирах виско муфата, която беше спекла и настроихме газовия инжекцион. Иначе автомобила е на 156000 EJ20 bifuel от 2009. Чудна машинка. За сега съм супер доволен!
|
|
|
Пет Юли 19, 2019 12:02 pm |
|
|
nikentce
|
Kalmar написа: Здравейте, Нов член и пресен притежател на Фори. Единствено рециклирах виско муфата, която беше спекла и настроихме газовия инжекцион. Иначе автомобила е на 156000 EJ20 bifuel от 2009. Чудна машинка. За сега съм супер доволен! Добре дошъл в отбора. На твое място бих бил по-резервиран към какво пише на километража - 10 годишен бифюъл няма как да е на 156 000 км., особено след като и муфата е спекла. На SH няма все още толкова оплаквания за спичане на муфа - сравнително надеждна е за под 10 годишна кола. Явно е виждала доста моменти на зорене в сняг или кал. Не те хвърлям в негативизъм, а по-скоро да имаш в предвид да провериш добре какво ти е реалното състояние на колата. Може да я погледнеш на читава диагностика какви са ти реалните километри и съответно да провериш какво рутинно се обслужва на този пробег, тъй като най0вероятно не е направено, щом е хвърлена за продажба. Моят дизеляк като го купих беше движил 6 г. по пътищата и показваше 135 000 км., ама всъщност беше на 245 000 км. Колицата наистина е страхотна като концепция и ти желая много безаварийни километри с нея. За каквото имаш нужда - в този форум ще намериш доста сърдечни отзиви като помощ.
|
|
|
Пет Юли 19, 2019 1:57 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Моята я взех пет годишна на 210000км BiFuel. Миналата година ходих в Субару Габрово за смяна на въздушната възглавница по кампания, и там ми казаха, че месец преди да купя колата е била в сервиз в Италия за ъпдейт на софтуер, пак по кампания, и тогава е била на 205000км.
|
|
|
Пет Юли 19, 2019 3:30 pm |
|
|
Kalmar
Регистриран на: Пон Май 13, 2019 7:16 pm Мнения: 27
Автомобил: Forester SH 2009 2.0 BiFuel
Рейтинг: 0
|
nikentce написа: Kalmar написа: Здравейте, Нов член и пресен притежател на Фори. Единствено рециклирах виско муфата, която беше спекла и настроихме газовия инжекцион. Иначе автомобила е на 156000 EJ20 bifuel от 2009. Чудна машинка. За сега съм супер доволен! Добре дошъл в отбора. На твое място бих бил по-резервиран към какво пише на километража - 10 годишен бифюъл няма как да е на 156 000 км., особено след като и муфата е спекла. На SH няма все още толкова оплаквания за спичане на муфа - сравнително надеждна е за под 10 годишна кола. Явно е виждала доста моменти на зорене в сняг или кал. Не те хвърлям в негативизъм, а по-скоро да имаш в предвид да провериш добре какво ти е реалното състояние на колата. Може да я погледнеш на читава диагностика какви са ти реалните километри и съответно да провериш какво рутинно се обслужва на този пробег, тъй като най0вероятно не е направено, щом е хвърлена за продажба. Моят дизеляк като го купих беше движил 6 г. по пътищата и показваше 135 000 км., ама всъщност беше на 245 000 км. Колицата наистина е страхотна като концепция и ти желая много безаварийни километри с нея. За каквото имаш нужда - в този форум ще намериш доста сърдечни отзиви като помощ. Здравей колега, Благодаря за съвета и радушното посрещане! Колата беше при Краси в Субаруленд за пълно обслужванеи после при Тони в Динамик Арт, за отключване и настройки на газовата. Та Тони ми каза, че по софтуера на газовата е на реалните километри. Но има индикации, че колата е тормозена офроуд. Вероятно и оттам спечената муфа. За момента обаче не забелязвам никакви други проблеми, освен две напукани биалетки и нужда от нови накладки в скоро време.
|
|
|
Пет Юли 19, 2019 5:14 pm |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Здравейте имам два въпроса.Как и кога работят пръскалките на фаровете ,защото американеца няма ксенон а донора е с ксенон и тези пръскалки така и не можах да ги пусна.Втория въпрос е с милите могат ли софтуерно да се обърнат в километри и външната температура в градуси.
|
|
|
Пет Сеп 13, 2019 7:02 pm |
|
|
nikentce
|
letajanta написа: Здравейте имам два въпроса.Как и кога работят пръскалките на фаровете ,защото американеца няма ксенон а донора е с ксенон и тези пръскалки така и не можах да ги пусна.Втория въпрос е с милите могат ли софтуерно да се обърнат в километри и външната температура в градуси. И моите не работят откакто купих колата и си мислех, че не зная как да ги ползвам, но се оказа изгоряла помпичка(моторче). Свали бронята и му подай директно 12V. Ако тръгне - провери реле или бушон, ако не - търси по моргите работещо втора употреба. Мен ме мързи, пък и тази "екстра" ми е в графа - глезотии. Гледам да си поддържам фаровете чисти на ръка. Иначе по принцип трябва да се активират при включени фарове и задържане на копчето за пръскалата на предното стъкло.
|
|
|
Пет Сеп 13, 2019 8:01 pm |
|
|
kichev
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm Мнения: 60 Рейтинг: 30
|
Аз имам следният въпрос - в модела до 2008 моделите на бензин имат отвор за въздух на предния капак. В следващия модел такъв отвор имат само дизелите или аз по обяви само там виждам тази “екстра” така ли в или не ? За мен това си е отличителен белег за едно субару и когато липсва не е същото.
|
|
|
Пон Сеп 23, 2019 8:33 pm |
|
|
Alxx
|
Всички модели с TMIC и турбо имат "пощенска кутия", не просто всички бензини. Единственото Субару с турбо и без поща е правеното, а заводски е само Outback XT MY2020. Купуваш XT и си с отличителен белег, защото NA бензините нямат .
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 23, 2019 9:36 pm |
|
|
kichev
Регистриран на: Съб Сеп 07, 2019 3:32 pm Мнения: 60 Рейтинг: 30
|
Alxx написа: Всички модели с TMIC и турбо имат "пощенска кутия", не просто всички бензини. Единственото Субару с турбо и без поща е правеното, а заводски е само Outback XT MY2020. Купуваш XT и си с отличителен белег, защото NA бензините нямат . Оказват се много редки тези XT-a поне в германските сайтове за обяви.
|
|
|
Вто Сеп 24, 2019 6:39 am |
|
|
nikentce
|
kichev написа: Оказват се много редки тези XT-a поне в германските сайтове за обяви. Явно не си чел по другите теми по този въпрос. SH се произвежда от 2008 до 2012-та вкл., като през 2011-та претърпява обновление. 2,5Т моторът обаче не успява да покрие норма Евро 5, която се въвежда задължително в Европа през Април 2010-та и съответно го спират. Т.е. Forester SH XT е бил произвеждан по-малко от 2 г. и затова няма много екземпляри по улиците на Европа, а малкото продадени такива явно собствниците си ги коткат и не се разделят с тях.
|
|
|
Вто Сеп 24, 2019 11:49 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Дек 05, 2019 10:32 pm |
|
|
Vmax
|
Честито и добре дошъл в сектата. 1. Липсата на ниша в багажника за дреболии може да решиш с органайзер тип лепка за гърба на задната седалка и с мрежи за багажника ( за под, страници и пета врата ) 2. Кляка заради уморени задни пружини - евтиното решение са фланци, препоръчителното решение са нови пружини и амове. 3. Поклащането в завои е стара и неприятна болежка, която се лекува сравнително лесно - разпънка на задните амове и по-дебела задна стаб щанга. Виж в раздел тунинг има много полезна инфо за Фозовете.
Безаварийни километри
|
|
|
Пет Дек 06, 2019 12:21 am |
|
|
bigfut
Регистриран на: Сря Окт 09, 2019 5:27 pm Мнения: 2
Автомобил: субару форестър 3
Телефон: 0898 4496063xeup
Рейтинг: 0
|
Здравейте съфорумци,преди три месеца купих от автокъща Форестър 2009 г 2,0бензин 150к.с.На километраж 96000 км,Швейцария.Сложих газов инжекцион,след което подмених двата пистови ремъка,както и пълен ангренаж с водна помпа,масла и филтри на дв-л и автомат.С новите неща дойде и едно виене като лагер на динамо,-шум,увеличаващ се с оборотите.Сменихме водна помпа Айсин с друга японска,след това паразитна ролка,но без ефект.Ангр.к-т е Конти.В Добрич свърших с опитите-отидох във Варна при Миро.Извадил ремъка и сложил нов оригинален,пробвал и с различни от моите автоматичен обтегач и ролки,но без резултат.Миро е капацитет по проблеми със Субару,затова не съм търсил помощ оттогава.Четох за подобен на моя проблем във форума,но колегата е продал колата преди да намери решение.Между другото извадихме от колата оригинален ангренаж и помпа,а Миро сподели,че колата изглежда на реални км и първа смяна на ремъци.Не съм се отказал,само моля за съвет или насока.Не ви ли дразнят ниските седалки-карали сме в семейството Нисан Х трайл и Мазда СХ5,усещането за позиция е съвсем различно и дразнещо за мен.
|
|
|
Нед Дек 15, 2019 5:19 pm |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Мнения: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
Честито! Правих обслужване на динамото заради шум. Всичко утихна от тогава, това е моя опит. Поздравления за японските инженери, които са го поставили отгоре! Колко ти излезе обслужването на колата?
|
|
|
Нед Дек 15, 2019 8:22 pm |
|
|
bigfut
Регистриран на: Сря Окт 09, 2019 5:27 pm Мнения: 2
Автомобил: субару форестър 3
Телефон: 0898 4496063xeup
Рейтинг: 0
|
Ангренаж Конти,водна помпа Айсин,два пистови ремъка Конти,9 литра АТФ6 с г-ра и филтър Масло Бардал 5W40-5 л.,маслен,горивен въздушен и купе филтри-783 лева.Труд-250 лева,като маслото на кутията е сменяно с нова генерация машина.Или грубо 1000 лева,като за частите съм ползвал средно около 37% отстъпка/бивш собственик на автосервиз съм/ Между другото като изброявах сега виждам,че съм пропуснал раздатката и диференциала.Ако някой от съфорумците има нужда от оферта за части или гуми,мога да съдействам.За части имам позиции в Елит кар и Автопионер,а за гуми в Медина мед,Фулда БГ и за японско ТОЙО в МД Инженеринг. Благодаря на колегата за отговора,нямам кураж за динамото като причина,но ще го осервизя,не пречи.
|
|
|
Вто Дек 17, 2019 11:42 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Колеги моето 2,5 XT иска да ме предаде точно преди да падне снега.След 2000 км на бензин сложих газ .Забелязах че при по голямо натоварване вентилаторите се включват на макс отварям капака от вентилаторите излиза студен въздух долния маркуч студен и казанчето пълно догоре.След като истина отворих ,но не се беше върнало всичко в разширителния съд .С пипетката прехвърлих от казанчето в съда и 10 дена градско никакъв проблем. Смених и двете капачки на съда и радиатора .На път за Белмекен преди Пазарджик проверка пак съда до горе.Обърнах само на бензин мислех че е от испарителя на газта и пак при по голям зор казанчето до горе.Като се прибрах изолирах испарителя с тръбичка една седмица градско няма проблем .Вчера правих тест до Монтана нормално каране никакъв проблем перки се включват на малки маркуча долния топъл никакъв проблем,на обратно в баирите кеф с 160 ,като се прибрах казанчето пълно до горе имаше и малко навън.Другата седмица свалям мотора да видим какво се случва.
|
|
|
Пон Фев 03, 2020 8:53 pm |
|
|
Alxx
|
Неправилно обезвъздушаване, според мен. Фуния и процедурата 3 пъти поред. Същият проблем имах и аз, също сам си го причиних.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 04, 2020 8:34 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Alxx написа: Неправилно обезвъздушаване, според мен. Фуния и процедурата 3 пъти поред. Същият проблем имах и аз, също сам си го причиних. .Никъде няма пробка за обезвъздушаване само на студен мотор отварям капачките и доливам догоре.
|
|
|
Вто Фев 04, 2020 9:07 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|