Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013)
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
slavckc написа: Лоста служи да подаде сигнал към релето и явно неговите контакти са добре. Остава да е релето, но пък ти си го сменил и нямя промяна И аз съм в ступор. Реленцето е 100% оригинално и нямам съмнение в него. Гнездата не са надписани, но вадих релетата едно по едно докато халогените да спрат да работят, та да го нацеля правилното, т.е. няма как да съм объркал релето. Ако някой колега тук не се сети за нещо, което да пробвам - ще търся електротехник, че не ми се рискува ей тъй на сляпо да купувам друга "пеперуда" за волана втора ръка, че ще си е цифра.
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 10:49 am |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Прикачени файлове: InkedReleta.gif
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Яну 22, 2019 11:13 am |
|
|
Йордан Лачев
Регистриран на: Чет Окт 26, 2017 12:30 pm Мнения: 28 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Forester SH/MT 2008
Телефон: 0889918044
Рейтинг: 0
|
bolo7m написа: Изглежда , че темата се изчерпа! Малко са собственниците на този модел , които да споделят мнения,опит и препоръки с останалите. Информацията ще се търси другаде и по други начини! Караме си колите колега и им се наслаждаваме. Купих тройката преди година, атмосферка, с ръчни скорости и газова BRC. Освен смяна на консумативи, нищо не ми се е налагало да правя, за сега. Както ти казаха и преди мен, колата е с приличен обем, за пътници и товар. На черни пътища и сняг се държи добре, но не очаквай чудеса. Каквато и лодка да теглиш, няма да е проблем, освен ако не е с размерите на яхтата на Абрамович. Първоначалната ми идея бе да намеря сравнително висок и проходим автомобил, единствено за риболовните ми излети, но ми пасна и в момента ми е основен. Избора е като на всяка друга кола, втора ръка- късмет и внимателна преценка.
_________________ Поздрав!
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 9:46 am |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Мнения: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
Да започна с това че нямам схемата на свързване на фаровете за мъгла, но релетата работят само при подадено напрежение на управляващата намотка. Не е възможно да подадеш еднократен импулс на обикновенно реле и то да остане включено. За мен или има механизъм в лоста, който задържа светнати всички светлини за мъгла при натискане на позиция 2 и се връща на позиция 1, за да бъдат изключени едновременно или сигнала от лоста отива към компютър и той решава какво да правят релетата.
|
|
|
Сря Яну 23, 2019 12:26 pm |
|
|
nikentce
|
PYankov написа: Да започна с това че нямам схемата на свързване на фаровете за мъгла, но релетата работят само при подадено напрежение на управляващата намотка. Не е възможно да подадеш еднократен импулс на обикновенно реле и то да остане включено. За мен или има механизъм в лоста, който задържа светнати всички светлини за мъгла при натискане на позиция 2 и се връща на позиция 1, за да бъдат изключени едновременно или сигнала от лоста отива към компютър и той решава какво да правят релетата. Смених точно релето, което slavckc е посочил. Малко вероятна ми се вижда възможността компа да управлява релетата. За мен остава да е единствено лостчето.
|
|
|
Съб Яну 26, 2019 12:28 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Явно има компютър, който управлява релето, което се оказа обикновено реле.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Яну 26, 2019 4:00 pm |
|
|
Alxx
|
Ники, напръскай с контактен спрей буксата на BIU модула, не релето
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Яну 27, 2019 9:26 pm |
|
|
damyany
Регистриран на: Вто Яну 29, 2019 6:05 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,
Предстои ми покупка на кола и съм се спрял на едно Subaru Forester, 2.0. бензин с фабрична газ. Година на производство 2010г. Ръчни скорости. Километри 200K+
Не успях да намеря много инфо за този модел, за това молбата ми е да споделите вашите впечатления.
Четох за задължително обслужване на клапаните на около 40 000 км
Всякакви коментари ще са полезни
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 9:42 am |
|
|
nikentce
|
damyany написа: Здравейте колеги,
Предстои ми покупка на кола и съм се спрял на едно Subaru Forester, 2.0. бензин с фабрична газ. Година на производство 2010г. Ръчни скорости. Километри 200K+
Не успях да намеря много инфо за този модел, за това молбата ми е да споделите вашите впечатления.
Четох за задължително обслужване на клапаните на около 40 000 км
Всякакви коментари ще са полезни Здравей Колега, Доколкото разбирам питането ти е по-скоро за мотора. Обслужване на клапаните, което са ти казали според мен е заради монтираната газова. Темите тук във форума за газифициране на съответните мотори ще са ти по-полезни от тази тук. Този мотор е и в Импреза, така че не е нужно само до тази тема да се ограничаваш за него. Иначе за купето - малкото колеги с това купе, които сме активни тук във форума вече драснахме общи мнения, макар че и на автора на темата му се видяха постни и недостатъчни, та ако нещо повече от това те интересува - питай по-конкретно в детайли. До момента за близо 2 години вече експлоатация не съм забелязал някакви по-особени моменти около купето, така както има при SG фейса(по-осезаемо усукване в/у неравен терен и съответно трудно затваряне на багажника; по-трудно отопляне на купето и др.). Купето е много готино и според мен ще ти хареса. За мотора също не съм срещал да има някакви казуси.
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 5:46 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
Колега damyany, за писане е много. Аз съм с такова оборудване, което описваш и мога да съм ти от полза. Ако си от Варна може да се видим на кафе (бира) или може да ми се обадиш
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 7:35 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Ники, напръскай с контактен спрей буксата на BIU модула, не релето Намерих го въпросния BIU модул, но не беше проблема в неговата букса. Напръсках обаче обилно с контактен спрей фугите на превключвателите на лостчето. В резултат - проблемът се оправи веднага, а превключвателите започнаха да работят като нови. Преди превклюваха малко "лигаво" със съвсем леко "играене", а сега превключват стегнато, сякаш спреят повлия някак си на пластините вътре. Явно е имало много насъбрана мизерия вътре по пластините и контактните повърхности. Благодаря на всички колеги за съпорта.
|
|
|
Съб Фев 02, 2019 3:54 pm |
|
|
nafets166
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 10:08 pm Мнения: 5
Автомобил: Subaru Leone
Рейтинг: 0
|
Здравейте имам Форестър XT 2009 можете ли да обясните как по точно се включват тези дневни светлини или моя ги няма като екстра. БЛАГОДАРЯ.
|
|
|
Пон Фев 04, 2019 2:23 pm |
|
|
nikentce
|
nafets166 написа: Здравейте имам Форестър XT 2009 можете ли да обясните как по точно се включват тези дневни светлини или моя ги няма като екстра. БЛАГОДАРЯ. Forester SH XT е все още доста рядък по улиците, та дано се намери някой колега от форума с такъв да ти даде точен отзив. При най-високото ниво на оборудване на дизела(ксенони с миячи) няма такава екстра, но то и други липсват в премиум дизела, които ги има при XT(безключово палене например). Освен ако под "дневни светлини" някой има в предвид автоматичното гасене( и респективно палене) при изваждане на ключа и оставяне на превключвателя за светлините в положение къси светлини. Тук обаче пак опираме до спора, дето се дъвчеше в друга тема, до колко това е препоръчително за ксеноните. Някой ти го каза, че трябва да имаш такава екстра или го прочете някъде като описание в оборудването за XT?
|
|
|
Пон Фев 04, 2019 5:00 pm |
|
|
kronos
|
Че какво им има на ксеноните ако се оставя превключвателя на къси? Аз тази тема май съм я пропуснал нещо
|
|
|
Пон Фев 04, 2019 5:25 pm |
|
|
Greg4o
|
nikentce написа: nafets166 написа: Здравейте имам Форестър XT 2009 можете ли да обясните как по точно се включват тези дневни светлини или моя ги няма като екстра. БЛАГОДАРЯ. Дневни светлини имат само US моделите и не се включват,а са автоматични. Само трябва да е пусната ръчната.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Пон Фев 04, 2019 5:31 pm |
|
|
nafets166
Регистриран на: Пет Дек 20, 2013 10:08 pm Мнения: 5
Автомобил: Subaru Leone
Рейтинг: 0
|
Така и предполагах все благодаря за информацията
|
|
|
Вто Фев 05, 2019 1:19 am |
|
|
nikentce
|
Колеги - светнаха ми едновременно ESP-то и Hill holder-а, като системите наистина не работят. Разкачах клемата на акумулатора, търсих грешки с torque pro и нищо. Проверих всички бушони да няма някой изгорял, като не намерих такън, но в резултат изгубих почти всички контролни лампи на таблото при контакт, включително оборотомера при запален автомобил. Пак гледах бушоните да не съм изгорил някой, но не - всички са здрави. Освен да съм прецакал някое реле като съм ги вадил и слагал. Някакви идеа?
|
|
|
Нед Фев 10, 2019 4:30 pm |
|
|
dendim
Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm Мнения: 287 Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
|
Круиза свети ли? И работи ли? Лампата за ДПФ-а светвала ли е скоро? Вероятен проблем с ДПФ-а може да имаш. В авариен режим си, със сигурност и турбото не работи, аварийният режим го изключва. Отивай на диагностика в някой от "белите" сервизи, torque нищо не показва, от опит знам...
|
|
|
Нед Фев 10, 2019 11:39 pm |
|
|
nikentce
|
dendim написа: Круиза свети ли? И работи ли? Лампата за ДПФ-а светвала ли е скоро? Вероятен проблем с ДПФ-а може да имаш. В авариен режим си, със сигурност и турбото не работи, аварийният режим го изключва. Отивай на диагностика в някой от "белите" сервизи, torque нищо не показва, от опит знам... Не съм в авариен режим. Не са светвали круиз и dpf. Dpf-a си е екстра - 45% пълен. Подозирам, че не съм взел подходящ контактен спрей и може да съм окъсил нещо по BIU модула, като търсех проблема със задната светлина за мъгла. Това нещо диагностика дали ще го хване?
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 7:19 am |
|
|
nikentce
|
Май всъщност не съм бъзикал BIU, ами модул дето в интернет излиза като модул за автоматичното регулиране на фаровете: Прикачени файлове: 20190202_150828.jpg Другото ново, което хванах е, че при натискане на лостчето на километража - подсветката се включва за кратко и след километража изписва някакъв код, което може би е възникналата грешка ( 5-on ), но не мога да намеря инфо за нея: Прикачени файлове: 20190210_200601.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Фев 11, 2019 1:16 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|