Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013)
Автор |
Съобщение |
ico_tech
|
И като свалиш мотора какво? Ще го отвориш? Ти колега си в стадия на “отлепена” гарнитура. Какво е довело до този проблем? Най-вероятно проблем със смесите. Силно ти препоръчвам да боднеш кабел и да видиш какви са в момента показанията на критичните параметри. Ако не можеш сам, отиди на сервиз. Ако не разбереш къде е проблема, след като изръсиш торба пари, след кратко време ще си пак на същата позиция.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Фев 04, 2020 9:37 pm |
|
|
Alxx
|
letajanta написа: Никъде няма пробка за обезвъздушаване... Закъсал сте сериозно със знанията, колега. Че и мотор ще сваляте...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 05, 2020 7:15 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Alxx написа: letajanta написа: Никъде няма пробка за обезвъздушаване... Закъсал сте сериозно със знанията, колега. Че и мотор ще сваляте... Най добре е да не се обиждаме на кой какво знае.Аз и майстора ми сме от стария материал ,който знаят какво е микрометър ,индикатор, динамометричен ключ с градусомер и др. Повече от половината от тези ,който вземат пари за ремонт на автомобили не знаят какво е .Не карам совалка за да е много трудно да я обезвъздуша,и мисля че японеца не измислил нещо да става чак толкова трудно .До сега съм карал само VW не съм имал Subaru, затова пиша в форум на субару и е нормално ако има нещо толкова специфично някой да сподели.Засега се возя и наблюдавам ,какво се случва ,ако има проблем с гарнитура няма да се забави много. а наздраве и лека вечер
|
|
|
Пет Фев 07, 2020 8:15 pm |
|
|
Alxx
|
Не съм целил да ви обиждам, колега. Просто ви натвърдвам, че трябва да се заемете с малко четене, нито е срамно, нито е обидно. Не, не е совалка ама си иска нейното. P.S. И аз съм чувал какво е микрометър, споко. Че и материалът ми е поотлежал доста.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
Последна промяна Alxx на Съб Фев 08, 2020 7:22 am, променена общо 1 път
|
|
Съб Фев 08, 2020 7:20 am |
|
|
Simeon24
Регистриран на: Нед Юли 01, 2018 9:39 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:13 am |
|
|
Vmax
|
Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото не се сваля двг за реглаж, 15/100 ще е градско, извън - 10/12. В темата по-долу има полезна инфо за този двигател. viewtopic.php?f=4&t=22897&p=291118#p291118
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 11:28 am |
|
|
nikentce
|
Колеги, дайте предложения за читави хромирани накрайници за гърнетата, които стоят добре на Fori SH. Искам също да си сменя топката на скоростния лост, че на моята й разсипаха капачето в СМ като ми сменяха Takata еърбега Гледах оригиналната - направо свят ми се зави от цената й, пък и ми се иска да придам малко по-спортна визия, която да кореспондира на червения километраж. Примерно да си е пак кожена, но шита с червен конец. Някакви идеи за читава, и същевременно на достъпна цена алтернатива на оригиналната? Намирам само или големи боклуци, или ако са по-читави - няма със същата конфигурация на скорости(на капачето).
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 3:02 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: Колеги, дайте предложения за читави хромирани накрайници за гърнетата, които стоят добре на Fori SH. Искам също да си сменя топката на скоростния лост, че на моята й разсипаха капачето в СМ като ми сменяха Takata еърбега Гледах оригиналната - направо свят ми се зави от цената й, пък и ми се иска да придам малко по-спортна визия, която да кореспондира на червения километраж. Примерно да си е пак кожена, но шита с червен конец. Някакви идеи за читава, и същевременно на достъпна цена алтернатива на оригиналната? Намирам само или големи боклуци, или ако са по-читави - няма със същата конфигурация на скорости(на капачето). Снимай топката да я видим. За читави накрайници - питай Гущера
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 4:48 pm |
|
|
kronos
|
Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото Ако сега караш Е60 с 218/230 к.с. дизел, трябва да знаеш, че динамиката на 2,0 без турбо и 156 к.с. на Форестър SH, ще ти се стори ужасно слаба. Просто споделям, защото на няколко пъти ми се наложи да карам такъв Форестър и бях доста изненадан от по-слабата динамика. Философията на БМВ и Субару е коренно различна и може да останеш разочарован ако търсиш евтина поддръжка и динамика, защото това е оксиморон при Субару, а и при другите марки де. Макар, че при Е60 поддръжката не е от най-евтините доколкото знам, но пък имат доста добри и мощни двигатели, както и добро пътно поведение. За това те съветвам да обмислиш какво точно ти трябва в една кола и кое може да прежалиш, защото няма пълно щастие с малко пари, иначе всички щяхме да караме чисто нови коли над 500 к.с. П.п: Пробвай 2,5 ХТ и ще видиш колко се доближава по динамика до твоето Е60 и си прецени кой двигател ще ти пасне повече и дали изобщо ти е нужда газова уредба ако караш малко.
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 5:54 pm |
|
|
Simeon24
Регистриран на: Нед Юли 01, 2018 9:39 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
kronos написа: Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото Ако сега караш Е60 с 218/230 к.с. дизел, трябва да знаеш, че динамиката на 2,0 без турбо и 156 к.с. на Форестър SH, ще ти се стори ужасно слаба. Просто споделям, защото на няколко пъти ми се наложи да карам такъв Форестър и бях доста изненадан от по-слабата динамика. Философията на БМВ и Субару е коренно различна и може да останеш разочарован ако търсиш евтина поддръжка и динамика, защото това е оксиморон при Субару, а и при другите марки де. Макар, че при Е60 поддръжката не е от най-евтините доколкото знам, но пък имат доста добри и мощни двигатели, както и добро пътно поведение. За това те съветвам да обмислиш какво точно ти трябва в една кола и кое може да прежалиш, защото няма пълно щастие с малко пари, иначе всички щяхме да караме чисто нови коли над 500 к.с. П.п: Пробвай 2,5 ХТ и ще видиш колко се доближава по динамика до твоето Е60 и си прецени кой двигател ще ти пасне повече и дали изобщо ти е нужда газова уредба ако караш малко. Стига, че хич не ми се разделя с БМВ-то. Много съм доволен от пътно поведение (много е стабилно заради заводско спортното окачване и dynamic drive) върви прилично, сериозни проблеми не ми е правило, данъка ми е 40лв. (хомологация N1), но както казах очертава се предимно градско а за дизела не е особено добре. Единствено разхода градско не ми харесва особено в зимния сезон 13-15/100 нафта . Преди гледах 2.5ХТ, но с тия клапани чета 1000-2000лв, а шанса да е скоро за ремонт като я купя е голям според мен. Разхода също няма да е много малък, но ако е на газ ще е поносимо. Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая.
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 6:10 pm |
|
|
Vmax
|
Simeon24 написа: Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая. В повечето случаи става следното: "половинките" не харесват никое Субару, докато не се качат в него и не покарат на дъжд или сняг. След това - "а, това си е моята кола, ти си карай твоята". Особено ако е автомат. Така че - бъди готов да си караш БМВ-то...
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 6:17 pm |
|
|
kronos
|
Simeon24 написа: Стига, че хич не ми се разделя с БМВ-то. Много съм доволен от пътно поведение (много е стабилно заради заводско спортното окачване и dynamic drive) върви прилично, сериозни проблеми не ми е правило, данъка ми е 40лв. (хомологация N1), но както казах очертава се предимно градско а за дизела не е особено добре. Единствено разхода градско не ми харесва особено в зимния сезон 13-15/100 нафта . Преди гледах 2.5ХТ, но с тия клапани чета 1000-2000лв, а шанса да е скоро за ремонт като я купя е голям според мен. Разхода също няма да е много малък, но ако е на газ ще е поносимо. Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая. Аз мога да ти споделя моя 3 годишен опит с 2,5ХТ. Преди това карах един Ягуар с 200 к.с. с всички екстри - телефон, автоматични фарове и чистачки, ел. седалки, ел. затъмнение на огледалата, 10 колонки (2 Субуфера) и нивомати. Дизайнът му беше страхотен и като го купих беше на 8 години и 135 000 км. Нашите хубави пътища обаче му разказаха играта и го продадох. Доста дълго време избирах кола и фаворит ми беше именно Е60, но 530XI комби, защото дизела не е моята кола. Цените обаче ме накараха да позагледам и Форестър, като бях решил да е 2,5ХТ, защото не исках да слизам под 200 к.с. не заради високи скорости, а заради възможността за по-бързо и безопасно изпреварване, когато се наложи. Изведнъж излезе едно доста изгодно и се метнах, без да питам никой за каквото и да било. Отидох, покарах го и веднага го взех, въпреки доста грозноватия за мен дизайн и липса на доста екстри, като най-дразнещите са липсата на ел, седалки, автоматични чистачки и ел. затъмнение на огледалата. Обаче като го настъпиш, прави по-добро ускорение от 530D. Та след няколко месеца каране, влизане в снегове и калища, качване по високи бордюри, пренасяния на какви ли не багажи и наказания по светофарите над различни набедени за "бегачки" коли и джипове, 2,5ХТ Форестъра започна да ми харесва адски много, точно както тук във форма ме предупреждаваха, че ще ми хареса Сега, вече след 3 години, няма кола, която да ми пасва повече Разходът никога не ме е бъркал, защото правя по 10-на хиляди на година и за това газта за мен е неоправдан риск. Имаше ремонти, но никога не са били кой знае колко скъпи. Мога да изпиша няколко страници каква емоция е, къде съм минавал, какво ми харесва и защо искам да го карам докато се разпадне и не искам за сега никаква друга кола, но ще е прекалено фанатично вече, макар че никога не съм робувал на марки
|
15
|
|
Пет Фев 28, 2020 7:38 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ....... и не искам за сега никаква друга кола...... Не виждам нищо лошо да заискаш SH XT, или DIT-то
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:39 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ....... и не искам за сега никаква друга кола...... Не виждам нищо лошо да заискаш SH XT, или DIT-то SH си е със същия мотор и скоростна кутия като моя, а вариатора не ме кефи на DIT-то. Като му сложат новия мотор с 400 к.с. ще ми захареса и след 10 години може и да си го купя
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:49 pm |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Мнения: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
Колега в темата е 2.0R може би е различно при него. На мен вчера за регулиране на клапаните ми казаха че е нужно свалянето му. Ако това не е така моля сподели къде биха ги регулирали без сваляне. Двигател EJ20 150к.с.
|
Последна промяна PYankov на Съб Фев 29, 2020 4:49 pm, променена общо 1 път
|
|
Съб Фев 29, 2020 4:44 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
При мен, Миро (хлебозавода) не сваля мотора. Прави реглаж на място
|
|
|
Съб Фев 29, 2020 4:48 pm |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: Снимай топката да я видим. За читави накрайници - питай Гущера Прикачени файлове: 20200229_175349 (002).jpg Прикачени файлове: 20200229_175403 (002).jpg По принцип ето тази е OEM-ската, ама цената кърти мивки https://www.oakos.com/35022VA000.htm
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Мар 02, 2020 9:31 am |
|
|
Vmax
|
|
Пон Мар 02, 2020 9:45 am |
|
|
nikentce
|
|
Пон Мар 02, 2020 11:28 am |
|
|
Choha
Регистриран на: Нед Мар 08, 2020 2:11 pm Мнения: 1
Автомобил: Forester III 2.0x (150 hp)
Рейтинг: 0
|
[quote="Vmax"] не се сваля двг за реглаж, 15/100 ще е градско, извън - 10/12. quote]
Странно, Митака ми каза, че се сваля. Цена около 700 лв
|
|
|
Нед Мар 08, 2020 3:44 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|