Особености на Субару Форестър III (2008-2010),(2010-2013)
Автор |
Съобщение |
ico_tech
|
И като свалиш мотора какво? Ще го отвориш? Ти колега си в стадия на “отлепена” гарнитура. Какво е довело до този проблем? Най-вероятно проблем със смесите. Силно ти препоръчвам да боднеш кабел и да видиш какви са в момента показанията на критичните параметри. Ако не можеш сам, отиди на сервиз. Ако не разбереш къде е проблема, след като изръсиш торба пари, след кратко време ще си пак на същата позиция.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Фев 04, 2020 9:37 pm |
|
|
Alxx
|
letajanta написа: Никъде няма пробка за обезвъздушаване... Закъсал сте сериозно със знанията, колега. Че и мотор ще сваляте...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 05, 2020 7:15 am |
|
|
letajanta
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 7:23 pm Мнения: 29 Местоположение: враца
Автомобил: forester SH 2.5 XT vw jetta 2005
Телефон: +359886440274
Рейтинг: 25
|
Alxx написа: letajanta написа: Никъде няма пробка за обезвъздушаване... Закъсал сте сериозно със знанията, колега. Че и мотор ще сваляте... Най добре е да не се обиждаме на кой какво знае.Аз и майстора ми сме от стария материал ,който знаят какво е микрометър ,индикатор, динамометричен ключ с градусомер и др. Повече от половината от тези ,който вземат пари за ремонт на автомобили не знаят какво е .Не карам совалка за да е много трудно да я обезвъздуша,и мисля че японеца не измислил нещо да става чак толкова трудно .До сега съм карал само VW не съм имал Subaru, затова пиша в форум на субару и е нормално ако има нещо толкова специфично някой да сподели.Засега се возя и наблюдавам ,какво се случва ,ако има проблем с гарнитура няма да се забави много. а наздраве и лека вечер
|
|
|
Пет Фев 07, 2020 8:15 pm |
|
|
Alxx
|
Не съм целил да ви обиждам, колега. Просто ви натвърдвам, че трябва да се заемете с малко четене, нито е срамно, нито е обидно. Не, не е совалка ама си иска нейното. P.S. И аз съм чувал какво е микрометър, споко. Че и материалът ми е поотлежал доста.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
Последна промяна Alxx на Съб Фев 08, 2020 7:22 am, променена общо 1 път
|
|
Съб Фев 08, 2020 7:20 am |
|
|
Simeon24
Регистриран на: Нед Юли 01, 2018 9:39 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:13 am |
|
|
Vmax
|
Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото не се сваля двг за реглаж, 15/100 ще е градско, извън - 10/12. В темата по-долу има полезна инфо за този двигател. viewtopic.php?f=4&t=22897&p=291118#p291118
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 11:28 am |
|
|
nikentce
|
Колеги, дайте предложения за читави хромирани накрайници за гърнетата, които стоят добре на Fori SH. Искам също да си сменя топката на скоростния лост, че на моята й разсипаха капачето в СМ като ми сменяха Takata еърбега Гледах оригиналната - направо свят ми се зави от цената й, пък и ми се иска да придам малко по-спортна визия, която да кореспондира на червения километраж. Примерно да си е пак кожена, но шита с червен конец. Някакви идеи за читава, и същевременно на достъпна цена алтернатива на оригиналната? Намирам само или големи боклуци, или ако са по-читави - няма със същата конфигурация на скорости(на капачето).
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 3:02 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: Колеги, дайте предложения за читави хромирани накрайници за гърнетата, които стоят добре на Fori SH. Искам също да си сменя топката на скоростния лост, че на моята й разсипаха капачето в СМ като ми сменяха Takata еърбега Гледах оригиналната - направо свят ми се зави от цената й, пък и ми се иска да придам малко по-спортна визия, която да кореспондира на червения километраж. Примерно да си е пак кожена, но шита с червен конец. Някакви идеи за читава, и същевременно на достъпна цена алтернатива на оригиналната? Намирам само или големи боклуци, или ако са по-читави - няма със същата конфигурация на скорости(на капачето). Снимай топката да я видим. За читави накрайници - питай Гущера
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 4:48 pm |
|
|
kronos
|
Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото Ако сега караш Е60 с 218/230 к.с. дизел, трябва да знаеш, че динамиката на 2,0 без турбо и 156 к.с. на Форестър SH, ще ти се стори ужасно слаба. Просто споделям, защото на няколко пъти ми се наложи да карам такъв Форестър и бях доста изненадан от по-слабата динамика. Философията на БМВ и Субару е коренно различна и може да останеш разочарован ако търсиш евтина поддръжка и динамика, защото това е оксиморон при Субару, а и при другите марки де. Макар, че при Е60 поддръжката не е от най-евтините доколкото знам, но пък имат доста добри и мощни двигатели, както и добро пътно поведение. За това те съветвам да обмислиш какво точно ти трябва в една кола и кое може да прежалиш, защото няма пълно щастие с малко пари, иначе всички щяхме да караме чисто нови коли над 500 к.с. П.п: Пробвай 2,5 ХТ и ще видиш колко се доближава по динамика до твоето Е60 и си прецени кой двигател ще ти пасне повече и дали изобщо ти е нужда газова уредба ако караш малко.
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 5:54 pm |
|
|
Simeon24
Регистриран на: Нед Юли 01, 2018 9:39 pm Мнения: 2 Рейтинг: 0
|
kronos написа: Simeon24 написа: Здравейте, взех да заглеждам въпросните форестъри! И аз като всички нови в света на субару съм притеснен от тия клапани и техния реглаж. Сигурен съм че е дъвкано 1000 пъти, но не можах да намеря за този модел двигател 2.0i 150кс. сваля ли се целия двигател, и ако се налага реглаж каква е ориентировъчната цена? На места прочетох 200лв на други 1000лв+ може би става въпрос за различни двигатели затова реших да питам. Също като разход на газ в 15/100 ще се вписва ли? В момента карам бмв е60 530д, но се замислих за смяна с нещо по високо, а отдавна ме влекат субарутата просто има един лек страх от непознатото Ако сега караш Е60 с 218/230 к.с. дизел, трябва да знаеш, че динамиката на 2,0 без турбо и 156 к.с. на Форестър SH, ще ти се стори ужасно слаба. Просто споделям, защото на няколко пъти ми се наложи да карам такъв Форестър и бях доста изненадан от по-слабата динамика. Философията на БМВ и Субару е коренно различна и може да останеш разочарован ако търсиш евтина поддръжка и динамика, защото това е оксиморон при Субару, а и при другите марки де. Макар, че при Е60 поддръжката не е от най-евтините доколкото знам, но пък имат доста добри и мощни двигатели, както и добро пътно поведение. За това те съветвам да обмислиш какво точно ти трябва в една кола и кое може да прежалиш, защото няма пълно щастие с малко пари, иначе всички щяхме да караме чисто нови коли над 500 к.с. П.п: Пробвай 2,5 ХТ и ще видиш колко се доближава по динамика до твоето Е60 и си прецени кой двигател ще ти пасне повече и дали изобщо ти е нужда газова уредба ако караш малко. Стига, че хич не ми се разделя с БМВ-то. Много съм доволен от пътно поведение (много е стабилно заради заводско спортното окачване и dynamic drive) върви прилично, сериозни проблеми не ми е правило, данъка ми е 40лв. (хомологация N1), но както казах очертава се предимно градско а за дизела не е особено добре. Единствено разхода градско не ми харесва особено в зимния сезон 13-15/100 нафта . Преди гледах 2.5ХТ, но с тия клапани чета 1000-2000лв, а шанса да е скоро за ремонт като я купя е голям според мен. Разхода също няма да е много малък, но ако е на газ ще е поносимо. Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая.
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 6:10 pm |
|
|
Vmax
|
Simeon24 написа: Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая. В повечето случаи става следното: "половинките" не харесват никое Субару, докато не се качат в него и не покарат на дъжд или сняг. След това - "а, това си е моята кола, ти си карай твоята". Особено ако е автомат. Така че - бъди готов да си караш БМВ-то...
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 6:17 pm |
|
|
kronos
|
Simeon24 написа: Стига, че хич не ми се разделя с БМВ-то. Много съм доволен от пътно поведение (много е стабилно заради заводско спортното окачване и dynamic drive) върви прилично, сериозни проблеми не ми е правило, данъка ми е 40лв. (хомологация N1), но както казах очертава се предимно градско а за дизела не е особено добре. Единствено разхода градско не ми харесва особено в зимния сезон 13-15/100 нафта . Преди гледах 2.5ХТ, но с тия клапани чета 1000-2000лв, а шанса да е скоро за ремонт като я купя е голям според мен. Разхода също няма да е много малък, но ако е на газ ще е поносимо. Половинката не харесва външно форестър SG, а за SH 2.5XT отиват много в цена, а и избора не е голям. Ще чета, ще мисля пък ще видим какво ще стане накрая. Аз мога да ти споделя моя 3 годишен опит с 2,5ХТ. Преди това карах един Ягуар с 200 к.с. с всички екстри - телефон, автоматични фарове и чистачки, ел. седалки, ел. затъмнение на огледалата, 10 колонки (2 Субуфера) и нивомати. Дизайнът му беше страхотен и като го купих беше на 8 години и 135 000 км. Нашите хубави пътища обаче му разказаха играта и го продадох. Доста дълго време избирах кола и фаворит ми беше именно Е60, но 530XI комби, защото дизела не е моята кола. Цените обаче ме накараха да позагледам и Форестър, като бях решил да е 2,5ХТ, защото не исках да слизам под 200 к.с. не заради високи скорости, а заради възможността за по-бързо и безопасно изпреварване, когато се наложи. Изведнъж излезе едно доста изгодно и се метнах, без да питам никой за каквото и да било. Отидох, покарах го и веднага го взех, въпреки доста грозноватия за мен дизайн и липса на доста екстри, като най-дразнещите са липсата на ел, седалки, автоматични чистачки и ел. затъмнение на огледалата. Обаче като го настъпиш, прави по-добро ускорение от 530D. Та след няколко месеца каране, влизане в снегове и калища, качване по високи бордюри, пренасяния на какви ли не багажи и наказания по светофарите над различни набедени за "бегачки" коли и джипове, 2,5ХТ Форестъра започна да ми харесва адски много, точно както тук във форма ме предупреждаваха, че ще ми хареса Сега, вече след 3 години, няма кола, която да ми пасва повече Разходът никога не ме е бъркал, защото правя по 10-на хиляди на година и за това газта за мен е неоправдан риск. Имаше ремонти, но никога не са били кой знае колко скъпи. Мога да изпиша няколко страници каква емоция е, къде съм минавал, какво ми харесва и защо искам да го карам докато се разпадне и не искам за сега никаква друга кола, но ще е прекалено фанатично вече, макар че никога не съм робувал на марки
|
15
|
|
Пет Фев 28, 2020 7:38 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ....... и не искам за сега никаква друга кола...... Не виждам нищо лошо да заискаш SH XT, или DIT-то
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:39 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ....... и не искам за сега никаква друга кола...... Не виждам нищо лошо да заискаш SH XT, или DIT-то SH си е със същия мотор и скоростна кутия като моя, а вариатора не ме кефи на DIT-то. Като му сложат новия мотор с 400 к.с. ще ми захареса и след 10 години може и да си го купя
|
|
|
Пет Фев 28, 2020 10:49 pm |
|
|
PYankov
Регистриран на: Сря Яну 31, 2018 2:42 pm Мнения: 39 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Forester 2.0 XS 2008
Рейтинг: 47
|
Колега в темата е 2.0R може би е различно при него. На мен вчера за регулиране на клапаните ми казаха че е нужно свалянето му. Ако това не е така моля сподели къде биха ги регулирали без сваляне. Двигател EJ20 150к.с.
|
Последна промяна PYankov на Съб Фев 29, 2020 4:49 pm, променена общо 1 път
|
|
Съб Фев 29, 2020 4:44 pm |
|
|
slavckc
Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm Мнения: 167 Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
|
При мен, Миро (хлебозавода) не сваля мотора. Прави реглаж на място
|
|
|
Съб Фев 29, 2020 4:48 pm |
|
|
nikentce
|
Vmax написа: Снимай топката да я видим. За читави накрайници - питай Гущера Прикачени файлове: 20200229_175349 (002).jpg Прикачени файлове: 20200229_175403 (002).jpg По принцип ето тази е OEM-ската, ама цената кърти мивки https://www.oakos.com/35022VA000.htm
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Мар 02, 2020 9:31 am |
|
|
Vmax
|
|
Пон Мар 02, 2020 9:45 am |
|
|
nikentce
|
|
Пон Мар 02, 2020 11:28 am |
|
|
Choha
Регистриран на: Нед Мар 08, 2020 2:11 pm Мнения: 1
Автомобил: Forester III 2.0x (150 hp)
Рейтинг: 0
|
[quote="Vmax"] не се сваля двг за реглаж, 15/100 ще е градско, извън - 10/12. quote]
Странно, Митака ми каза, че се сваля. Цена около 700 лв
|
|
|
Нед Мар 08, 2020 3:44 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта |
|